Kan, maar hoeft niet.quote:
Als 'ie verder buigt, kun je rondbellen.quote:
Bekijk 'm dan niet vanaf de zijkant.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:43 schreef einzeinz het volgende:
Ik heb sinds een week een nieuwe smartphone maar wanneer ik die vanaf de zijkant bekijk zit er een buiging in het scherm. Het scherm maakt een draaiende buiging.
Wat zijn de effecten op lange termijn?
Als zij kunnen bewijzen dat het jouw schuld is. Meer een WGR-vraag.quote:Op zondag 11 juli 2021 08:35 schreef einzeinz het volgende:
Ik denk niet dat ze die terugnemen (onder garantie) na 2 weken? Is eigen schade toch?
Ik zou zeggen probeer het.quote:Op zondag 11 juli 2021 08:35 schreef einzeinz het volgende:
Ik denk niet dat ze die terugnemen (onder garantie) na 2 weken? Is eigen schade toch?
Ik zou daar niets over zeggen.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:05 schreef einzeinz het volgende:
Ja, maar een smarpthone van 12 dagen oud hoort gewoon niet te buigen door in een broekzak te zitten!
Ik deed met mijn vorige toestellen (altijd wel iPhones) gewoon 4 jaar en daar was nooit iets van schade aan te zien!
Wat krom is kan je niet rechtlullen.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:05 schreef einzeinz het volgende:
Ja, maar een smarpthone van 12 dagen oud hoort gewoon niet te buigen door in een broekzak te zitten!
Ik deed met mijn vorige toestellen (altijd wel iPhones) gewoon 4 jaar en daar was nooit iets van schade aan te zien!
Euhm, smartphones trekken niet vanzelf krom. Onjuist gebruik kan de enige reden zijn dat hij krom is. Kontzakgebruik is de #1 reden hiervoor (precies wat TS doet)quote:Leg uit dat de smartphone verbogen is (eventueel als dat kan met een foto vanaf de zijkant) en je niet weet hoe dat komt en je gebruik wil maken van de garantie.
Eerste 6 maanden moet de winkel of verkoper aantonen dat het door foutief gebruik is aka de bewijslast ligt niet bij jou.
In de OP staat 'broekzak' - dat is niet noodzakelijkerwijs de kontzakquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:55 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Euhm, smartphones trekken niet vanzelf krom. Onjuist gebruik kan de enige reden zijn dat hij krom is. Kontzakgebruik is de #1 reden hiervoor (precies wat TS doet)
Het kan verder natuurlijk wel kwaad,soldeer verbindingen vinden het niet super fijn om gebogen te worden. En glas vind dit soort stress ook minder fijn. Grote kans dat hij breekt als hij valt,
Waarbij de winkel waardevermindering in rekening mag brengen. Welk deel van de aankoopprijs verwacht je dat ze restitueren?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:20 schreef tstile het volgende:
Binnen x dagen kan je 'm nog terugsturen als je 'm online hebt gekocht.
Mwah, het staat helemaal niet vast waardoor het buigen komt - TS denkt het. En als de winkel zich daarop beroept, is het aan hen om dat aan te bewijzen. TS doet er slim aan z'n vermoeden niet zelf aan te dragenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:27 schreef bami_haar het volgende:
Weer een topic in de trant van: ik heb zelf iets verprutst, hoe kan een ander daar voor laten opdraaien.
Dat iets gebruikelijk is wil nog niet zeggen dat de schade daardoor niet kan ontstaan ... bepaalde modellen zijn hier extra gevoelig voor zelfs (iphone 6 was er zo een)quote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:12 schreef baskick het volgende:
[..]
In de OP staat 'broekzak' - dat is niet noodzakelijkerwijs de kontzakLos daarvan zijn broekzakken bedoeld om spullen in te bewaren én het is vrij gebruikelijk om telefoons in een broekzak te dragen.
[..]
Waarbij de winkel waardevermindering in rekening mag brengen. Welk deel van de aankoopprijs verwacht je dat ze restitueren?
[..]
Mwah, het staat helemaal niet vast waardoor het buigen komt - TS denkt het. En als de winkel zich daarop beroept, is het aan hen om dat aan te bewijzen. TS doet er slim aan z'n vermoeden niet zelf aan te dragen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |