Ik weet niet waarmee jij leest maar er staat duidelijk dat het nog onduidelijk is hoeveel hersenschade hij heeft opgelopen. Hieruit kunnen we makkelijk opmaken dat een deel van zijn hersenen geraakt is. Als de informatie klopt natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:11 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Knap dat je dat kunt concluderen want dat is niet wat er staat.
De tweet staat in de OP waar je hem gewoon kunt lezen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:12 schreef Bart.Messen het volgende:
Wat staat er dan wel als je het zo goed weet?
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zodra er een gewelddadige ontsnapping plaats gaat vinden, dan zullen er ongetwijfeld wel wat kogels van eigenaar wisselen
Zijn twee mogelijkheden dan. Dat zijn hersenen geraakt zijn of dat er vanwege bloedtekort naar zijn hersenen een deel is uitgestorven of dergelijke.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:16 schreef -river- het volgende:
Hij is in het hoofd geraakt maar dat wil niet perse dan zeggen dat zijn hersenen zijn geraakt. Ik denk dat enkel zijn familie, justitie en natuurlijk zijn artsen weten waar hij wel of niet geraakt is. Tot ze meer naar buiten brengen is het voor ons gissen.
Nee, het enige wat je eruit kan opmaken is dat het onbekend is of er hersenschade is. Eigenlijk helemaal niets dus.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:16 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik weet niet waarmee jij leest maar er staat duidelijk dat het nog onduidelijk is hoeveel hersenschade hij heeft opgelopen. Hieruit kunnen we makkelijk opmaken dat een deel van zijn hersenen geraakt is. Als de informatie klopt natuurlijk.
En natuurlijk zijn zijn hersenen wel geraakt (of iig beschadigd). Die man heeft een kogel door zijn kop gekregen in de buurt van zijn ogen. Natuurlijk hebben zijn hersenen een optater gehad. Daar hoef je geen dokter voor te zijn om dat te begrijpen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:16 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
De tweet staat in de OP waar je hem gewoon kunt lezen.
Bron dat hij bij zijn ogen is geraakt? Of zuig je dit heerlijk uit je dikke duim?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:18 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
En natuurlijk zijn zijn hersenen wel geraakt (of iig beschadigd). Die man heeft een kogel door zijn kop gekregen in de buurt van zijn ogen. Natuurlijk hebben zijn hersenen een optater gehad. Daar hoef je geen dokter voor te zijn om dat te begrijpen.
Ik heb dat gezien op het filmpje. Per ongeluk uiteraard. Ik ga niet bewust zoeken naar dat soort filmpjes.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bron dat hij bij zijn ogen is geraakt?
Ja en we vroegen ons alleen af of de kogel zijn hersenen geraakt heeft gezien we het hebben over een hersenschade.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:18 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nee, het enige wat je eruit kan opmaken is dat het onbekend is of er hersenschade is. Eigenlijk helemaal niets dus.
Dat werd vlak na het gebeurde overal op social media gedeeld, of het waar is is een tweede natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bron dat hij bij zijn ogen is geraakt? Of zuig je dit heerlijk uit je dikke duim?
Het eerste kan zeker, het tweede is twijfelachtig omdat er direct hartmassage werd toegepast waardoor zijn bloedcirculatie goed op gang bleef maar door inwendige bloedingen zou het misschien wel kunnen. Het blijft gewoon gissen en het is al knap dat hij nu nog leeft ook al vecht hij voor zijn leven.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:17 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Zijn twee mogelijkheden dan. Dat zijn hersenen geraakt zijn of dat er vanwege bloedtekort naar zijn hersenen een deel is uitgestorven of dergelijke.
Voor zover ik weet zijn er 5 schoten gelost, of ze allemaal voltreffers waren weet ik niet.quote:
Ik heb het fimpje vaak gezien maar zo duidelijk is dat helemaal niet op die beelden. Bloed kan net zo goed uit zijn neus gekomen zijn.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:21 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ik heb dat gezien op het filmpje. Per ongeluk uiteraard. Ik ga niet bewust zoeken naar dat soort filmpjes.
Dan heeft hij misschien wel daar een kogel gehad. Een neus is ook dichtbij de ogen vindt ik.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:23 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik heb het fimpje vaak gezien maar zo duidelijk is dat helemaal niet op die beelden. Bloed kan net zo goed uit zijn neus gekomen zijn.
Hij is ook natuurlijk achterover op zijn hoofd gevallen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:22 schreef -river- het volgende:
[..]
Het eerste kan zeker, het tweede is twijfelachtig omdat er direct hartmassage werd toegepast waardoor zijn bloedcirculatie goed op gang bleef maar door inwendige bloedingen zou het misschien wel kunnen. Het blijft gewoon gissen en het is al knap dat hij nu nog leeft ook al vecht hij voor zijn leven.
Twee keer heb ik mij laten vertellen maar ik kan het nergens terugvinden of dat betrouwbaar isquote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zijn er 5 schoten gelost, of ze allemaal voltreffers waren weet ik niet.
Alsof de schutter een erkende scherpschutter wasquote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:26 schreef -river- het volgende:
[..]
Je bent wel een baas als je 5 kogels overleefde.
Ligt aan de kogelsquote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:26 schreef -river- het volgende:
[..]
Aan die mogelijkheid dacht ik dus ook. Maar zijn voorhoofd is anders wel vrij van een wond. De schutter heeft van voren geschoten. De tijd tussen de schoten in is ook een indicatie van haast. De tijd tussen de vierde en laatste kogel was iets langer dan de rest. Waarschijnlijk is dit ook gelijk de reden waarom Peter gelukkig nog in leven is want als de kogel door zijn voorhoofd ging dan was het naar mijn mening wel snel einde oefening geweest.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:23 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik heb het fimpje vaak gezien maar zo duidelijk is dat helemaal niet op die beelden. Bloed kan net zo goed uit zijn neus gekomen zijn.
Is dat echt onmogelijk om te overleven?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:29 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dit ook gelijk de reden waarom Peter gelukkig nog in leven is want als de kogel door zijn voorhoofd ging dan was het naar mijn mening wel snel einde oefening geweest.
Op de beelden van het cafe uit de straat zijn 5 schoten te horen iig.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
Twee keer heb ik mij laten vertellen maar ik kan het nergens terugvinden of dat betrouwbaar is
Paar keer maar, maar kon jij niet weten.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:30 schreef NoXia het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ng-uit-ebi~aa7c0e33/
Is deze hier al langs gekomen?
Het is blijkbaar zelfs mogelijk om 21 kogels te overleven.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:26 schreef -river- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |