ik ga ook wel mee, ik snap ook niet dat mensen serieus tijd besteden om iemand continu en constant te pesten, lastig vallen, shit over hem op te zoeken en delen. daar gaat serieus tijd in zittenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik vind het echt veel en veel te ver gaan in die telegramgroep man
Mocht braddie weten wie het zijn en waar ze wonen, bied ik mezelf aan om mee te gaan
Veel comments daar zijn echt beneden alle peil. Oké hij maakt zichzelf kwetsbaar met wat hij allemaal online zet, maar je hoeft hem en zijn familie dan nog niet het leven zo zuur te maken.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:41 schreef Zipportal het volgende:
Het staat nu ook op Dumpert.![]()
![]()
![]()
https://www.dumpert.nl/filmpjes?selectedId=100004020_18d70c91
ook Braddie die weer meepost onder een nieuw account omdat 030BeterHe laatst geband werdquote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:45 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Veel comments daar zijn echt beneden alle peil. Oké hij maakt zichzelf kwetsbaar met wat hij allemaal online zet, maar je hoeft hem en zijn familie dan nog niet het leven zo zuur te maken.
Gewoon stoppen met streamen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:07 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ook Braddie die weer meepost onder een nieuw account omdat 030BeterHe laatst geband werd
Braddie, voor je eigen mentale gezondheid, hou eens op met filmpjes van jezelf op Dumpert zoeken om jezelf daar te verdedigen. als ze dingen op je streams zeggen gewoon gelijk blokkeren zonder een woord eraan vuil te maken, nooit over ze praten, niet over ze klagen op Twitter, niet hun telegramgroep opzoeken
luister nou eens naar letterlijk iedereen inclusief de politie, geef ze NUL aandacht
Dat iemand beweert dat Braddie iets heeft gepost betekent nog niet dat dit waar isquote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:07 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ook Braddie die weer meepost onder een nieuw account omdat 030BeterHe laatst geband werd
Braddie, voor je eigen mentale gezondheid, hou eens op met filmpjes van jezelf op Dumpert zoeken om jezelf daar te verdedigen. als ze dingen op je streams zeggen gewoon gelijk blokkeren zonder een woord eraan vuil te maken, nooit over ze praten, niet over ze klagen op Twitter, niet hun telegramgroep opzoeken
luister nou eens naar letterlijk iedereen inclusief de politie, geef ze NUL aandacht
dat beweer ik, Haasjeover420 gebruikt precies dezelfde typwijze en precies dezelfde termen die Braddie een paar minuten na die post op Twitter heeft gezetquote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:27 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dat iemand beweert dat Braddie iets heeft gepost betekent nog niet dat dit waar is
ja Sode gaat erg ver. te ver zelfsquote:
Woorden die ook tijdens de stream zijn gebruikt dus dat hoeft nog niets te betekenen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:30 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dat beweer ik, Haasjeover420 gebruikt precies dezelfde typwijze en precies dezelfde termen die Braddie een paar minuten na die post op Twitter heeft gezet
het probleem is dat Braddie absoluut niet zonder aandacht kan, dat merken we al jaren. als hij niet op een forum zit moet hij op discord zitten, als hij niet op discord zit moet hij op twitter/instagram/facebook zitten, als hij daar niet op zit moet hij op youtube zitten.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:36 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Woorden die ook tijdens de stream zijn gebruikt dus dat hoeft nog niets te betekenen.
Los van de vraag wie het zegt leidt het af van wat er gezegd wordt. Dat klopt en dat is ziek van die lui.
Internetgekkies zullen altijd blijven bestaan. Als ze bij Dumpert een beetje hart hebben laat ze dan ook nadenken hoe ze hun platform kunnen gebruiken om die pestkoppen aan te pakken.
Een klein groepje maakt hem het leven zuur. En zij bederven ook het plezier dat anderen (of het nu fans of ramptoeristen zijn) aan zijn content beleven.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:44 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
het probleem is dat Braddie absoluut niet zonder aandacht kan, dat merken we al jaren. als hij niet op een forum zit moet hij op discord zitten, als hij niet op discord zit moet hij op twitter/instagram/facebook zitten, als hij daar niet op zit moet hij op youtube zitten.
de enige oplossingen zijn ''niet caren'' en ''neem een pauze van het internet'' maar beide zijn geen opties voor hem
Veel te ver inderdaad. Dit is gewoon iemand het leven zuur maken. Slaat nergens op, laat die gast met rust als je hem niet moet.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja Sode gaat erg ver. te ver zelfs
Hoe komen ze aan die beelden dan? Dat zal Braadpan vast zelf online geflikkerd hebben.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:16 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
wederom beelden van zijn opa's begrafenis online gezet, zijn moeder er bij betrekken en 1000euro op zijn hoofd hebben gezet
1:48.10
Waarom zou braddie 420 gebruiken?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:30 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dat beweer ik, Haasjeover420 gebruikt precies dezelfde typwijze en precies dezelfde termen die Braddie een paar minuten na die post op Twitter heeft gezet
lekker roken in plaats van smikkelen om af te vallenquote:
Je heb hier natuurlijk gelijk, maar dit is wel heel erg in mijn ogen. Wat heeft hij die lui wel niet aangedaan dat ze hem zo belagen? Gaat toch alle perken te buiten.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoe komen ze aan die beelden dan? Dat zal Braadpan vast zelf online geflikkerd hebben.
Welkom op het grote boze internet. Je moet niet zomaar alles laten rondslingeren.
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:11 schreef Makrelis het volgende:
Gewoon gaan werken, loopt nog slecht af zo.
Het verhaal is dat oma de streamlink op FB gedeeld had voor betrokkenen maar dat deze boodschap per ongeluk openbaar stond ipv afgeschermd voor velen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoe komen ze aan die beelden dan? Dat zal Braadpan vast zelf online geflikkerd hebben.
Het zal allemaal wel. Dat hele Facebook is pure schurft.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Het verhaal is dat oma de streamlink op FB gedeeld had voor betrokkenen maar dat deze boodschap per ongeluk openbaar stond ipv afgeschermd voor velen.
420 vind ik niet zo randomquote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:18 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
gebruikte bij zijn vorige account ook random getallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |