ja dat dacht ik ook al maar iedereen denkt daar anders over habiboquote:Op donderdag 8 juli 2021 17:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit frame uit één van zijn video's zegt genoeg lijkt me.
[ afbeelding ]
Zo'n handelaar/dealer is verzekerd. Een groter vraagteken is er wat er gebeurt als ze erachter komen dat je tijdens de proefrit dingen gesloopt hebt. De bekrachtiging, bijvoorbeeld...quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:35 schreef Boze_Eend het volgende:
wat gebeurd er als je proefrit maakt en je krijgt ongeluk?want bradge kan dat nooit betalen toch?
ja maar je weet niet hoe die dealer verzekerd is toch? op mijn zorgverzekering zit eigen risico.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zo'n handelaar/dealer is verzekerd. Een groter vraagteken is er wat er gebeurt als ze erachter komen dat je tijdens de proefrit dingen gesloopt hebt. De bekrachtiging, bijvoorbeeld...
was het zo moeilijk voor hem om even die andere reviews te bekijken?quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:40 schreef spinazieruiker het volgende:
Hier een fatsoenlijke review over said auto van maar liefst een jaar (!) oud:
Het is niet dat ie Autoweek niet kent hequote:Op donderdag 8 juli 2021 17:42 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
was het zo moeilijk voor hem om even die andere reviews te bekijken?
ja maar zijn reveiws als hij eens keek wat andere deden maar ja....quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:43 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Het is niet dat ie Autoweek niet kent he
Of gewoon mazzel dat hij het snel had opgepiktquote:Op donderdag 8 juli 2021 17:46 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
hij was zo snel erbij dat Peter R was doodgeschoten en hij had het van horen zeggen
1+1=2
Alsof hij zichzelf in bescherming kan nemenquote:Op donderdag 8 juli 2021 17:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Bedrijven moeten hem pizza's sturen als vorm van beschermingsgeld.
Die gast weet gewoon de kofferbakklep te openen. Wat een tovenaar.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:40 schreef spinazieruiker het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:51 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Die gast weet gewoon de kofferbakklep te openen. Wat een tovenaar.
Op zich niet raar dat als Braddie in een auto van 1750 kg zit hij aanvoelt als 2500 kg.quote:*Gewicht wat ik in de video noem klopt niet. Auto weeg 1750, geen 2500
.quote:Als een soort Jezus is de naamloze vlogger van het YouTube-kanaal “BradgeTV” opgestaan uit de dood om onze vrije tijd te vullen met video’s over de dingen die hij leuk vindt. In één van de eerste video’s vertelt de zoon van god dat hij chagrijnig is op Slagharen. Net zoals de gemiddelde Efteling-fan heeft deze Slagharen-fan besloten dat elke verandering zijn favoriete park onacceptabel is, en dus vult hij twee-en-een-halve minuut met ondoordachte klachten. Voor BradgeTV hebben wij daarom een mededeling: “vroegâh” bestaat niet meer, Slagharen is geen museum
Kijk trouwens eens in de comments van dat filmpje.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:40 schreef spinazieruiker het volgende:
quote:TheBradge
Iets met research doen, Frank... "Wat het is weet ik niet"
1 jaar geleden
3
Alzheimer?quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:57 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Kijk trouwens eens in de comments van dat filmpje.
[..]
Als ik jou google komt er ook van alles naar boven.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:57 schreef Boze_Eend het volgende:
BradgeTV
[..]
.
je komt van alles tegen als je hem googled
quote:Sinds twee dagen is onze eend boos :frown:
Ze is normaal heel erg tam en iedereen kan en mag haar aaien.
Maar sinds gister valt ze de hond aan, en ook mijn oudste zoon.
Ze bolt zich op en kwaakt en pikt met haar snavel.
Is ze nu boos???:
Ze komt nog wel steeds naar mij toe en volgt mij ook overal, Ze loopt zelfs achter me aan naar binnen.
tegen mij doet ze dus niet boos. Alleen zo is ze nooit, ze is juist heel vriendelijke naar iedereen toe.
weet iemand wat dat kan betekenen? Is ze misschien toch broeds aan het worden.
Ze legt wel eieren maar die zijn niet bevrucht.
Gr diana
Met een lege bankrekening auto's testen. Smerige parasiet.quote:
In dit tempo heeft hij volgende week alle auto's gereviewd die er bestaanquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:59 schreef praadje het volgende:
Misschien hoopt hij dat hij ontdekt wordt als professioneel auto-reviewer.
Denk niet dat hij daar een auto mee gaat krijgen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:24 schreef Makrelis het volgende:
Zit de Ferrari-dealer nog steeds in Hilversum?
Op het moment dat hij ontdekt wordt als autoreviewer stopt zijn ‘carrière’ direct.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:59 schreef praadje het volgende:
Misschien hoopt hij dat hij ontdekt wordt als professioneel auto-reviewer.
Hij is in staat een ploffende airbag terug te duwen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:31 schreef Solotovski het volgende:
Met zn dikke vetpens ook bijna tegen dat stuur aan
Braad in blikquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:31 schreef Solotovski het volgende:
Met zn dikke vetpens ook bijna tegen dat stuur aan
Hij kan de politiek wel inquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:34 schreef Solotovski het volgende:
En elke keer maar weer dat weglachen en grapjes maken over te dik oooobees te dik oooobees.
Hij is zn jankende moeder al weer lang en breed vergeten. Smerig stuk parasiterende veelvraat
Er staan genoeg op Marktplaatsquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:24 schreef Makrelis het volgende:
Zit de Ferrari-dealer nog steeds in Hilversum?
De zeurchauffeurquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:42 schreef spinazieruiker het volgende:
Voorstel voor een naam voor Braddie's autoreviews:
Buikje Rond
Die moeder zal ook wel spijt hebbenquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:34 schreef Solotovski het volgende:
En elke keer maar weer dat weglachen en grapjes maken over te dik oooobees te dik oooobees.
Hij is zn jankende moeder al weer lang en breed vergeten. Smerig stuk parasiterende veelvraat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |