abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200281923
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:18 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Het zal allemaal wel. Dat hele Facebook is pure schurft.
Eh ja maar ja leg dat simpele mensen maar eens uit.
pi_200281942
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:20 schreef Modus het volgende:

[..]

Eh ja maar ja leg dat simpele mensen maar eens uit.
Opstaan.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_200281958
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 12:11 schreef Makrelis het volgende:
Gewoon gaan werken, loopt nog slecht af zo.
Mee eens, Braad kan er immers niet mee omgaan en het kartel gaat niet stoppen, dus dit kan alleen maar verder escaleren zo.

Nuchter beschouwd is het (niet alleen qua pesten maar ook qua financiele en persoonlijke ontwikkeling) voor hem het beste als hij aan de slag gaat met een baan, en op youtube kan hij zich dan nog best als hobby bezighouden met muziek want dat levert hem niet veel problemen op.

Gaat alleen niet gebeuren.
pi_200282027
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Mee eens, Braad kan er immers niet mee omgaan en het kartel gaat niet stoppen, dus dit kan alleen maar verder escaleren zo.

Nuchter beschouwd is het (niet alleen qua pesten maar ook qua financiele en persoonlijke ontwikkeling) voor hem het beste als hij aan de slag gaat met een baan, en op youtube kan hij zich dan nog best als hobby bezighouden met muziek want dat levert hem niet veel problemen op.

Gaat alleen niet gebeuren.
Zo'n enorm dikke pizza voor z'n kop, die vent
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_200282038
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:04 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Hoe komen ze aan die beelden dan? Dat zal Braadpan vast zelf online geflikkerd hebben.

Welkom op het grote boze internet. Je moet niet zomaar alles laten rondslingeren.
Praat je nu dat pestgedrag goed?
pi_200282069
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 11:33 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Ik vind het echt veel en veel te ver gaan in die telegramgroep man

Mocht braddie weten wie het zijn en waar ze wonen, bied ik mezelf aan om mee te gaan :)
gaat ook wel te ver ik bedoel wij lachen beetje met hem
maar dit gaat wel echt veel en veel te ver
pi_200282098
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 12:44 schreef HermieHermann het volgende:

[..]

het probleem is dat Braddie absoluut niet zonder aandacht kan, dat merken we al jaren. als hij niet op een forum zit moet hij op discord zitten, als hij niet op discord zit moet hij op twitter/instagram/facebook zitten, als hij daar niet op zit moet hij op youtube zitten.

de enige oplossingen zijn ''niet caren'' en ''neem een pauze van het internet'' maar beide zijn geen opties voor hem
is het wel maar hij moet werk zoeken ik ben ook depri omdat ik thuis zit en niks doe
maar als ik dadelijk opleiding begin ontmoet ik mensen en heb ik wat om handen dat heeft hij niet
pi_200282103
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 12:44 schreef HermieHermann het volgende:

[..]

het probleem is dat Braddie absoluut niet zonder aandacht kan, dat merken we al jaren. als hij niet op een forum zit moet hij op discord zitten, als hij niet op discord zit moet hij op twitter/instagram/facebook zitten, als hij daar niet op zit moet hij op youtube zitten.

de enige oplossingen zijn ''niet caren'' en ''neem een pauze van het internet'' maar beide zijn geen opties voor hem
is het wel maar hij moet werk zoeken ik ben ook depri omdat ik thuis zit en niks doe
maar als ik dadelijk opleiding begin ontmoet ik mensen en heb ik wat om handen dat heeft hij niet
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 12:46 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Een klein groepje maakt hem het leven zuur. En zij bederven ook het plezier dat anderen (of het nu fans of ramptoeristen zijn) aan zijn content beleven.

Kijk, lach, reageer, bespot, stuur eten, maar laat hem verder gewoon met rust.
Zo moeilijk is het niet.

Advies aan meeleesbraddie: alles dat je aandacht geeft wordt groter
stuurde je mij maar eten :(
pi_200282197
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:26 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Praat je nu dat pestgedrag goed?
Nee. Maar hoe hij met zijn privacy omgaat wordt het ze ook niet moeilijk gemaakt. Een simpel voorbeeld is dat hij zijn adres weggeeft en vette troep laat bezorgen. Vraag dan om een donatie op je PayPal en bestel het zelf.
pi_200282206
quote:
87s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:30 schreef Boze_Eend het volgende:

stuurde je mij maar eten :(
Maak eerst maar eens een vlog :(
pi_200282221
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:36 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Nee. Maar hoe hij met zijn privacy omgaat wordt het ze ook niet moeilijk gemaakt. Een simpel voorbeeld is dat hij zijn adres weggeeft en vette troep laat bezorgen. Vraag dan om een donatie op je PayPal en bestel het zelf.
Dit is idd helemaal zn eigen dikke schuld
pi_200282222
quote:

[..]

ja maja kan je bij alles zeggen je kan ook zeggen Peter r de vries maakte het wel erg makkelijk om dood geschoten te worden hij liep zonder bescherming rond en iedereen wist wanneer die op tv zou komen etc

maar bradge gooit te veel online hij zegt altijd dat hetmarc schijt aan alles heeft maar hetmarc weet heel goed wat je wel en niet moet blootgeven

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2021 13:37:46 ]
pi_200282247
quote:
87s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:37 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]

ja maja kan je bij alles zeggen je kan ook zeggen Peter r de vries maakte het wel erg makkelijk om dood geschoten te worden hij liep zonder bescherming rond en iedereen wist wanneer die op tv zou komen etc
Braadpan is inderdaad de Champions League.
  vrijdag 9 juli 2021 @ 13:39:06 #264
319979 Fok-it
All is well
pi_200282263
Eens met Zipportal. Heeft niet veel met victimblaming te maken. Braddie is een gebed zonder einde en hoe langer hij hiermee doorgaat hoe serieuzer het wordt. Hij gaat er zelf niet mee ophouden dus moet er wel iets ernstigs gaan gebeuren voor het gaat veranderen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_200282267
hij kan beter stoppen met streamen een opleiding gaan doen en wat van zichzelf maken
al doet hij niveau 2 opleiding dan heeft hij papiertje
pi_200282295
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:39 schreef Fok-it het volgende:
Eens met Zipportal. Heeft niet veel met victimblaming te maken. Braddie is een gebed zonder einde en hoe langer hij hiermee doorgaat hoe serieuzer het wordt. Hij gaat er zelf niet mee ophouden dus moet er wel iets ernstigs gaan gebeuren voor het gaat veranderen.
vind het gewoon jammer dat hij zijn eigen leven zo verneukt hij denkt rijk te worden met youtuben en een tesla te kunnen kopen

hij vergeet dat als je een uitkering hebt en zulke dingen roept dat mensen boos maakt ik heb het idee dat hij niet weet hoe de echte wereld werkt maar ja hij heeft nog nooit ergens mee te maken gehad of zo ik wist het wel toen justitie mij veroordeelde voor heling ik doe geen domme shit meer
pi_200282318
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:20 schreef Solotovski het volgende:

[..]

420 vind ik niet zo random
hij had het in een van zijn laatste streams nog over dat hij vroeger een keer wiet rookte
Op dinsdag 30 juni 2015 19:45 schreef HPLC het volgende:
Wow, rustig, heb maar liefst 3 mm hoor
  vrijdag 9 juli 2021 @ 13:41:37 #268
319979 Fok-it
All is well
pi_200282323
quote:
87s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:40 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]

vind het gewoon jammer dat hij zijn eigen leven zo verneukt hij denkt rijk te worden met youtuben en een tesla te kunnen kopen

hij vergeet dat als je een uitkering hebt en zulke dingen roept dat mensen boos maakt ik heb het idee dat hij niet weet hoe de echte wereld werkt maar ja hij heeft nog nooit ergens mee te maken gehad of zo ik wist het wel toen justitie mij veroordeelde voor heling ik doe geen domme shit meer
Ben jij Omgevallen_Flat? :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_200282359
Waar heeft hij die prive foto's etc gezien dan ? Op dat telegram? weer iets nieuws?
Ik zwaai naar dieren.
pi_200282387
En zo gaat het afgeven op braad weer verder.

Jullie geven het looijkartel precies wat ze willen. Er moet negatief over hem gesproken worden zodat hij het leest en zich er rot over voelt.

Er komen al tien jaar allemaal goedbedoelde adviezen en commentaren voorbij hier op FOK! waar Braddie vervolgens niks mee doet. Ik ben er al lang mee gestopt, niemand schiet er wat mee op. Je houdt jezelf voor de gek als je denkt dat je hem daarmee helpt.

Het feit dat hij dingen onhandig aanpakt en meer van zijn leven kan maken dan hij nu doet is geen excuus om hem het leven zuur te maken. Punt.
pi_200282416
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:41 schreef HermieHermann het volgende:

[..]

hij had het in een van zijn laatste streams nog over dat hij vroeger een keer wiet rookte
gegeten zeker ja
pi_200282425
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:41 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ben jij Omgevallen_Flat? :')
och dat was me toch zo'n enorme kneus
pi_200282442
Natuurlijk is het die bolle zijn eigen stomme fout.

Die kerel zit zelf op elk forum iedereen de les te lezen. Tot schoonmaaktips aan toe. Werkelijk te triest voor woorden.
pi_200282444
quote:

[..]

Dat is stom. En toch gaat het bij de meesten goed. Dat hij dat deelt maakt de paar sneuneuzen die er misbruik van maken niet minder schuldig.
pi_200282456
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:46 schreef Duveldrinker het volgende:

Die kerel zit zelf op elk forum iedereen de les te lezen. Tot schoonmaaktips aan toe. Werkelijk te triest voor woorden.
Gelukkig zou jij dat nooit doen _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')