Ik vond het hele toernooi leuk, maar je raakt dat gevoel kwijt als de eindfase zo lang duurt en daar ook nog een paar tegenvallende wedstrijden tussen zitten.quote:Op zondag 11 juli 2021 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Achtste finales waren wel echt genot.
Dat is eigenlijk altijd wel zo. Is door de drie dagen pauze vrijwel onvermijdelijk.quote:Op zondag 11 juli 2021 11:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond het hele toernooi leuk, maar je raakt dat gevoel kwijt als de eindfase zo lang duurt en daar ook nog een paar tegenvallende wedstrijden tussen zitten.
De halve finales waren gelukkig wel leuk
Mooi niet perse, maar er was weinig aan. De groupsfase is vakkundig verneukt door de Uefa en het niveau daarna was ook niet geweldig. Alleen genoten van Zwitserland en Italië. Volgend jaar ook het laatste leuke WK. Dat wordt daarna ook kut.quote:Op zondag 11 juli 2021 11:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Mooi dat dit kut toernooi er weer opzit.
Op het vorige EK waren de kwartfinales over 4 dagen verspreid en was er een rustdag minder tussen de halve finales en de finale.quote:Op zondag 11 juli 2021 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk altijd wel zo. Is door de drie dagen pauze vrijwel onvermijdelijk.
Dat boeit helemaal niemand.quote:Op zondag 11 juli 2021 11:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En op het WK heb je tenminste nog die wedstrijd om plek 3.
Ik heb me uitstekend vermaakt met dit toernooi hoor.quote:Op zondag 11 juli 2021 11:33 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Mooi niet perse, maar er was weinig aan. De groupsfase is vakkundig verneukt door de Uefa en het niveau daarna was ook niet geweldig. Alleen genoten van Zwitserland en Italië. Volgend jaar ook het laatste leuke WK. Dat wordt daarna ook kut.
Oeverloos gelul over niks dus.quote:
We zullen zien.quote:
Engeland gaat mondjes snoerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |