Heb je de serie überhaupt wel gezien?quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:07 schreef Boze_Eend het volgende:
nadat die ene gast een minderjarige zijn leuter liet zien werd hij gecancelled
maar ik denk zou die hele serie niet gecancelled moeten worden?
het is eigenlijk het glorificieren van het criminele circuit
daardoor krijg je jonge jongens op de straat die dat soort ambities krijgen.
die krijgen door iemand een pistool in de hand geduwd en gaan schieten
terwijl die echte criminelen ze uitlachen en ze ezels noemen want die kneuzen doen het vieze werk
ik snap wel dat zo'n serie fascinerend kan zijn maar je moet dit soort dingen eigenlijk niet verheerlijken je ziet maar weer wat er van komt.
belhamel!quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:10 schreef omgevallenboom het volgende:
The Godfather en Scarface ook verbieden
Broertje weet.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:11 schreef Erasmus het volgende:
Naast dat de serie misschien de beste Nederlandse productie ooit is, is het juist goed dat men ziet hoe het er aan toe gaat zonder het te sugarcoaten.
Iedere aflevering gaat er wel iemand dood. Als dat je niet afschrikt, dan ben je sowieso al verloren.
Het draagt wel bij. Ik ken meerder jonge gastjes die die ‘muis’ echt een enorme baas vonden en role-model.quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:58 schreef Atak het volgende:
Als ze zo makkelijk beīnvloedbaar zijn dan ligt het niet aan de serie.
dat bedoel ik oudere prikken er doorheen maar jonge jongens nietquote:Op woensdag 7 juli 2021 15:17 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Het draagt wel bij. Ik ken meerder jonge gastjes die die ‘muis’ echt een enorme baas vonden en role-model.
Die zouden sowieso vroeg of laat die pad opgaan. Er is altijd wel een muis. Op tv of in de buurt.quote:Op woensdag 7 juli 2021 15:17 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Het draagt wel bij. Ik ken meerder jonge gastjes die die ‘muis’ echt een enorme baas vonden en role-model.
Nou, ik heb nog wel hoop dat ze een beetje op goede pad blijven. Maar zij zien die criminelen wel echt als toffe gasten.quote:Op woensdag 7 juli 2021 17:10 schreef Atak het volgende:
[..]
Die zouden sowieso vroeg of laat die pad opgaan. Er is altijd wel een muis. Op tv of in de buurt.
een serie over @Mikeytt zou beter zijn dan krijgen we een betere jeugdquote:Op woensdag 7 juli 2021 17:15 schreef Näsenbar het volgende:
Nadat iedereen het over die serie had wilde ik naar de videoland gaan om hem te huren, maar in de wijde omtrek is er geen enkele videoland meer te vinden.
Dat sowieso, maar dan zou hij wel nog dat topic moeten maken waarin hij excuses aanbiedt aan mbo'ers. Als uitlekt dat hij dat nooit serieus genomen heeft is er een hoog risico dat onze protagonist wordt gecanceld.quote:Op woensdag 7 juli 2021 17:21 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
een serie over @:mikeytt zou beter zijn dan krijgen we een betere jeugd
ik wacht ook nog altijd op excuses van @Mikeytt daarvoor je hebt gelijkquote:Op woensdag 7 juli 2021 17:24 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dan zou hij wel nog dat topic moeten maken waarin hij excuses aanbiedt aan mbo'ers. Als uitlekt dat hij dat nooit serieus genomen heeft is er een hoog risico dat onze protagonist wordt gecanceld.
Hij steunt het als overheden en gemeentes excuses aanbieden, maar zelf doen ho maar... Dat is best wel hypocriet.quote:Op woensdag 7 juli 2021 17:26 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik wacht ook nog altijd op excuses van @:mikeytt daarvoor je hebt gelijk
en meneer niffo? kan hij geen voorbeeld functie nemen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |