Geeft wel aan hoe zwak de bank isquote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:24 schreef fetX het volgende:
Tweede helft was niks meer nee. Maar ja, dan speel je met O21 en Diemers. Die zelfs daar een van de minste was
Mini-Klopp David Wagner is er de nieuwe coach. Die vorige coach is naar Leverkusen.quote:
Huddersfield legend.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mini-Klopp David Wagner is er de nieuwe coach. Die vorige coach is naar Leverkusen.
Zegt wel veel als we onze grootste talenten aan zo'n club kwijtraken. Maar ik zou als Club Brugge ook geen ¤11 miljoen aan een linksback uitgeven.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Spelen bijna jaarlijks CL en zal daar wel meer kunnen verdienen.
Dat denk ik ook. Zullen ze ook die Kitolano wel halen en een aanvallende impuls. Berghuis gaat ook nog natuurlijk dus je kan dan wel wat.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:08 schreef Maastoren het volgende:
Dan halen ze gelijk die die Noorse linksback op denk ik. Haps is wel klaar.
Eens. Malacia heeft wel potentie maar zoveel geld kan je nu gewoon niet weigeren om je selectie echt te versterken.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Zullen ze ook die Kitolano wel halen en een aanvallende impuls. Berghuis gaat ook nog natuurlijk dus je kan dan wel wat.
Denk niet dat je nog een paar miljoen voor Haps gaat krijgen. Verder eens met deze uitstekende post.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:12 schreef fetX het volgende:
Op zich is het best wel prima. Elf miljoen, Berghuis gaat voor zes en Haps zal ook nog wel een paar miljoen opleveren. Kun je wel wat en dan hoef je Senesi & Kokcu niet te verkopen. En als je ze dan laat gaan; dan voor de hoofdprijs.
quote:Op donderdag 1 juli 2021 14:43 schreef Elan het volgende:
Interviewtje met Malacia en Andy gekeken, prima show.
@:Scrummie wtf wil Malacia nou weg volgend jaar?? Met z'n er spelen wel dingen.
Misschien dat ie nog op gaat vallen op de Gold Cup, dat zou leuk zijnquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:13 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Denk niet dat je nog een paar miljoen voor Haps gaat krijgen. Verder eens met deze uitstekende post.
Ja. Hendriks als back up. Die speelt in de oefenwedstrijden ook alleen maar lb. Zonde eigenlijk, maar ja. Centraal kiezen ze blijkbaar nu liever Fer of Burger.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:14 schreef Scrummie het volgende:
Als Haps ook gewoon gaat en die Noorse back ervoor terugkomt vind ik het ook wel prima.
Dan moet er sowieso nog een centrale verdediger komen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:14 schreef Maastoren het volgende:
Hendriks als backup voor linksback is ook prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |