Ik heb een keer iemand gesproken die als bijbaantje mensen aansprak op straat om iets aan te smeren. Als je er intrapt dan vul je een formulier in en dan kan je aanvinken of er contact met je mag worden opgenomen. Het doet er niet toe wat je aanvinkt, je wordt altijd weer gebeld. Dat geeft deze persoon gewoon toe, dat is beleid.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:25 schreef Homey het volgende:
Heel simpel: de wet wordt niet gehandhaaft. En dus gaan die bedrijven gewoon door.
Ik zet altijd het vinkje uit bij online bestellingen dat ik geen nieuwsbrief wil. Toch krijg ik altijd een nieuwsbrief; bedrijven sturen het toch. Geen handhaving.
Hoe let je hierop dan? Ik krijg dagelijks honderden nieuwsbrieven in mijn spam. Ik hou dat allemaal niet zo bij.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:25 schreef Homey het volgende:
Heel simpel: de wet wordt niet gehandhaaft. En dus gaan die bedrijven gewoon door.
Ik zet altijd het vinkje uit bij online bestellingen dat ik geen nieuwsbrief wil. Toch krijg ik altijd een nieuwsbrief; bedrijven sturen het toch. Geen handhaving.
En ik zou graag nog eens gebeld willen worden door die persoon die mij destijds een betere hypotheek aan kon bieden.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 11:28 schreef Leandra het volgende:
Ik zit te wachten op de eerste lamlul die me hier betere gastarieven gaat bieden
Wat al eerder vemeld is: zeg dat je in de WSNP zit en dat je financieel bewindvoerder die-en-die is en geef een 06 nummer van een hijglijn door.quote:Op zondag 11 juli 2021 18:02 schreef vannelle het volgende:
Maar OT: Ook ik word nog steeds gebeld door energieboeren terwijl het energiecontract toch al echt sinds 2012 of zo op naam van mijn vriendin staat.
Ik ben er dan ook altijd snel klaar mee, ik zeg dat ze in overtreding zijn, mij uit de bellijst moeten halen or else....
Hoe ik dat laatste waar moet maken weet ik trouwens (nog) niet.![]()
Expliciet er op gelet bij een aantal bestellingen. Vinkje uit, maar kreeg toch in alle gevallen een nieuwsbrief. Let er zelf maar eens op.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:29 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Hoe let je hierop dan? Ik krijg dagelijks honderden nieuwsbrieven in mijn spam. Ik hou dat allemaal niet zo bij.
Ik krijgen er echt honderden per dag, letten op een enkele nieuwsbruef is mij teveel werk. Ik geloof je wel.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:41 schreef Homey het volgende:
[..]
Expliciet er op gelet bij een aantal bestellingen. Vinkje uit, maar kreeg toch in alle gevallen een nieuwsbrief. Let er zelf maar eens op.
De ACM is de toezichthouder van de Telecommunicatiewet. Je kunt een klacht indienen. Ik heb wel eens klachten doorgezet tot de toezichthouder (AP in mijn geval), maar niet naar een rechter.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:37 schreef nils7 het volgende:
Wat kan ik nu doen, ergens zegt er iets in mij.. laat gaan.
Maar aan de andere kant ben ik het nu wel beu en wil ik er tegenin gaan.
Iemand wel eens door gezet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |