Ik praat over een half miljard euro. Volgens mij besef je niet wat voor gereedschap je ermee kunt kopen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zeker ze lassen het even snel los joh.
2 in z'n oren, 2 in z'n ogen, 1 in z'n mond.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:43 schreef GwaiLow het volgende:
Hoeveel kogels heeft hij in z'n kop gekregen? Toch niet alle 5 neem ik aan?
Ja! Respectquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:59 schreef leukerdje het volgende:
Ik vraag me af hoe het met de mevrouw gaat die bij hem heeft gezeten en zijn hand heeft vastgehouden, zo mooi en dapper dat ze dat heeft gedaan.
Ook wel bijzonder dat je haar verhaal verder nergens terug leest of hoort bij een of andere programma.
Zegt wel iets over deze vrouw.
Ze mag geen informatie verstrekken waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:59 schreef leukerdje het volgende:
Ik vraag me af hoe het met de mevrouw gaat die bij hem heeft gezeten en zijn hand heeft vastgehouden, zo mooi en dapper dat ze dat heeft gedaan.
Ook wel bijzonder dat je haar verhaal verder nergens terug leest of hoort bij een of andere programma.
Krijg je een scenario a la Tony Montana : say hello to my little friend !!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja honderen huurlingen vinden die even hun leven gaan wagen om een zwaar bewaakt fort te gaan bestormen. Dat is niet heel realistisch denk ik.
Koudgemaakt door de overheid. Ze wist te veel!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:00 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ze mag geen informatie verstrekken waarschijnlijk.
Jawel, is een artikel van. In de Telegraaf ergens. Heb het zelf niet gelezen overigens.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:59 schreef leukerdje het volgende:
Als je zoiets doet heb je ook het fatsoen in je donder om niet als een aandachtsgeile het verhaal in geuren kleuren op TV te vertellen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:00 schreef Werkperd het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:59 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik praat over een half miljard euro. Volgens mij besef je niet wat voor gereedschap je ermee kunt kopen.
Caloh Wagoh (de motorbende die Taghi voor diverse liquidaties heeft ingezet) heeft al eens met een RPG geschoten (gebouw Nieuwe Revu en Panorama).quote:
Dat artikel heb ik niet gezien.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:00 schreef Tengano het volgende:
[..]
Jawel, is een artikel van. In de Telegraaf ergens. Heb het zelf niet gelezen overigens.
Als je een half miljard tot je beschikking hebt is omkopen zo gepiept. Geef de juiste mensen 2,5 miljoen per persoon en ze werken meequote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me nog eerder dat ze dan iemand omkopen oid. Je gaat niet minuten lang boven een gevangenis hangen met een helicopter.
Lul toch niet zo dom man, aan alles wat ze toen gedaan heeft merk je dat ze gewoon fatsoen heeft, daar heeft "ze mag niet" niets mee te maken.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:00 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze dan minuten lang boven een gevangenis zullen hangen? Deze gast snapt nog niet wat 800+ miljoen euro kan betekenen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me nog eerder dat ze dan iemand omkopen oid. Je gaat niet minuten lang boven een gevangenis hangen met een helicopter.
Was geen interview ofzo, gewoon een telegraafkop en vervolgens een verhaal dat het bijzonder was.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:04 schreef leukerdje het volgende:
[..]
Dat artikel heb ik niet gezien.
Maar het lijkt me sowieso wel een hele bijzondere dame.
Plata o plomoquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als je een half miljard tot je beschikking hebt is omkopen zo gepiept. Geef de juiste mensen 2,5 miljoen per persoon en ze werken mee
Dan moet je wel professionals kunnen vinden die daar hun vingers aan willen gaan branden en wel een ongekende commandotraining gevolgd moeten hebben. Dat is meer wat voor films.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:55 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Als je een half miljard euro tot je beschikking hebt dan denk ik wel dat met dat geld serieuze vluchtpogingen gerealiseerd kunnen worden. Operatie uitvoeren met een helikopter tijdens een luchtsessie bijvoorbeeld. Je hebt wel stalen hekken boven je maar ook daar zullen oplossingen voor zijn.
Met zo veel geld kun je veel professionals inhuren.
Lasers om tralies onder de heli door te snijden Mr. Bond?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:06 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze dan minuten lang boven een gevangenis zullen hangen? Deze gast snapt nog niet wat 800+ miljoen euro kan betekenen.
Ja. Heel bijzonder als je zoiets durft.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:04 schreef leukerdje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het gedurfd zou hebben, hoop van wel, maar denk echt van niet..
Die vrouw deed van iedereen het enige juiste.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom man, aan alles wat ze toen gedaan heeft merk je dat ze gewoon fatsoen heeft, daar heeft "ze mag niet" niets mee te maken.
Niet alles hoeft per direct vastgekoppeld te worden aan onfatsoen. Wat kun je haar kwalijk nemen als ze gewoon de vragen beantwoord zou hebben over hetgeen wat ze gezien had? Ze heeft toch met haar beide ogen iets waargenomen dat geen geheim is. Ze zal gewoon een duidelijke gesprek gehad hebben met de politie.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als je zoiets doet heb je ook het fatsoen in je donder om niet als een aandachtsgeile het verhaal in geuren kleuren op TV te vertellen.
Als je er zoveel bewondering voor hebt, dan zit het waarschijnlijk ook in jouquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:04 schreef leukerdje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het gedurfd zou hebben, hoop van wel, maar denk echt van niet..
Voorpagina rechts van de Telegraafquote:Er zijn twee soorten mensen. Zij die hun telefoon pakken om het slachtoffer te filmen en zij die zijn hand pakken om hem bij te staan. Het zijn reflexen in twee parallelle, maar totaal verschillende samenlevingen: de onlinewereld en de echte wereld. Oftewel, de sociale media en de sociale samenleving.
Verder lezen?
Voor maar ¤0,81 per week heeft u toegang tot al onze PREMIUM-artikelen.
Lees, kijk en luister alles op Telegraaf.nl en in De Telegraaf-app.
Bekijk de aanbieding
Inloggen voor abonnees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |