abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200281923
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:18 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Het zal allemaal wel. Dat hele Facebook is pure schurft.
Eh ja maar ja leg dat simpele mensen maar eens uit.
pi_200281942
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:20 schreef Modus het volgende:

[..]

Eh ja maar ja leg dat simpele mensen maar eens uit.
Opstaan.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_200281958
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 12:11 schreef Makrelis het volgende:
Gewoon gaan werken, loopt nog slecht af zo.
Mee eens, Braad kan er immers niet mee omgaan en het kartel gaat niet stoppen, dus dit kan alleen maar verder escaleren zo.

Nuchter beschouwd is het (niet alleen qua pesten maar ook qua financiele en persoonlijke ontwikkeling) voor hem het beste als hij aan de slag gaat met een baan, en op youtube kan hij zich dan nog best als hobby bezighouden met muziek want dat levert hem niet veel problemen op.

Gaat alleen niet gebeuren.
pi_200282027
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Mee eens, Braad kan er immers niet mee omgaan en het kartel gaat niet stoppen, dus dit kan alleen maar verder escaleren zo.

Nuchter beschouwd is het (niet alleen qua pesten maar ook qua financiele en persoonlijke ontwikkeling) voor hem het beste als hij aan de slag gaat met een baan, en op youtube kan hij zich dan nog best als hobby bezighouden met muziek want dat levert hem niet veel problemen op.

Gaat alleen niet gebeuren.
Zo'n enorm dikke pizza voor z'n kop, die vent
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_200282038
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:04 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Hoe komen ze aan die beelden dan? Dat zal Braadpan vast zelf online geflikkerd hebben.

Welkom op het grote boze internet. Je moet niet zomaar alles laten rondslingeren.
Praat je nu dat pestgedrag goed?
pi_200282069
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 11:33 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Ik vind het echt veel en veel te ver gaan in die telegramgroep man

Mocht braddie weten wie het zijn en waar ze wonen, bied ik mezelf aan om mee te gaan :)
gaat ook wel te ver ik bedoel wij lachen beetje met hem
maar dit gaat wel echt veel en veel te ver
pi_200282098
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 12:44 schreef HermieHermann het volgende:

[..]

het probleem is dat Braddie absoluut niet zonder aandacht kan, dat merken we al jaren. als hij niet op een forum zit moet hij op discord zitten, als hij niet op discord zit moet hij op twitter/instagram/facebook zitten, als hij daar niet op zit moet hij op youtube zitten.

de enige oplossingen zijn ''niet caren'' en ''neem een pauze van het internet'' maar beide zijn geen opties voor hem
is het wel maar hij moet werk zoeken ik ben ook depri omdat ik thuis zit en niks doe
maar als ik dadelijk opleiding begin ontmoet ik mensen en heb ik wat om handen dat heeft hij niet
pi_200282103
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 12:44 schreef HermieHermann het volgende:

[..]

het probleem is dat Braddie absoluut niet zonder aandacht kan, dat merken we al jaren. als hij niet op een forum zit moet hij op discord zitten, als hij niet op discord zit moet hij op twitter/instagram/facebook zitten, als hij daar niet op zit moet hij op youtube zitten.

de enige oplossingen zijn ''niet caren'' en ''neem een pauze van het internet'' maar beide zijn geen opties voor hem
is het wel maar hij moet werk zoeken ik ben ook depri omdat ik thuis zit en niks doe
maar als ik dadelijk opleiding begin ontmoet ik mensen en heb ik wat om handen dat heeft hij niet
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 12:46 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Een klein groepje maakt hem het leven zuur. En zij bederven ook het plezier dat anderen (of het nu fans of ramptoeristen zijn) aan zijn content beleven.

Kijk, lach, reageer, bespot, stuur eten, maar laat hem verder gewoon met rust.
Zo moeilijk is het niet.

Advies aan meeleesbraddie: alles dat je aandacht geeft wordt groter
stuurde je mij maar eten :(
pi_200282197
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:26 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Praat je nu dat pestgedrag goed?
Nee. Maar hoe hij met zijn privacy omgaat wordt het ze ook niet moeilijk gemaakt. Een simpel voorbeeld is dat hij zijn adres weggeeft en vette troep laat bezorgen. Vraag dan om een donatie op je PayPal en bestel het zelf.
pi_200282206
quote:
87s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:30 schreef Boze_Eend het volgende:

stuurde je mij maar eten :(
Maak eerst maar eens een vlog :(
pi_200282221
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:36 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Nee. Maar hoe hij met zijn privacy omgaat wordt het ze ook niet moeilijk gemaakt. Een simpel voorbeeld is dat hij zijn adres weggeeft en vette troep laat bezorgen. Vraag dan om een donatie op je PayPal en bestel het zelf.
Dit is idd helemaal zn eigen dikke schuld
pi_200282222
quote:

[..]

ja maja kan je bij alles zeggen je kan ook zeggen Peter r de vries maakte het wel erg makkelijk om dood geschoten te worden hij liep zonder bescherming rond en iedereen wist wanneer die op tv zou komen etc

maar bradge gooit te veel online hij zegt altijd dat hetmarc schijt aan alles heeft maar hetmarc weet heel goed wat je wel en niet moet blootgeven

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2021 13:37:46 ]
pi_200282247
quote:
87s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:37 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]

ja maja kan je bij alles zeggen je kan ook zeggen Peter r de vries maakte het wel erg makkelijk om dood geschoten te worden hij liep zonder bescherming rond en iedereen wist wanneer die op tv zou komen etc
Braadpan is inderdaad de Champions League.
  vrijdag 9 juli 2021 @ 13:39:06 #264
319979 Fok-it
All is well
pi_200282263
Eens met Zipportal. Heeft niet veel met victimblaming te maken. Braddie is een gebed zonder einde en hoe langer hij hiermee doorgaat hoe serieuzer het wordt. Hij gaat er zelf niet mee ophouden dus moet er wel iets ernstigs gaan gebeuren voor het gaat veranderen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_200282267
hij kan beter stoppen met streamen een opleiding gaan doen en wat van zichzelf maken
al doet hij niveau 2 opleiding dan heeft hij papiertje
pi_200282295
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:39 schreef Fok-it het volgende:
Eens met Zipportal. Heeft niet veel met victimblaming te maken. Braddie is een gebed zonder einde en hoe langer hij hiermee doorgaat hoe serieuzer het wordt. Hij gaat er zelf niet mee ophouden dus moet er wel iets ernstigs gaan gebeuren voor het gaat veranderen.
vind het gewoon jammer dat hij zijn eigen leven zo verneukt hij denkt rijk te worden met youtuben en een tesla te kunnen kopen

hij vergeet dat als je een uitkering hebt en zulke dingen roept dat mensen boos maakt ik heb het idee dat hij niet weet hoe de echte wereld werkt maar ja hij heeft nog nooit ergens mee te maken gehad of zo ik wist het wel toen justitie mij veroordeelde voor heling ik doe geen domme shit meer
pi_200282318
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:20 schreef Solotovski het volgende:

[..]

420 vind ik niet zo random
hij had het in een van zijn laatste streams nog over dat hij vroeger een keer wiet rookte
Op dinsdag 30 juni 2015 19:45 schreef HPLC het volgende:
Wow, rustig, heb maar liefst 3 mm hoor
  vrijdag 9 juli 2021 @ 13:41:37 #268
319979 Fok-it
All is well
pi_200282323
quote:
87s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:40 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]

vind het gewoon jammer dat hij zijn eigen leven zo verneukt hij denkt rijk te worden met youtuben en een tesla te kunnen kopen

hij vergeet dat als je een uitkering hebt en zulke dingen roept dat mensen boos maakt ik heb het idee dat hij niet weet hoe de echte wereld werkt maar ja hij heeft nog nooit ergens mee te maken gehad of zo ik wist het wel toen justitie mij veroordeelde voor heling ik doe geen domme shit meer
Ben jij Omgevallen_Flat? :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_200282359
Waar heeft hij die prive foto's etc gezien dan ? Op dat telegram? weer iets nieuws?
Ik zwaai naar dieren.
pi_200282387
En zo gaat het afgeven op braad weer verder.

Jullie geven het looijkartel precies wat ze willen. Er moet negatief over hem gesproken worden zodat hij het leest en zich er rot over voelt.

Er komen al tien jaar allemaal goedbedoelde adviezen en commentaren voorbij hier op FOK! waar Braddie vervolgens niks mee doet. Ik ben er al lang mee gestopt, niemand schiet er wat mee op. Je houdt jezelf voor de gek als je denkt dat je hem daarmee helpt.

Het feit dat hij dingen onhandig aanpakt en meer van zijn leven kan maken dan hij nu doet is geen excuus om hem het leven zuur te maken. Punt.
pi_200282416
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:41 schreef HermieHermann het volgende:

[..]

hij had het in een van zijn laatste streams nog over dat hij vroeger een keer wiet rookte
gegeten zeker ja
pi_200282425
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:41 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ben jij Omgevallen_Flat? :')
och dat was me toch zo'n enorme kneus
pi_200282442
Natuurlijk is het die bolle zijn eigen stomme fout.

Die kerel zit zelf op elk forum iedereen de les te lezen. Tot schoonmaaktips aan toe. Werkelijk te triest voor woorden.
pi_200282444
quote:

[..]

Dat is stom. En toch gaat het bij de meesten goed. Dat hij dat deelt maakt de paar sneuneuzen die er misbruik van maken niet minder schuldig.
pi_200282456
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:46 schreef Duveldrinker het volgende:

Die kerel zit zelf op elk forum iedereen de les te lezen. Tot schoonmaaktips aan toe. Werkelijk te triest voor woorden.
Gelukkig zou jij dat nooit doen _O-
pi_200282462
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:44 schreef spinazieruiker het volgende:
En zo gaat het afgeven op braad weer verder.

Jullie geven het looijkartel precies wat ze willen. Er moet negatief over hem gesproken worden zodat hij het leest en zich er rot over voelt.

Er komen al tien jaar allemaal goedbedoelde adviezen en commentaren voorbij hier op FOK! waar Braddie vervolgens niks mee doet. Ik ben er al lang mee gestopt, niemand schiet er wat mee op. Je houdt jezelf voor de gek als je denkt dat je hem daarmee helpt.

Het feit dat hij dingen onhandig aanpakt en meer van zijn leven kan maken dan hij nu doet is geen excuus om hem het leven zuur te maken. Punt.
Die vetzak pakt views en reclame over de rug van Peter R met zijn gespeelde kop.

Ook een lage actie.
  vrijdag 9 juli 2021 @ 13:48:26 #277
319979 Fok-it
All is well
pi_200282476
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:46 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Dat is stom. En toch gaat het bij de meesten goed. Dat hij dat deelt maakt de paar sneuneuzen die er misbruik van maken niet minder schuldig.
Dat zegt dan ook niemand
pi_200282491
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:47 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Die vetzak pakt views en reclame over de rug van Peter R met zijn gespeelde kop.
Daar kan iedereen die het ziet zelf wat van vinden toch?

Dingen niet oké vinden en vervolgens geld op iemands hoofd of huis zetten en privézaken online zetten gaat veel te ver.
pi_200282494
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:47 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Ook een lage actie.
En dat is niet het enige dat laag is
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
pi_200282496
Waarom heten ze eigenlijk looij kartel zijn het vrienden van Ad?
pi_200282504
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:49 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Daar kan iedereen die het ziet zelf wat van vinden toch?

Dingen niet oké vinden en vervolgens geld op iemands hoofd of huis zetten en privézaken online zetten gaat veel te ver.
iedereen hier vindt dat kartel sneuneusjes, hoef je niet 30 keer te zeggen
Op dinsdag 30 juni 2015 19:45 schreef HPLC het volgende:
Wow, rustig, heb maar liefst 3 mm hoor
pi_200282533
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:48 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat zegt dan ook niemand
Er zijn een stuk of vijf reacties over het Looij kartel en vervolgens weer pagina's vol dat hij er zelf om gevraagd heeft. Die verhouding daar vind ik wel wat van.

Het is maar goed dat het die sjakies tot nu toe lukt om anoniem te blijven want anders waren zij nu het mikpunt.
  vrijdag 9 juli 2021 @ 13:53:43 #283
319979 Fok-it
All is well
pi_200282567
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:51 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Er zijn een stuk of vijf reacties over het Looij kartel en vervolgens weer pagina's vol dat hij er zelf om gevraagd heeft. Die verhouding daar vind ik wel wat van.

Het is maar goed dat het die sjakies tot nu toe lukt om anoniem te blijven want anders waren zij nu het mikpunt.
Ja maar bij jou heb ik wel het gevoel dat je alles wat hij doet onder verzachtende omstandigheden wilt plaatsen. Los van die downies is Braddie een parasiet. Ook zonder dat hele 'kartel' brengt hij zichzelf ergens anders of met anderen in problemen. Ook als hij gaat werken of studeren, wat dan ook.
pi_200282582
quote:

[..]

Als hij even pauze neemt werk vindt en dan streamed zou het wel ophouden denk ik dan werkt hij voor zijn centen looijkartel lijkt daar vooral boos om te zijn dat hij dat niet doet

Kijk natuurlijk is het niet helemaal zijn schuld maar hij heeft domme dingen gedaan adres gedeeld etc dat werkt niet mee

Politie wil pas onderzoek doen als hij niet meer streamed doe dan wat politie zegt
pi_200282606
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:49 schreef Boze_Eend het volgende:
Waarom heten ze eigenlijk looij kartel zijn het vrienden van Ad?
omdat ze eerder ad lastig vielen
pi_200282617
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:53 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja maar bij jou heb ik wel het gevoel dat je alles wat hij doet onder verzachtende omstandigheden wilt plaatsen.
Misschien mensen niet in hokjes plaatsen. Ik weet kanjergoed wat ik van hem vind. Dan nog kun je mensen met rust laten (wat 99% gelukkig doet).
quote:
Los van die downies is Braddie een parasiet. Ook zonder dat hele 'kartel' brengt hij zichzelf ergens anders of met anderen in problemen. Ook als hij gaat werken of studeren, wat dan ook.
Wat dat betreft is het internet voor hem wel een safe space. Had ie er inderdaad wel voor moeten zorgen dat zijn adres e.d. onvindbaar was gebleven voor mensen met kwade bedoelingen.
pi_200282630
Mis @JochemSjakie zijn mening
  vrijdag 9 juli 2021 @ 13:59:21 #288
319979 Fok-it
All is well
pi_200282659
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:57 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Dan nog kun je mensen met rust laten (wat 99% gelukkig doet).
Een select groepje users hier die er letterlijk 24/7 mee bezig is schaar ik hier overigens nou niet onder hoor lol
  vrijdag 9 juli 2021 @ 13:59:55 #289
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_200282666
quote:

[..]

Mikpunt van wie dan? Gaat braad ze aanpakken of wie?
pi_200282667
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:57 schreef Boze_Eend het volgende:
Mis @:jochemsjakie zijn mening
We missen ons baken in de duisternis. Hij had ons naar het licht kunnen leiden.
pi_200282698
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:59 schreef Sheffield het volgende:

[..]

Mikpunt van wie dan? Gaat braad ze aanpakken of wie?
Op zijn minst gespreksonderwerp.

Daarnaast hebben meerderen al aangegeven die types te willen laten merken wat ze van hen vinden.
pi_200282743
ik denk dat het ook ermee heeft te maken dat braddie zichzelf verkeerd neerzet

kijk naar nederlandse tv daar worden mensen ook gecanceld en zo door domme acties
sommige hekelen Peter R zelfs maar hij kon het hebben want hij was goed in wat hij deed

maar als je kijkt op tv naar bv de voice dan komt iemand optreden met zieilig verhaal en ze winnen de harten van dat publiek

wat zie je bij braddie? iemand die geld krijgt van overheid daarnaast inkomsten uit streams wat veel mensen voor de borst stoot. leugens over fastfood okay het is niet aan ons dat hij geen fastfood meer mag eten maar zo'n lul verhaal van ik schaam me voor bezorgers en dan weer doorgaan is gewoon niet echt eerlijk

en dan nog auto's proefrijden die je niet kan betalen en er wel gewoon een uurtje of half uurtje mee gaan. en met zijn uitkering praten over hoe hij tesla gaat kunnen betalen

scoren over de rug van peter r bv

hij zet zichzelf gewoon op een hele lompe manier neer als ik naar braddie kijk zie ik iemand die het goed vindt dat hij met een uitkering thuis beetje kan vloggen en pingelen. ik zie niet iemand die een moeilijke periode heeft gehad en alles op alles zet om uit het dalletje te klimmen

heb ik ook lang niet gedaan maar nu meot ik wel opleiding doen anders zetten ouders mij uit huis maar als ik uitkering had gekregen was ik misschien ook al hem geworden ik wil alleen zeggen hij zet zichzelf lomp neer en als jij naar het grote publiek gaat krijg je mensen over je heen

of dat nu is omdat zo'n acteur iemand zijn piemel showed op een stream met een domme grap of wat anders je kan ook niet zeggen dat het blaming de victim is als ik zeg dat die acteur een domme idiioot is

het looijkartel is dom bezig en bradge is slachtoffer maar bradge zelf maakt ook slachtoffers hij disst vrienden publiekelijk etc

alleen het looijkartel gaat veel te ver

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2021 14:05:25 ]
pi_200282769
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:57 schreef Boze_Eend het volgende:
Mis @:jochemsjakie zijn mening
dan ben je de enige
pi_200282812
quote:
87s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 14:03 schreef Boze_Eend het volgende:

kijk naar nederlandse tv daar worden mensen ook gecanceld en zo door domme acties
sommige hekelen Peter R zelfs maar hij kon het hebben want hij was goed in wat hij deed

maar als je kijkt op tv naar bv de voice dan komt iemand optreden met zieilig verhaal en ze winnen de harten van dat publiek

wat zie je bij braddie? iemand die geld krijgt van overheid daarnaast inkomsten uit streams wat veel mensen voor de borst stoot. leugens over fastfood okay het is niet aan ons dat hij geen fastfood meer mag eten maar zo'n lul verhaal van ik schaam me voor bezorgers en dan weer doorgaan is gewoon niet echt eerlijk

en dan nog auto's proefrijden die je niet kan betalen en er wel gewoon een uurtje of half uurtje mee gaan. en met zijn uitkering praten over hoe hij tesla gaat kunnen betalen

hij zet zichzelf gewoon op een hele lompe manier neer als ik naar braddie kijk zie ik iemand die het goed vindt dat hij met een uitkering thuis beetje kan vloggen en pingelen. ik zie niet iemand die een moeilijke periode heeft gehad en alles op alles zet om uit het dalletje te klimmen

heb ik ook lang niet gedaan maar nu meot ik wel opleiding doen anders zetten ouders mij uit huis maar als ik uitkering had gekregen was ik misschien ook al hem geworden ik wil alleen zeggen hij zet zichzelf lomp neer en als jij naar het grote publiek gaat krijg je mensen over je heen

of dat nu is omdat zo'n acteur iemand zijn piemel showed op een stream met een domme grap of wat anders je kan ook niet zeggen dat het blaming de victim is als ik zeg dat die acteur een domme idiioot is

het looijkartel is dom bezig en bradge is slachtoffer maar bradge zelf maakt ook slachtoffers hij disst vrienden publiekelijk etc

tl;dr
pi_200282824
quote:

Dat is niet het enige.
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
pi_200282838
quote:

Misbruik maken van uitkeringen ben ik ook tegen. Ik vind het ook "knap" dat hij van zijn uitkering en (legale) neveninkomsten zo relaxed kan leven. Zonder inzage in zijn inkomsten en uitgaven wat hij allemaal opgeeft kun je hem misschien verdenken van fraude maar het aantonen en handhaven is aan de verantwoordelijke instanties. Hij is al verschillende keren aangegeven en raad eens? Elke keer is er niks aan de hand. Als je dat vindt moet je het hard kunnen maken.

Bradge heeft geen werkgever dus hij kan op YouTube, Twitter enz. zetten wat hij wil.

Zo lang mensen er naar kijken is dat ook een soort van goedkeuring van wat hij doet.
Zonder alle ophef over BN'er filmpjes, food reviews en autovlogs was hij nooit zo groot geweest.
Gelukkig heeft ie geen domme dingen gedaan met kinderen of dames onheus behandeld en keert wat hij doet zich vooral tegen hem in de vorm van pesterijen.
Dat het daarbuiten eerder in zijn voordeel werkt dan in zijn nadeel kun je Braddie moeilijk verwijten.
Wij hebben het hier nu ook weer over hem en dat doen we vrijwillig.

quote:
:Y
pi_200282883
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 14:10 schreef Moonlight het volgende:

[..]

Dat is niet het enige.
Heey braddie zijn ex
pi_200282889