Het is mij ook gelukt.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:26 schreef Buitendam het volgende:
Ik zit zo vast bij die tyfusspinbaas bij Ori Wotw hè. Klerebeest.
spel van het jaarquote:
Cruuuiiiiissssiiiiiinnnnnquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:54 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
spel van het jaardat nummer begint me echter nu al de strot uit te komen.
quote:
Not legally, but yes.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:21 schreef Jungle_Jim het volgende: hopelijk worden de first party games er iets goedkoper door.
Ik heb nog nooit een Metroid gespeeld.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er nog iemand die vandaag Metroid gaat spelen omdat die game 35 is geworden vandaag?
Toevallig een YouTube playthrough van zero Mission aan het kijken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er nog iemand die vandaag Metroid gaat spelen omdat die game 35 is geworden vandaag?
Ik heb er genoeg gespeeld door je jaren, maar alleen Fusion en Zero Mission uitgespeeld toen op de GBA. Deze waren geweldig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:38 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Metroid gespeeld.
Allebei in mijn lijstje top 10 RPG aller tijden. Je kunt geen verkeerde beslissing maken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:46 schreef wuuht het volgende:
Nu wil ik of Chrono Trigger DS op mn 3ds gaan spelen of Xenoblade Chronicles: Definitive Edition op de switch....
haha, ja dat had ik al door dat beide games enorm hoog aangeschreven staan. Maar zou ik er wel aan beginnen aangezien ik DQ11 dus eigenlijk helemaal niet zo leuk vond?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Allebei in mijn lijstje top 10 RPG aller tijden. Je kunt geen verkeerde beslissing maken.
Dragon Quest XI kent eigenlijk een vrij standaard template in de battles. Chrono Trigger is veel dynamischer, en kent veel meer interactie tussen de personages. Daarnaast is het verhaal in Chrono Trigger een van de beste ooit.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:02 schreef wuuht het volgende:
[..]
haha, ja dat had ik al door dat beide games enorm hoog aangeschreven staan. Maar zou ik er wel aan beginnen aangezien ik DQ11 dus eigenlijk helemaal niet zo leuk vond?
Thx voor de tip. CT wordt het dan, ook een wat kortere game heb ik gezien.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dragon Quest XI kent eigenlijk een vrij standaard template in de battles. Chrono Trigger is veel dynamischer, en kent veel meer interactie tussen de personages. Daarnaast is het verhaal in Chrono Trigger een van de beste ooit.
Xenoblade is realtime, in tegenstelling tot DQ en CT die beiden turnbased zijn. Niet iedereen vindt dat leuk, ik geloof dat één van de FA's er geen klap aan vindt. De combat in de simpelere battles gaan redelijk automatisch, maar daarmee kun je de game niet uitspelen. Je moet aanvallen combineren en zeker ook rekening houden met defense en healing.
Als ik erover nadenk kun je het beste beginnen met Chrono Trigger. Die game is zeer gestroomlijnd, waar Xenoblade een enorme game is met een enorme open wereld.
Keertje tweede en daardoor snel de theme vrijgespeeld.quote:
Oh, dat ziet er idd wel tof uit! Thanks voor de tip.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:31 schreef Jungle_Jim het volgende:
Strikey Sisters in de aanbieding voor 2 eurohele vette game
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |