Kan jij je eens een keer niet als een volslagen randdebiel gedragen en praktisch elk serieus topic waar jij in reageert verpesten met je totaal niet grappige reacties?quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hij is in staat een ploffende airbag terug te duwen.
Hoe weet je datquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
Zag het topic in R&P. Niet onze Chai gelukkig
Hoe weet je datquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mozy heeft geen vechtscheiding en kind
Ze heeft infoquote:Op donderdag 8 juli 2021 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze zijn sinds hun 16e samen. Tjonge wat een vragen
Hoe weet je datquote:Op donderdag 8 juli 2021 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:43 schreef einzeinz het volgende:
Ik heb sinds een week een nieuwe smartphone maar wanneer ik die vanaf de zijkant bekijk zit er een buiging in het scherm. Het scherm maakt een draaiende buiging.
Wat zijn de effecten op lange termijn?
Nog een reden waarom mensen niet fietsenquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:45 schreef einzeinz het volgende:
Het scherm is 6,7 inch (ontieglijk groot dus). Zit al 4 dagen in mijn broekzak om naar het werk te fietsen, denk dat dat de reden van de buiging is.
Heeft ze daar zelf zo'n moeite mee?quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:06 schreef scrupuleus het volgende:
Het is natuurlijk voor fugue ook wel moeilijk in te schatten waarom mensen bij elkaar blijven
Kunnen ze toch inmiddels gescheiden zijn en een kind hebbenquote:Op donderdag 8 juli 2021 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:53 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Kan jij je eens een keer niet als een volslagen randdebiel gedragen en praktisch elk serieus topic waar jij in reageert verpesten met je totaal niet grappige reacties?
Ik denk dat wij een betere inschatting kunnen makan dan fugue op dat vlak maar dat kan ook komen omdat wij ons al bij een eenzaam leven hebben neergelegdquote:
Pardon spreek eens niet namens mijquote:Op donderdag 8 juli 2021 20:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik denk dat wij een betere inschatting kunnen makan dan fugue op dat vlak maar dat kan ook komen omdat wij ons al bij een eenzaam leven hebben neergelegd
Die heeft me al afgewezenquote:Op donderdag 8 juli 2021 20:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Haaaa
Nee je gaat idd niet voor niets naar de gym
Wellicht een move maken bij fugue dan
Kom je buiten wel gelijkgestemden tegen?quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
Of zal ze nog over te halen zijn met een vega mckroket
Moet zeggen, vind de vega mckroket minstens net zo lekker als de gewonequote:Op donderdag 8 juli 2021 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
Of zal ze nog over te halen zijn met een vega mckroket
Zal ik deze morgen gaan proberenquote:Op donderdag 8 juli 2021 20:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Moet zeggen, vind de vega mckroket minstens net zo lekker als de gewone
Ik ben benieuwd naar je reviewquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:32 schreef Solotovski het volgende:
Er is 1000 eu op braddie zn hoofd gezet
HetMarc zou hier echt keihard om lachen en gewoon doorgaan met waar ie mee bezig was. Daarom laten ze hem ook met rust.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:32 schreef Solotovski het volgende:
Door wie?quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:32 schreef Solotovski het volgende:
Kon goed dansen, rappen wat minderquote:Op donderdag 8 juli 2021 20:40 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Klinkt als een jochie uit de achterstandswijk
Kan jij goed rappen?quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kon goed dansen, rappen wat minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |