SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet wel lachen, want die kantoor extrovert zei eens dat ze introvert was.
Wilde nog net niet mn koffie uitspugen.
Nu staat ze ook weer midden in de kantoortuin, nog net niet op een zeepkist, vooral heel aanwezig te zijn.
nog een reden waarom ik nooit in een kantoortuin wil werken.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu staat ze ook weer midden in de kantoortuin, nog net niet op een zeepkist, vooral heel aanwezig te zijn.
Is ze ook bijpassend knap?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is niet dat dit mijn favoriete hobby is en mijn collega is er vandaag niet eens, dus waarom ben ik wel op kantoor?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog een reden waarom ik nooit in een kantoortuin wil werken.
Uh, geen idee, maar ik vind haar irritant en irritante mensen kunnen nog zo knap zijn, maar dan is het voor mij al verpest.quote:
Om ons van vermakelijke posts te voorzien.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is niet dat dit mijn favoriete hobby is en mijn collega is er vandaag niet eens, dus waarom ben ik wel op kantoor?
Ja mooi is dat, als mensen die jij als enorm extravert bestempelt zeggen dat ze heel introvert zijn. Vriend van me ook, die had een of andere lompe actie waarvan hij zelf het probleem niet inzag en zei in dezelfde adem dat hij hoogsensitief was. Ik schoot keihard in te lachenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Laxeermiddel dus, er is wel een kansje dat ze dan met pleedeur open door blijft wauwelen natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, geen idee, maar ik vind haar irritant en irritante mensen kunnen nog zo knap zijn, maar dan is het voor mij al verpest.
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mooi is dat, als mensen die jij als enorm extravert bestempelt zeggen dat ze heel introvert zijn. Vriend van me ook, die had een of andere lompe actie waarvan hij zelf het probleem niet inzag en zei in dezelfde adem dat hij hoogsensitief was. Ik schoot keihard in te lachen
Ja, leuk is dat he.. die zelfkennisquote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mooi is dat, als mensen die jij als enorm extravert bestempelt zeggen dat ze heel introvert zijn. Vriend van me ook, die had een of andere lompe actie waarvan hij zelf het probleem niet inzag en zei in dezelfde adem dat hij hoogsensitief was. Ik schoot keihard in te lachen
Dan smijt ik hem wel even dicht, onder het mom van: stinkt hier.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laxeermiddel dus, er is wel een kansje dat ze dan met pleedeur open door blijft wauwelen natuurlijk.
Brandalarm af laten gaanquote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan smijt ik hem wel even dicht, onder het mom van: stinkt hier.
Brandbom in de wc af laten gaanquote:
Nee joh.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Brandbom in de wc af laten gaanen dan de deur dicht
Alternatieve auto? Paard met wagen ofzo?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben spontaan minder geneigd om de alternatieve auto te pakken.
Nee, de zwarte C-klasse als m'n vaste auto elders nodig is.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alternatieve auto? Paard met wagen ofzo?
Met deo in het gezicht spuiten.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, geen idee, maar ik vind haar irritant en irritante mensen kunnen nog zo knap zijn, maar dan is het voor mij al verpest.
En jij bent blond hč?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, de zwarte C-klasse als m'n vaste auto elders nodig is.
Met of zonder vlammenwerper?quote:
Zonder vlammenwerper is het leven maar saai.quote:
#ProjectXquote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zonder vlammenwerper is het leven maar saai.
❤️ voor de zaakquote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is niet dat dit mijn favoriete hobby is en mijn collega is er vandaag niet eens, dus waarom ben ik wel op kantoor?
Oh ja en het maandelijkse schip met geld..quote:
Een collega kwam laatst binnen en smeert zijn handen in met alcoholgel, redelijk dik.quote:
Rook jij?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een collega kwam laatst binnen en smeert zijn handen in met alcoholgel, redelijk dik.
Ik zeg vuurtje erbij? “Nee dat brand niet hoor” ik oke, en steek het aan.
En toen hahaha je had er bij moeten zijn
Is het al toch?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Goudkleurige anus ging me te ver voor de TT, wordt het meteen zo'n afvoerputje aan kutusers.
sowieso strakke kledingquote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Strak is momenteel niet het juiste woord.
Serieus niet, m'n broeken zitten oncomfortabel strak.
Het kan altijd erger.quote:
Dit zat dus niet strak.quote:
Lijkt me echt teringsaai.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou zeggen Business Analist of zo..
Dat zijn wel vaak slimme mensen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou zeggen Business Analist of zo..
Beetje een doorgefokte Duitse Herdershond.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haar heupen hangen zowat op haar knieën.
Dit ben ik als ik straks de broeken heb gepast.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Strak is momenteel niet het juiste woord.
Serieus niet, m'n broeken zitten oncomfortabel strak.
Die kunnen rekenen enzo.quote:
Ik vind lage heupen mooi en aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haar heupen hangen zowat op haar knieën.
Fuertaventura zou ik niet doen hoor. Kale klomp met een paar sprietenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet de puur vulkanische eilanden. Liefste zou ik op een de kleinere eilanden gaan wandelen, maar zal wel Tenerife, Gran Canaria of Fuertaventura worden.
Gaat er meer om om er echt even uit te zijn.
Hehehe.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit ben ik als ik straks de broeken heb gepast.
Vriendin en tevens collega van me doet dat, die gebruik ik wel eens en dat valt nooit tegen moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die kunnen rekenen enzo.
Ben jij Business Analist?
Ja, ik heb daar wel bewondering voor: mensen die kunnen rekenen en weten waar ze over pratenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vriendin en tevens collega van me doet dat, die gebruik ik wel eens en dat valt nooit tegen moet ik zeggen.
Dit klinkt echt aantrekkelijkquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fuertaventura zou ik niet doen hoor. Kale klomp met een paar sprieten
Ik heb lange beentjes, geen heup, geen kont, geen taille.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik heb relatief korte pootjes en flink wat heup, dus verhoudingsgewijs hangt m'n reet ook bijna op m'n knieën.
* IJsdraakje gaat in het hondenhok zitten
Opgelost.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik heb relatief korte pootjes en flink wat heup, dus verhoudingsgewijs hangt m'n reet ook bijna op m'n knieën.
* IJsdraakje gaat in het hondenhok zitten
Waar mensen een rekenknobbel hebben, heb ik een krater.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kan wel rekenen, maar niet op dat vlak.
Dat verandert toch niets aan de afstand tussen bil en knie.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opgelost.
https://www.lightinthebox(...)7EAQYAyABEgJb_vD_BwE
Soort Snootles dus?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb lange beentjes, geen heup, geen kont, geen taille.
Ik kan beter mannenbroeken passen denk ik.
Heb je wel broekzakken waar je wat aan hebt?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb lange beentjes, geen heup, geen kont, geen taille.
Ik kan beter mannenbroeken passen denk ik.
Ja kan wel gewoon m'n sleutels kwijt.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je wel broekzakken waar je wat aan hebt?
So sad.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar mensen een rekenknobbel hebben, heb ik een krater.
In Rusland doen ze veel aan beenverleningen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat verandert toch niets aan de afstand tussen bil en knie.
Was ook niet aantrekkelijk. Alleen plastic palmen willen een beetje groeien op dat eilandquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit klinkt echt aantrekkelijkTevens stel ik mij dan zo'n grote gele klomp voor.. maar nevermind.. 4 uur slaap, yolooo
Ik ben weer goed in andere dingenquote:
+1quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar mensen een rekenknobbel hebben, heb ik een krater.
Ik dacht dat mijn ouders ooit daarheen waren geweest, ik vond die foto's niet direct heel mooiquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was ook niet aantrekkelijk. Alleen plastic palmen willen een beetje groeien op dat eiland
Jij bent een beetje de mannelijke versie van 4Equote:
Zoals?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben weer goed in andere dingen![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Rusland doen ze veel aan beenverleningen.
Ik ben er één keer geweest. Ik heb parkeerterreinen gezien met een rijkere vegetatie dan dat eilandquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn ouders ooit daarheen waren geweest, ik vond die foto's niet direct heel mooi
Het afsnijden van mensen, zodat ze bijna in de berm belanden.quote:
Nah, ik doe het er wel mee. Het is vooral dat m'n bovenlijf relatief wat lang is, standaardmaat broeken zitten qua lengte prima.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Rusland doen ze veel aan beenverleningen.
In een grasmaaier danquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent een beetje de mannelijke versie van 4E
quote:
Jaquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:15 schreef UitStraling het volgende:
Iemand GRMBL al gezien? [ afbeelding ]
Lang geleden dat ik Basic Instinct heb gezienquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik vertelde haar dat het verhaal gebaseerd was op een vrouw uit mijn studententijd, die op feestjes regelmatig haar benen over elkaar sloeg zonder dat ze een slipje droeg. Toen een vriend van mij destijds tegen die vriendin zei dat we haar vagina konden zien, antwoordde ze: ‘Dat weet ik, daarom doe ik het juist’
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:03 schreef Ama het volgende:
@:Dud0r er is iemand onderweg vanuit Rotterdam om brood te halen. Dan kan jij dat ook.
En maar zeggen dat ze vandaag moest 'openen' ...quote:
Bij ama openen danquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En maar zeggen dat ze vandaag moest 'openen' ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |