Bol speelt sowieso weinig klaar deze Tour.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:03 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat Matthews, Bol en Colbrelli niks klaarspelen in de sprint.
Toch leeft hij aardig rent free bij jou.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bol speelt sowieso weinig klaar deze Tour.
Opvallend wel dat Latour en Alaphilippe een hoogvorm lieten zien in de eerste etappe en daarna niets meer hebben laten zien.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:55 schreef franklop het volgende:
Latour zal zijn Tour ook anders hebben voorgesteld
Waarom zou je Matthews niet opstellen?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:03 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat Matthews, Bol en Colbrelli niks klaarspelen in de sprint.
Bouhanni is sneller.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom zou je Matthews niet opstellen?
Gewoon een hele domme keuze van je. Sukkel, lapzwans.quote:
Ik heb moeten kiezen tussen de beste alleen sprinters, en de sprinters die kunnen dubbelen in een ontsnapping. Dus ging het wat dat betreft tussen Matthews en Bouhanni, en misschien Colbrelli.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gewoon een hele domme keuze van je. Sukkel, lapzwans.
Je had niet moeten luisteren naar Koffieplanter.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb moeten kiezen tussen de beste alleen sprinters, en de sprinters die kunnen dubbelen in een ontsnapping. Dus ging het wat dat betreft tussen Matthews en Bouhanni, en misschien Colbrelli.
Het is echt ongekend en verschrikkelijk hoe jij jezelf altijd weer in de gerechtvaardigde positie weet te lullen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Mensen die hun 133e plek verdedigen zijn gestoorde mafketels.
Je zou het bijna een act noemen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is echt ongekend en verschrikkelijk hoe jij jezelf altijd weer in de gerechtvaardigde positie weet te lullen.
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is echt ongekend en verschrikkelijk hoe jij jezelf altijd weer in de gerechtvaardigde positie weet te lullen.
Godzijdank heb ik dat niet gedaan.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je had niet moeten luisteren naar Koffieplanter.
Dat is altijd een verstandig adviesquote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je had niet moeten luisteren naar Koffieplanter.
Oei. Ik wist niet dat het zo gevoelig lag!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zal voortaan alleen nog open deuren intrappen en alles wat ook maar een beetje lijkt op een voorspelling direct tegenspreken zodat ik nooit mis kan zitten. Heb je tips?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |