Dit doe ik al vanaf m'n eerste Lowlands in 1998.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:52 schreef beantherio het volgende:
[..]
Tip: gewoon de tent niet te ver van het hek om het veld zetten en dan 's nachts door het hek pissen.![]()
Tip 2: niet de tent te dicht bij het hek zetten zodat je de hele nacht last hebt van het geluid van door het hek pissende mensen.![]()
Liam Gallagher en Chemical Brothers hebben het er niet in staan. Maar ik weet niet of het er wel in stondquote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:26 schreef ondeugend het volgende:
Hadden de headliners en grote namen Lowlands al in hun tour shedule staan eigenlijk?
Of zijn ze weggehaald?
Kan natuurlijk gewoon zijn omdat het blokkenschema nog niet openbaar is. Maar soms is er een tba kwa datum maar staat de naam van het festival er wel.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 17:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Liam Gallagher en Chemical Brothers hebben het er niet in staan. Maar ik weet niet of het er wel in stond
Het valt me nu ineens op dat op de site van Liam Gallagher nog wel Pukkelpop staat maar niet (meer?) Lowlands: https://www.liamgallagher.com/tourquote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:26 schreef ondeugend het volgende:
Hadden de headliners en grote namen Lowlands al in hun tour shedule staan eigenlijk?
Of zijn ze weggehaald?
Amelie Lens heeft Lowlands er nog in staan, Pukkelpop niet meer.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 17:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Kan natuurlijk gewoon zijn omdat het blokkenschema nog niet openbaar is. Maar soms is er een tba kwa datum maar staat de naam van het festival er wel.
Mooi!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 18:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Amelie Lens heeft Lowlands er nog in staan, Pukkelpop niet meer.
Het is gewoon wachten tot die twee egotrippers aka Rutte en Hugo een klap erop willen geven...quote:Op vrijdag 23 juli 2021 18:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Mooi!
En dubbel.
Van mij mag het ook verschoven worden naar volgend jaar maar op het moment dat het gebeurt, gaat het toch als een ontzettende jammer voelen.
Stom!
Ja maar eerst op vakantie natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 18:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is gewoon wachten tot die twee egotrippers aka Rutte en Hugo een klap erop willen geven...
Wanneer zou hij moeten beginnen met opbouwen?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 18:29 schreef krijtlijk het volgende:
Aan de ene kant wil ik dat het doorgaat omdat Lowlands mijn vakantiemomentje is, maar mijn man moet daar over een week beginnen met opbouwen en daarna halverwege de boel misschien weer afbreken, het is een klus waar hij altijd heel erg naar uitkijkt, dus ik vind het rot die onzekerheid.
Heeft er nooit gestaanquote:Op vrijdag 23 juli 2021 17:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het valt me nu ineens op dat op de site van Liam Gallagher nog wel Pukkelpop staat maar niet (meer?) Lowlands: https://www.liamgallagher.com/tour
Weet iemand of dat er wel gestaan heeft?
EvE schatte op ongeveer 10K die niet gevaccineerd is/wil worden in interview van FTMquote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tjonge ik had vorig jaar toch echt niet verwacht dat het dit jaar weer niet door zou gaan.
De enige kans is dat de regering zegt fuck it, risico hoort erbij, à la BoJo in Engeland. Maar dat verwacht ik niet, want een echte visie heeft onze regering niet, die reageren vooral op maatschappelijk sentiment. En dat wijst zeker niet in de richting van het door laten gaan. Blijft zuur dat je achterblijft met een gevoel dat het wel hád gekund als ze een maand geleden niet overhaast alles open hadden gegooid. Ik schat dat als Lowlands begint alle 30'ers en bijna alle 20'ers volledig zijn gevaccineerd (of hebben iig die kans gehad), dan is het risico wat mij betreft neembaar. Maar ja.
1 of 2 augustus.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 18:48 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wanneer zou hij moeten beginnen met opbouwen?
Ik geef 1 daagse festivals meer kans.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 18:17 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb de vraag aan mijn mede lowlanders gesteld hoe zij het zien dit jaar en met alle onzekerheden.
Ben benieuwd
De 13e was veel te laat geweest.quote:Op zondag 25 juli 2021 19:48 schreef TyVole het volgende:
De 13e maakt de overheid weer wat bekend toch? Van geen festivals en restricties t/m de 13 naar een festival met 60.000 mensen op de 19e, dat gaat gewoon niet gebeuren. Dat is erg jammer want met zoveel mensen die een tweede vaccinatie hebben gehad en testen voor toegang moet je dit gewoon aandurven wat mij betreft.
Gelukkig drie weken vakantie gepland direct na Lowlands, dus we vertrekken gewoon wat eerder als het niet definitief niet doorgaat.
Ja... dat is het enige voordeel hier aan.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
De 13e was veel te laat geweest.
In ieder geval duidelijkheid dan nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |