SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet wel lachen, want die kantoor extrovert zei eens dat ze introvert was.
Wilde nog net niet mn koffie uitspugen.
Nu staat ze ook weer midden in de kantoortuin, nog net niet op een zeepkist, vooral heel aanwezig te zijn.
nog een reden waarom ik nooit in een kantoortuin wil werken.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu staat ze ook weer midden in de kantoortuin, nog net niet op een zeepkist, vooral heel aanwezig te zijn.
Is ze ook bijpassend knap?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is niet dat dit mijn favoriete hobby is en mijn collega is er vandaag niet eens, dus waarom ben ik wel op kantoor?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog een reden waarom ik nooit in een kantoortuin wil werken.
Uh, geen idee, maar ik vind haar irritant en irritante mensen kunnen nog zo knap zijn, maar dan is het voor mij al verpest.quote:
Om ons van vermakelijke posts te voorzien.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is niet dat dit mijn favoriete hobby is en mijn collega is er vandaag niet eens, dus waarom ben ik wel op kantoor?
Ja mooi is dat, als mensen die jij als enorm extravert bestempelt zeggen dat ze heel introvert zijn. Vriend van me ook, die had een of andere lompe actie waarvan hij zelf het probleem niet inzag en zei in dezelfde adem dat hij hoogsensitief was. Ik schoot keihard in te lachenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Laxeermiddel dus, er is wel een kansje dat ze dan met pleedeur open door blijft wauwelen natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, geen idee, maar ik vind haar irritant en irritante mensen kunnen nog zo knap zijn, maar dan is het voor mij al verpest.
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mooi is dat, als mensen die jij als enorm extravert bestempelt zeggen dat ze heel introvert zijn. Vriend van me ook, die had een of andere lompe actie waarvan hij zelf het probleem niet inzag en zei in dezelfde adem dat hij hoogsensitief was. Ik schoot keihard in te lachen
Ja, leuk is dat he.. die zelfkennisquote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mooi is dat, als mensen die jij als enorm extravert bestempelt zeggen dat ze heel introvert zijn. Vriend van me ook, die had een of andere lompe actie waarvan hij zelf het probleem niet inzag en zei in dezelfde adem dat hij hoogsensitief was. Ik schoot keihard in te lachen
Dan smijt ik hem wel even dicht, onder het mom van: stinkt hier.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laxeermiddel dus, er is wel een kansje dat ze dan met pleedeur open door blijft wauwelen natuurlijk.
Brandalarm af laten gaanquote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan smijt ik hem wel even dicht, onder het mom van: stinkt hier.
Brandbom in de wc af laten gaanquote:
Nee joh.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Brandbom in de wc af laten gaanen dan de deur dicht
Alternatieve auto? Paard met wagen ofzo?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben spontaan minder geneigd om de alternatieve auto te pakken.
Nee, de zwarte C-klasse als m'n vaste auto elders nodig is.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alternatieve auto? Paard met wagen ofzo?
Met deo in het gezicht spuiten.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, geen idee, maar ik vind haar irritant en irritante mensen kunnen nog zo knap zijn, maar dan is het voor mij al verpest.
En jij bent blond hč?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, de zwarte C-klasse als m'n vaste auto elders nodig is.
Met of zonder vlammenwerper?quote:
Zonder vlammenwerper is het leven maar saai.quote:
#ProjectXquote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zonder vlammenwerper is het leven maar saai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |