Dan gaat lowlands wel door voor mij en kan ik tweede kaartje aan mijn vader verkopenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:04 schreef babylon het volgende:
Niet meer testen voor toegang. Tsja. Dus alleen toegang voor gevaccineerden. Zeg maar dat tegen evenementen
Met welke gedachtegang kom jij tot die conclusie? Want ik vermoed dat ze dat niet willen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:06 schreef babylon het volgende:
Fuck it, ken wel een mannetje. Ik stap dan wel over op illegale feesten. Als ze dat willen, kunnen ze het krijgen
Tis dat of een boze babylon. Lijkt mij een makkelijke keuze danquote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
Met welke gedachtegang kom jij tot die conclusie? Want ik vermoed dat ze dat niet willen.
Ik denk toegang voor niemand.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:04 schreef babylon het volgende:
Niet meer testen voor toegang. Tsja. Dus alleen toegang voor gevaccineerden. Zeg maar dat tegen evenementen
Iets zegt me dat "ze" niet heel erg onder de indruk zijn van een boze babylon.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:12 schreef babylon het volgende:
[..]
Tis dat of een boze babylon. Lijkt mij een makkelijke keuze dan
Een boze babylon heeft alleen je vriendin last van. Dus doe die maar.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:12 schreef babylon het volgende:
[..]
Tis dat of een boze babylon. Lijkt mij een makkelijke keuze dan
En die is al gevlucht, mazzelaar.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
Een boze babylon heeft alleen je vriendin last van. Dus doe die maar.
Nou ja zeg!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iets zegt me dat "ze" niet heel erg onder de indruk zijn van een boze babylon.
Vrouw!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
Een boze babylon heeft alleen je vriendin last van. Dus doe die maar.
Is half augustus toch? Dan kan ik ook alquote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan gaat lowlands wel door voor mij en kan ik tweede kaartje aan mijn vader verkopen
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is half augustus toch? Dan kan ik ook al![]()
Maar stoppen met testen voor toegang betekend volgens mij ook geen toegang met vaccinatie. Maar gewoon even helemaal niet.
Ja, alleen TvT bij zitplekken als ik het goed lees. De rest dicht.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is half augustus toch? Dan kan ik ook al![]()
Maar stoppen met testen voor toegang betekend volgens mij ook geen toegang met vaccinatie. Maar gewoon even helemaal niet.
2 jaar geen festivalseizoenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, alleen TvT bij zitplekken als ik het goed lees. De rest dicht.
Echt fantastisch.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:39 schreef babylon het volgende:
[..]
2 jaar geen festivalseizoen
Hé, maar de jeugd heeft wel zorgeloos 2 weekenden kunnen stappen!
Tegen die tijd hebben ze vast wel weer een weekendje dat ze mogen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:41 schreef CherryLips het volgende:
En zometeen huilen omdat de introdagen niet door kunnen gaan
Jeugd grijpt gewoon zijn kans. Deed ik ook toen ik 16 was en ergens naar binnen toe wilde.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:39 schreef babylon het volgende:
[..]
2 jaar geen festivalseizoen
Hé, maar de jeugd heeft wel zorgeloos 2 weekenden kunnen stappen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |