SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet wel lachen, want die kantoor extrovert zei eens dat ze introvert was.
Wilde nog net niet mn koffie uitspugen.
Nu staat ze ook weer midden in de kantoortuin, nog net niet op een zeepkist, vooral heel aanwezig te zijn.
nog een reden waarom ik nooit in een kantoortuin wil werken.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu staat ze ook weer midden in de kantoortuin, nog net niet op een zeepkist, vooral heel aanwezig te zijn.
Is ze ook bijpassend knap?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is niet dat dit mijn favoriete hobby is en mijn collega is er vandaag niet eens, dus waarom ben ik wel op kantoor?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog een reden waarom ik nooit in een kantoortuin wil werken.
Uh, geen idee, maar ik vind haar irritant en irritante mensen kunnen nog zo knap zijn, maar dan is het voor mij al verpest.quote:
Om ons van vermakelijke posts te voorzien.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is niet dat dit mijn favoriete hobby is en mijn collega is er vandaag niet eens, dus waarom ben ik wel op kantoor?
Ja mooi is dat, als mensen die jij als enorm extravert bestempelt zeggen dat ze heel introvert zijn. Vriend van me ook, die had een of andere lompe actie waarvan hij zelf het probleem niet inzag en zei in dezelfde adem dat hij hoogsensitief was. Ik schoot keihard in te lachenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Laxeermiddel dus, er is wel een kansje dat ze dan met pleedeur open door blijft wauwelen natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, geen idee, maar ik vind haar irritant en irritante mensen kunnen nog zo knap zijn, maar dan is het voor mij al verpest.
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mooi is dat, als mensen die jij als enorm extravert bestempelt zeggen dat ze heel introvert zijn. Vriend van me ook, die had een of andere lompe actie waarvan hij zelf het probleem niet inzag en zei in dezelfde adem dat hij hoogsensitief was. Ik schoot keihard in te lachen
Ja, leuk is dat he.. die zelfkennisquote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mooi is dat, als mensen die jij als enorm extravert bestempelt zeggen dat ze heel introvert zijn. Vriend van me ook, die had een of andere lompe actie waarvan hij zelf het probleem niet inzag en zei in dezelfde adem dat hij hoogsensitief was. Ik schoot keihard in te lachen
Dan smijt ik hem wel even dicht, onder het mom van: stinkt hier.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laxeermiddel dus, er is wel een kansje dat ze dan met pleedeur open door blijft wauwelen natuurlijk.
Brandalarm af laten gaanquote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan smijt ik hem wel even dicht, onder het mom van: stinkt hier.
Brandbom in de wc af laten gaanquote:
Nee joh.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Brandbom in de wc af laten gaanen dan de deur dicht
Alternatieve auto? Paard met wagen ofzo?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben spontaan minder geneigd om de alternatieve auto te pakken.
Nee, de zwarte C-klasse als m'n vaste auto elders nodig is.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alternatieve auto? Paard met wagen ofzo?
Met deo in het gezicht spuiten.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, geen idee, maar ik vind haar irritant en irritante mensen kunnen nog zo knap zijn, maar dan is het voor mij al verpest.
En jij bent blond hč?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, de zwarte C-klasse als m'n vaste auto elders nodig is.
Met of zonder vlammenwerper?quote:
Zonder vlammenwerper is het leven maar saai.quote:
#ProjectXquote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zonder vlammenwerper is het leven maar saai.
❤️ voor de zaakquote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is niet dat dit mijn favoriete hobby is en mijn collega is er vandaag niet eens, dus waarom ben ik wel op kantoor?
Oh ja en het maandelijkse schip met geld..quote:
Een collega kwam laatst binnen en smeert zijn handen in met alcoholgel, redelijk dik.quote:
Rook jij?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een collega kwam laatst binnen en smeert zijn handen in met alcoholgel, redelijk dik.
Ik zeg vuurtje erbij? “Nee dat brand niet hoor” ik oke, en steek het aan.
En toen hahaha je had er bij moeten zijn
Is het al toch?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Goudkleurige anus ging me te ver voor de TT, wordt het meteen zo'n afvoerputje aan kutusers.
sowieso strakke kledingquote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Strak is momenteel niet het juiste woord.
Serieus niet, m'n broeken zitten oncomfortabel strak.
Het kan altijd erger.quote:
Dit zat dus niet strak.quote:
Lijkt me echt teringsaai.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou zeggen Business Analist of zo..
Dat zijn wel vaak slimme mensen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou zeggen Business Analist of zo..
Beetje een doorgefokte Duitse Herdershond.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haar heupen hangen zowat op haar knieën.
Dit ben ik als ik straks de broeken heb gepast.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Strak is momenteel niet het juiste woord.
Serieus niet, m'n broeken zitten oncomfortabel strak.
Die kunnen rekenen enzo.quote:
Ik vind lage heupen mooi en aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haar heupen hangen zowat op haar knieën.
Fuertaventura zou ik niet doen hoor. Kale klomp met een paar sprietenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet de puur vulkanische eilanden. Liefste zou ik op een de kleinere eilanden gaan wandelen, maar zal wel Tenerife, Gran Canaria of Fuertaventura worden.
Gaat er meer om om er echt even uit te zijn.
Hehehe.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit ben ik als ik straks de broeken heb gepast.
Vriendin en tevens collega van me doet dat, die gebruik ik wel eens en dat valt nooit tegen moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die kunnen rekenen enzo.
Ben jij Business Analist?
Ja, ik heb daar wel bewondering voor: mensen die kunnen rekenen en weten waar ze over pratenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vriendin en tevens collega van me doet dat, die gebruik ik wel eens en dat valt nooit tegen moet ik zeggen.
Dit klinkt echt aantrekkelijkquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fuertaventura zou ik niet doen hoor. Kale klomp met een paar sprieten
Ik heb lange beentjes, geen heup, geen kont, geen taille.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik heb relatief korte pootjes en flink wat heup, dus verhoudingsgewijs hangt m'n reet ook bijna op m'n knieën.
* IJsdraakje gaat in het hondenhok zitten
Opgelost.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik heb relatief korte pootjes en flink wat heup, dus verhoudingsgewijs hangt m'n reet ook bijna op m'n knieën.
* IJsdraakje gaat in het hondenhok zitten
Waar mensen een rekenknobbel hebben, heb ik een krater.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kan wel rekenen, maar niet op dat vlak.
Dat verandert toch niets aan de afstand tussen bil en knie.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opgelost.
https://www.lightinthebox(...)7EAQYAyABEgJb_vD_BwE
Soort Snootles dus?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb lange beentjes, geen heup, geen kont, geen taille.
Ik kan beter mannenbroeken passen denk ik.
Heb je wel broekzakken waar je wat aan hebt?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb lange beentjes, geen heup, geen kont, geen taille.
Ik kan beter mannenbroeken passen denk ik.
Ja kan wel gewoon m'n sleutels kwijt.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je wel broekzakken waar je wat aan hebt?
So sad.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar mensen een rekenknobbel hebben, heb ik een krater.
In Rusland doen ze veel aan beenverleningen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat verandert toch niets aan de afstand tussen bil en knie.
Was ook niet aantrekkelijk. Alleen plastic palmen willen een beetje groeien op dat eilandquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit klinkt echt aantrekkelijkTevens stel ik mij dan zo'n grote gele klomp voor.. maar nevermind.. 4 uur slaap, yolooo
Ik ben weer goed in andere dingenquote:
+1quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar mensen een rekenknobbel hebben, heb ik een krater.
Ik dacht dat mijn ouders ooit daarheen waren geweest, ik vond die foto's niet direct heel mooiquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was ook niet aantrekkelijk. Alleen plastic palmen willen een beetje groeien op dat eiland
Jij bent een beetje de mannelijke versie van 4Equote:
Zoals?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben weer goed in andere dingen![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Rusland doen ze veel aan beenverleningen.
Ik ben er één keer geweest. Ik heb parkeerterreinen gezien met een rijkere vegetatie dan dat eilandquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn ouders ooit daarheen waren geweest, ik vond die foto's niet direct heel mooi
Het afsnijden van mensen, zodat ze bijna in de berm belanden.quote:
Nah, ik doe het er wel mee. Het is vooral dat m'n bovenlijf relatief wat lang is, standaardmaat broeken zitten qua lengte prima.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Rusland doen ze veel aan beenverleningen.
In een grasmaaier danquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent een beetje de mannelijke versie van 4E
quote:
Jaquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:15 schreef UitStraling het volgende:
Iemand GRMBL al gezien? [ afbeelding ]
Lang geleden dat ik Basic Instinct heb gezienquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik vertelde haar dat het verhaal gebaseerd was op een vrouw uit mijn studententijd, die op feestjes regelmatig haar benen over elkaar sloeg zonder dat ze een slipje droeg. Toen een vriend van mij destijds tegen die vriendin zei dat we haar vagina konden zien, antwoordde ze: ‘Dat weet ik, daarom doe ik het juist’
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:03 schreef Ama het volgende:
@:Dud0r er is iemand onderweg vanuit Rotterdam om brood te halen. Dan kan jij dat ook.
En maar zeggen dat ze vandaag moest 'openen' ...quote:
Bij ama openen danquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En maar zeggen dat ze vandaag moest 'openen' ...
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En maar zeggen dat ze vandaag moest 'openen' ...
Leuk als dat kind op de basisschool haar eigen naam wil leren schrijven.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:29 schreef UitStraling het volgende:
Vriendin van me heeft een baby, Isamoīrana.
Werd ze boos net toen ik keek als een kiezelsteentje
Ik ben wel aan het nadenken over een nieuwe grasmaaier autoquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Je mag kiezen: grasmaaier of een schoen.
Dat alle kindjes inclusief leerkracht het ook jarenlang verkeerd uit blijven spreken. Ook mooi.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuk als dat kind op de basisschool haar eigen naam wil leren schrijven.
Gelijk gefrustreerd voor het hele leven.
Ik zei, ok dat gaat iedereen afkorten tot Isa, werd ze boosquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuk als dat kind op de basisschool haar eigen naam wil leren schrijven.
Gelijk gefrustreerd voor het hele leven.
Of tot Moraquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zei, ok dat gaat iedereen afkorten tot Isa, werd ze boos
* Checkt Bosatlasquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:36 schreef UitStraling het volgende:
En mijn neefje heeft een nieuwe chick, Luminita uit Moldavië![]()
Ook al zo'n kutnaam, wel rode haren tot aan de vloer
Ligt er aan hoeveel ze snacktquote:
En een trage stofwisselingquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal je net zien dat ze zware botten heeft.
Wat voor ?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben wel aan het nadenken over een nieuwe grasmaaier auto
Ik wil graag een slagje groter. Opel Astra, Renault Megane, zoiets. Maar ik heb een krap plekje in de parkeergarage en onvoorzichtige burenquote:
Dikke kans van wel inderdaad.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat alle kindjes inclusief leerkracht het ook jarenlang verkeerd uit blijven spreken. Ook mooi.
Ik ken iemand die de naam van haar dochter steeds blijft verbeteren als mensen het fout zeggen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zei, ok dat gaat iedereen afkorten tot Isa, werd ze boos
Inpakken in bubbeltjesplasticquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil graag een slagje groter. Opel Astra, Renault Megane, zoiets. Maar ik heb een krap plekje in de parkeergarage en onvoorzichtige buren
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inpakken in bubbeltjesplastic![]()
Ook wel een van de redenen dat ik parkeerplaatsen bij de supermarkt HAAT.
Ex schoonmoeder van me had de afstandsbediening nog in de verpakking zitten dus die trok ik een keer eraf, kreeg ik ruzie met haar want dan sleet hij eerderquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inpakken in bubbeltjesplastic![]()
Ook wel een van de redenen dat ik parkeerplaatsen bij de supermarkt HAAT.
Hahaha van die airbumpersquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Goed idee. Of misschien moet ik zo'n Citroën Cactus nemen. Daar zit al bubbeltjesplastic op
Van die plekjes waar je niet eens je deur kunt openen, zo krap. Zelfs als je in een grasmaaier rijdt
Gewoon alles in de verpakking laten zittenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex schoonmoeder van me had de afstandsbediening nog in de verpakking zitten dus die trok ik een keer eraf, kreeg ik ruzie met haar want dan sleet hij eerder![]()
Kreeg nog meer ruzie toen ik hem meteen op de grond lieten vallen per ongeluk
Jouw schoonmoeder(s) (of het is steeds dezelfde) klinken echt als hele leuke mensen waar ik het ook mee zou kunnen vinden.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex schoonmoeder van me had de afstandsbediening nog in de verpakking zitten dus die trok ik een keer eraf, kreeg ik ruzie met haar want dan sleet hij eerder![]()
Kreeg nog meer ruzie toen ik hem meteen op de grond lieten vallen per ongeluk
Vond het best een stoere kar toen hij net nieuw was. Maar ik geloof niet zo in de betrouwbaarheid van Citroën.quote:
Als je een Opel gaat nemen dan vind ik jou niet meer aardigquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil graag een slagje groter. Opel Astra, Renault Megane, zoiets. Maar ik heb een krap plekje in de parkeergarage en onvoorzichtige buren
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je een Opel gaat nemen dan vind ik jou niet meer aardig
Dat mens spoorde echt niet, die bewaarde zelfs de aardappelschillen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon alles in de verpakking laten zitten
DS is tegenwoordig een apart merk dus je gaat je gang maarquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]In een volgende post zei ik iets lelijks over Citroën dus ik weet sowieso niet of het nog goed komt
Als je van bamboe ondergoed kunt maken, kan het vast ook van aardappelschillen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat mens spoorde echt niet, die bewaarde zelfs de aardappelschillen.
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
DS is tegenwoordig een apart merk dus je gaat je gang maar
Ik vond alles dat Lancia maakte raarquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat vinden jullie nu echt lelijke auto's ?
- Fiat - Multipla
- Kia -E soul
- Suzuki - Splash
Oh ja, ooit een keer een Lancia als huurauto meegekregen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond alles dat Lancia maakte raar
Die van mij is ook officieel geen Citroën meer, maar heeft nog wel de oude voorbumper met de chevronnetjes er in, voor de rest zijn wel alle logo's en badges DSquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ja, da's wel een beetje fake natuurlijk.
Komt goed. Kan jij welquote:
Chrysler PT Cruiserquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
- Fiat - Multipla
- Kia -E soul
- Suzuki - Splash
De laatste modellen zijn gewoon kopiën van Chryslers. Heeft niks meer met Italiaans te maken. Maar daarvoor vond ik de ontwerpen al een tikje vreemd.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, ooit een keer een Lancia als huurauto meegekregen.
Ik was echt teleurgesteld
OMG jaquote:
En onder de motorkap kom je overal chevronnetjes tegen, gok ikquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van mij is ook officieel geen Citroën meer, maar heeft nog wel de oude voorbumper met de chevronnetjes er in, voor de rest zijn wel alle logo's en badges DS
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hadden mijn ouders vroeger
Reed als een natte dweil.
Vast wel, kan ik nu niet checkenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En onder de motorkap kom je overal chevronnetjes tegen, gok ik
Rijdt dus net zoals die er uit zietquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hadden mijn ouders vroeger
Reed als een natte dweil.
Met 100 over de A2 scheurenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 10:07 schreef UitStraling het volgende:
Mijn zwager rijd vandaag in een Porsche Speedster 356 in een rally van Den Bosch naar Amsterdam, daar zuipen en brallen en morgen weer terug.
Kan in Nederland ook gewoon nog hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2021 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Was in Duitsland wel weer even lekker. Toch zomaar de 160 aangetikt met mijn grasmaaier
Heb ik ook wel gedaan toen mijn moeder in het ziekenhuis/hospice lag en haar situatie verslechterde.quote:
Primitief maar je voelt wel echt dat je aan het autorijden bent zeg maarquote:Op vrijdag 9 juli 2021 10:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Van de oud ijzer auto is een 356 wel een goede keuze. Waren toen al goede auto’s.
Nee juist niet. Maar heb al iemand opgetrommeld om te komen helpen haha.quote:
Ben je nu de amanager?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 10:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee juist niet. Maar heb al iemand opgetrommeld om te komen helpen haha.
Haha nee maar als ik geen hulp heb regel ik zelf wel iets haha.quote:
Je hebt toch helemaal geen hulp nodig gekkiequote:Op vrijdag 9 juli 2021 10:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha nee maar als ik geen hulp heb regel ik zelf wel iets haha.
Net als de tigerking junks uit een bushokje meenemen?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 10:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha nee maar als ik geen hulp heb regel ik zelf wel iets haha.
Dat had ik ook in een Seat Marbellaquote:Op vrijdag 9 juli 2021 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Primitief maar je voelt wel echt dat je aan het autorijden bent zeg maar
Mijn oude Kevertje, zonder verwarming dus waxinelichtjes op de bijrijdersstoel, backfire, stoeptegel onder de motorkap en een remweg van 350 meter, zowel gordelloos kraaien van plezier als af en toe doodsangstquote:Op vrijdag 9 juli 2021 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat had ik ook in een Seat Marbella
De oude Multipla vond ik wel cool eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
- Fiat - Multipla
- Kia -E soul
- Suzuki - Splash
Ik kreeg 1K per maand erbij, maar alles gaat naar Groningen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ze hebben bij ons de arbeidsvoorwaarden aangepast. 13e maand en vakantiegeld worden nu niet meer standaard in november en mei uitgekeerd. Maar dat moet je zelf regelen in het benefitsysteem. Net even zitten kijken, maar ik snap er geen hol van
Dat voelt meer als overleven op goede hoop dan als autorijdenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat had ik ook in een Seat Marbella
Jawel want ik wil straks ook lunchpauze.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 10:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hebt toch helemaal geen hulp nodig gekkie
Meemeeuwen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Godsamme kutmeeuwen.![]()
* IJsdraakje doet raam dicht wegens gekrijs
Zag gisteren een dooie meeuw liggen op het industrieterrein, vind ik bij die beesten toch net wat minder ergquote:Op vrijdag 9 juli 2021 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Ontmoedigingsbeleidquote:Op vrijdag 9 juli 2021 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ze hebben bij ons de arbeidsvoorwaarden aangepast. 13e maand en vakantiegeld worden nu niet meer standaard in november en mei uitgekeerd. Maar dat moet je zelf regelen in het benefitsysteem. Net even zitten kijken, maar ik snap er geen hol van
het is dat ze beschermd zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2021 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Jep.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 10:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zag gisteren een dooie meeuw liggen op het industrieterrein, vind ik bij die beesten toch net wat minder erg
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ooit dachten we een keer dat die kutmeeuwen op het dak aan het krijsen waren of op z'n minst duiven aan het koeren, maar het was de alleenstaande bovenbuurman die al de hele middag op de grond lag en niet meer overeind kwam. Dat is niet om te lachen of zo, want wij hebben ook de politie gebeld, maar af en toe maken die beesten wel lawaai alsof het mensen zijn. (gillende kinderen of zo)
Oeps.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ooit dachten we een keer dat die kutmeeuwen op het dak aan het krijsen waren of op z'n minst duiven aan het koeren, maar het was de alleenstaande bovenbuurman die al de hele middag op de grond lag en niet meer overeind kwam. Dat is niet om te lachen of zo, want wij hebben ook de politie gebeld, maar af en toe maken die beesten wel lawaai alsof het mensen zijn. (gillende kinderen of zo)
gewoon de winkel dicht gooienquote:
patat makenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 10:59 schreef Ama het volgende:
Soms vergeet ik dat we hier een moestuin hebben. Krijg net zak verse aardappelen.
Kevers zijn zo leukquote:Op vrijdag 9 juli 2021 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn oude Kevertje, zonder verwarming dus waxinelichtjes op de bijrijdersstoel, backfire, stoeptegel onder de motorkap en een remweg van 350 meter, zowel gordelloos kraaien van plezier als af en toe doodsangst
Ja, daar moet je geen boom mee rakenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 10:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat voelt meer als overleven op goede hoop dan als autorijden
Heet jij toevallig Dory?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
GODVER.
Trap ik er weer in.![]()
Duidelijk aan vakantie toe.
En zo gammel als het geboortekanaal van een vrouw die een zesling heeft gebaard maar fun fun fun inderdaad.quote:
Niet eens.quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die vreten als een paard.
Crunchsj Crunchsj Crunchsj
Ik ben echt zo'n verdraagzame collega
Mijn opa en oma hebben heel Europa doorkruist in een oranje kevertjequote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En zo gammel als het geboortekanaal van een vrouw die een zesling heeft gebaard maar fun fun fun inderdaad.
Fijnquote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:25 schreef UitStraling het volgende:
Tot nu toe is Nederland deels oranje en deels groen op de kaart. Nog niet zo zorgwekkend dus. Maar als het aantal besmettingen in ons land blijft stijgen, verandert dat. Minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid) zei woensdag dat hij denkt dat Nederland binnenkort rood of zelfs donkerrood wordt. Mogelijk gebeurt dat volgende week.
Landen mogen dan zelf beslissen of Nederlanders dan nog steeds welkom zijn. En op welke manier, de kans is echter zeer groot dat landen Nederlanders extra regels gaan opleggen of weigeren.
Haha vannacht zitten we in Frankrijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:25 schreef UitStraling het volgende:
Tot nu toe is Nederland deels oranje en deels groen op de kaart. Nog niet zo zorgwekkend dus. Maar als het aantal besmettingen in ons land blijft stijgen, verandert dat. Minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid) zei woensdag dat hij denkt dat Nederland binnenkort rood of zelfs donkerrood wordt. Mogelijk gebeurt dat volgende week.
Landen mogen dan zelf beslissen of Nederlanders dan nog steeds welkom zijn. En op welke manier, de kans is echter zeer groot dat landen Nederlanders extra regels gaan opleggen of weigeren.
ook lekkerquote:
Potverdrie, ik wil naar Belgiëquote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:25 schreef UitStraling het volgende:
Ze binden je vast met een paar zachtgebakken stokbroden. Zou maar uitkijken.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha vannacht zitten we in Frankrijk.
Wat wilt ze da?
Guillotine?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat wilt ze da?
Pics!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Onze uitbouw en nieuwe keuken is klaar en enorm mooi geworden.
Dan ben je weggegaan uit groen/oranje gebied, pas de probleme dus.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat wilt ze da?
Pics?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Onze uitbouw en nieuwe keuken is klaar en enorm mooi geworden.
Op wieltjes.quote:
Meerdaagse festivals zal ook wel interessant gaan worden. Nog een paar weken pappen en nathouden schiet ook niet op.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:25 schreef UitStraling het volgende:
Keer met mijn Kevertje naar de Franse Riviera gereden, was zo'n chique hotel met zo'n oprit, gastje zou die auto wel parkeren voor me, nou die reed bijna de pui uit dat hotelquote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn opa en oma hebben heel Europa doorkruist in een oranje kevertje
Ze stinken ook.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die Fransen praten zo mieterig, vind je niet?
Naar brie.quote:
Spaans klinkt ook behoorlijk gayquote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die Fransen praten zo mieterig, vind je niet?
Le trapchokequote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer met mijn Kevertje naar de Franse Riviera gereden, was zo'n chique hotel met zo'n oprit, gastje zou die auto wel parkeren voor me, nou die reed bijna de pui uit dat hotel![]()
Ik zei nog, Attention trapchoke hč
US, ben jij het?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dagje op kantoor; fotomodel-dochter van de baas is er ook.
Heb je je bureau een standje hoger moeten zetten?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ook gewoon hun stemgeluid, klinkt vaak zo pieperig, bij van die kleine Mexicanen helemaalquote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt vooral door de handbewegingen die ze maken.
Vijf keer gelezen deze zinquote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kotsen.quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plakkerige Camembert in je mondhoek.
Maar ik las dus te snel en dacht dat er plakkerige camembert in je broek stondquote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plakkerige Camembert in je mondhoek.
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Maar ik las dus te snel en dacht dat er plakkerige camembert in je broek stond
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
https://www.news18.com/am(...)pinions-3754856.html
quote:
Nee als j moest koken waren we snel leegquote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:53 schreef mschol het volgende:
[..]
in je eentje alles en iedereen serveren, koken en alles?
alleen maar bitterballen uit de frituur op het menu dan ?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee als j moest koken waren we snel leeg
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog even mensen zoeken die de drumsticks, gitartaar en snaxofoon kunnen spelen.
Alles weer op slotquote:12:00
Premier Rutte en zorgminister De Jonge geven vanavond om 19.00 uur weer een persconferentie over corona. Aanleiding is de snelle stijging van de besmettingscijfers. Eerder meldden ingewijden dat het kabinet overweegt om meerdaagse evenementen af te blazen en clubs en discotheken te sluiten.
het kan ook in het blauw dacht ikquote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
LT juicht altijd in het groen, valt me op
ik dacht dat het *B* was maar dat werkt niet.quote:
Je mag gaan leasen?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, waarschijnlijk wordt het een Fiesta. Da's met bijtelling ook nog wel lollig.
Deze erbij kopenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, waarschijnlijk wordt het een Fiesta. Da's met bijtelling ook nog wel lollig.
Nederland met 2 weken donderrood voor de rest van de wereld?quote:
zou ik wel mooi vinden, en dan niemand die nog op vakantie kanquote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nederland met 2 weken donderrood voor de rest van de wereld?
Op mijn 16e gebruikte ik mijn fake-id ook al om ergens binnen te komen. Was voor de brave mensen in de regering echt niet te voorzien ditquote:De organisatie van Lowlands maakt zich "ernstige zorgen" nu het kabinet overweegt om vanwege het snel stijgende aantal positieve coronatests meerdaagse evenementen af te blazen. Lowlands-directeur Eric van Eerdenburg heeft nog enige hoop, maar houdt er ook rekening mee dat het festival in augustus toch niet door kan gaan.
Van Eerdenburg baalt dat de slechte controles aan de deur bij clubs en discotheken gevolgen hebben voor de evenementen. "Ik heb zelf ook verhalen gehoord dat er bij de ingang heel slecht of zelfs helemaal niet gecontroleerd wordt", zegt hij in een reactie tegen het ANP. "Door een aantal flink rotte appels in de mand zijn mensen zonder bewijs binnengelaten. En daar worden wij nu misschien de dupe van. Dat zou echt heel erg zijn."
Echt waar? Raden ze nu al een 3e prik aan ? Ok 🤔quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Los daarvan was het hele "dansen met jansen" natuurlijk te belachelijk voor woorden. Denk dat Hugo weer een bonus van Pfizer gaat krijgen binnenkort of daar als topman aan de slag gaat.
De grote producenten raden ook een 3e prik aan inmiddels natuurlijk. Komende jaren genoeg cashflow.
IEDEREEN VANAVOND NOG EVEN DE KROEG IN!!!quote:De horeca moet de komende tijd om middernacht weer dicht. Het kabinet denkt erover die maatregel vanavond al te laten ingaan. Haagse bronnen bevestigen een bericht daarover van RTL Nieuws.
Het demissionaire kabinet maakt zich zorgen over de oplopende besmettingen en premier Rutte en minister De Jonge geven vanavond om 19 uur weer een persconferentie. Dan worden de details van de aanscherpingen bekend.
Naar verluidt komt er voorlopig een eind aan het testen voor toegang in de horeca en dat betekent dat clubs, feestcafés en nachtclubs weer dichtgaan. Mogelijk wordt het testsysteem half augustus weer ingevoerd.
Eigen onderzoek van de farmaceut. WHO/RIVM etc. moeten dat nog even overnemen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Echt waar? Raden ze nu al een 3e prik aan ? Ok 🤔
Hier zijn iedere zaterdag en zondag al festivals die gewoon de hele dag duren. Lekker van 10:00 - 0:00. Net zoveel mensen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
IEDEREEN VANAVOND NOG EVEN DE KROEG IN!!!
yup. en het zou me niks verbazen als clubs gaan weer zitconcerten doenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zijn iedere zaterdag en zondag al festivals die gewoon de hele dag duren. Lekker van 10:00 - 0:00. Net zoveel mensen.
Voor een gemiddelde kroeg misschien wat minder haalbaar, maar die gaan in de weekenden dan ook vanzelf dat soort dingen organiseren.
ik zie het gebeuren dat het een jaarlijk terugkerend fenomeen gaat worden, voor iedereenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Echt waar? Raden ze nu al een 3e prik aan ? Ok 🤔
Waarom zou je het mooi vinden dat niemand op vakantie kan?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:37 schreef mschol het volgende:
[..]
zou ik wel mooi vinden, en dan niemand die nog op vakantie kan
Die code is makkelijk vingertechnisch gezienquote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
LT juicht altijd in het groen, valt me op
Ja nu even niet hoor, ben aan het werkquote:
Huehuequote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die code is makkelijk vingertechnisch gezien
Zelfde mensen die het leuk vonden toen Nederlands elftal niet doorging.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom zou je het mooi vinden dat niemand op vakantie kan?
Daar moest ik ook even aan denken.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfde mensen die het leuk vonden toen Nederlands elftal niet doorging.
Ik moest ook al mijn huis in Hongarije verkopenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar moest ik ook even aan denken.Wat is er mis met elkaar dingen gunnen tegenwoordig?
Waarom?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moest ook al mijn huis in Hongarije verkopen
De zuurgraad is soms wel heel hoog ja.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar moest ik ook even aan denken.Wat is er mis met elkaar dingen gunnen tegenwoordig?
Ik vond het wel leuk omdat alle oranje troep weer oprotte.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfde mensen die het leuk vonden toen Nederlands elftal niet doorging.
Die mot geen buutnlandersquote:
O ja net zoals dat je de VS niet leuk mag vinden want 'Murica!~`!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je mag blijkbaar Hongarije geen leuk landen vinden omdat Orbán een boze meneer is.
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja net zoals dat je de VS niet leuk mag vinden want 'Murica!~`!
Ah. Okay.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je mag blijkbaar Hongarije geen leuk landen vinden omdat Orbán een boze meneer is.
Terwijl het gewoon een erg fijn vakantieland is, in ieder geval het westen dan.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja net zoals dat je de VS niet leuk mag vinden want 'Murica!~`!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |