quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:10 schreef Solotovski het volgende:
Braddie met zn proefritjes in auto's die hij noooooooit kan betalen
Ja maar echtquote:
Zou ie in de sportstoelen passen?quote:appel dindjemak
Bradge ik heb een polo 2018 GTI die je kan reviewen deze komende week als je me kan mailen?
Iemand die nog wil beweren dat een geen verband zit tussen het verheelijken van criminaliteit en de stijging in geweldsdelicten?quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:57 schreef Boze_Eend het volgende:
dit is dan die rapper die Peter R doodschoot![]()
wat een kut rapper
Snel alle rap verbieden!!!!quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iemand die nog wil beweren dat een geen verband zit tussen het verheelijken van criminaliteit en de stijging in geweldsdelicten?
Lekker iedere dag een proefrit boeken in auto's ver boven zijn budget. Het leven is toch ook een pretpark voor onze Braad hey.quote:
Gaat ie nu alleen nog maar autoreviews doen?quote:
dat was geen turkenmeuk Asche is Tsjetsjeenquote:Op donderdag 8 juli 2021 17:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoor weinig verschil met die Turkenmeuk die jij gisteren postte.
Ik denk dat hij werkelijk gelooft dat deze auto's binnen afzienbare tijd voor hem betaalbaar zijn nu zijn kanaal groeit. Hij zat in het verleden ook regelmatig te vertellen over keyboards van duizenden euro's die hij zou gaan kopen enzo, volgens mij heeft hij een wat vertekend beeld van wat voor hem in z'n huidige situatie realistisch haalbaar is en niet.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:21 schreef praadje het volgende:
[..]
Lekker iedere dag een proefrit boeken in auto's ver boven zijn budget. Het leven is toch ook een pretpark voor onze Braad hey.
Trapt ie kapot met zijn sterke beenspieren. Kennelijk zijn de armspieren trouwens eveneens bovenmenselijk sterk, gisteren hielpen die immers nog een stuurbekrachtiging om zeep.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij zou eens wat sportscholen moeten reviewen.
Denk je nou echt dat iemand op deze vids klikt?quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:26 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
dat was geen turkenmeuk Asche is Tsjetsjeen
dit is wat jij turkenmeuk zou noemen
Zou het? Dan kan hij beter gaan proefdraaien bij bedrijven ipv proefritten maken.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik denk dat hij werkelijk gelooft dat deze auto's binnen afzienbare tijd voor hem betaalbaar zijn nu zijn kanaal groeit. Hij zat in het verleden ook regelmatig te vertellen over keyboards van duizenden euro's die hij zou gaan kopen enzo, volgens mij heeft hij een wat vertekend beeld van wat voor hem in z'n huidige situatie realistisch haalbaar is en niet.
TsjetsjenenTurkenMarocsArmeniërsAlbaniërs allemaal hetzelfde tyfusvolk.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:26 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
dat was geen turkenmeuk Asche is Tsjetsjeen
dit is wat jij turkenmeuk zou noemen
Ja maar hij zegt er altijd bij "ms als over een jaar mijn persoonlijke situatie dusdanig verbeterd is..."quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:21 schreef praadje het volgende:
[..]
Lekker iedere dag een proefrit boeken in auto's ver boven zijn budget. Het leven is toch ook een pretpark voor onze Braad hey.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je er ook nog een Amerikaans land aan vastplakt heb je zo'n beetje alle werelddelen wel gehad.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:31 schreef Modus het volgende:
[..]
TsjetsjenenTurkenMarocsArmeniërsAlbaniërsallemaal hetzelfde tyfusvolk.
KLB / Mocro mafia serie die eigenlijk geweld verheerlijktquote:Op donderdag 8 juli 2021 17:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iemand die nog wil beweren dat een geen verband zit tussen het verheelijken van criminaliteit en de stijging in geweldsdelicten?
jij denkt blijkbaar dat het mij uitmaaktquote:Op donderdag 8 juli 2021 17:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat iemand op deze vids klikt?
Nog niet al te lang geleden zei hij dat hij een Dacia Spring zou kopen bij gelijkmatig blijvende groei van het kanaal, en een Tesla bij heel grote groei. Ik denk dat hij niet in staat is de langere termijn zo te overzien/plannen dat als hij zich in zet qua werk hij op termijn wel echt pertinent zijn situatie kan verbeteren, en dat er zoveel mogelijk video's uit poepen en hopen dat die collectief uiteindelijk zo goed bekeken worden dat hij er flink mee verdient voor hem "makkelijker" is.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:31 schreef praadje het volgende:
[..]
Zou het? Dan kan hij beter gaan proefdraaien bij bedrijven ipv proefritten maken.
hij is al kijkers kwijt geraakt als je kijkt naar de views rond anderhalve week terug en nuquote:Op donderdag 8 juli 2021 17:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nog niet al te lang geleden zei hij dat hij een Dacia Spring zou kopen bij gelijkmatig blijvende groei van het kanaal, en een Tesla bij heel grote groei. Ik denk dat hij niet in staat is de langere termijn zo te overzien/plannen dat als hij zich in zet qua werk hij op termijn wel echt pertinent zijn situatie kan verbeteren, en dat er zoveel mogelijk video's uit poepen en hopen dat die collectief uiteindelijk zo goed bekeken worden dat hij er flink mee verdient voor hem "makkelijker" is.
Dit frame uit één van zijn video's zegt genoeg lijkt me.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:33 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
KLB / Mocro mafia serie die eigenlijk geweld verheerlijkt
daar zeggen ze het staat los van elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |