Niet iedereen is zo tref zeker als the A-team.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Die schutter zal trouwens wel een paar flinke borrels achterover hebben geslagen. Je hoorde op die bewakingsbeelden een schot of vijf.
Ja daar hebben ze meetapparatuur en tests voor.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:55 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
Kunnen ze zien of iemand hersendood is als die in een coma gehouden wordt?
zal wel een domme vraag zijnb
quote:
quote:De toestand van Peter R. de Vries is donderdag nog steeds kritiek, zo laten zijn familie en partner weten aan RTL Boulevard. Ten opzichte van woensdag is de situatie "ongewijzigd".
"Er zal tijd overheen gaan voordat er meer duidelijkheid komt", aldus de familie. "Er blijft veel onzeker."
Ze laten aan het programma weten dankbaar te zijn voor de goede zorg die hij krijgt.
De misdaadverslaggever werd dinsdag rond 19.30 uur neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat in Amsterdam. Sindsdien vecht hij in het ziekenhuis voor zijn leven.
De Vries werd onder vuur genomen nadat hij te gast was geweest bij het televisieprogramma RTL Boulevard, dat in de buurt van de Lange Leidsedwarsstraat wordt opgenomen.
Er zitten twee verdachten vast voor mogelijke betrokkenheid bij het incident. Een derde man, een achttienjarige Amsterdammer, was verdachte in het onderzoek, maar is inmiddels op vrije voeten gesteld.
https://www.transplantati(...)ststellen-hersendoodquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:55 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
Kunnen ze zien of iemand hersendood is als die in een coma gehouden wordt?
zal wel een domme vraag zijnb
Of we posten even niks...quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:00 schreef Sfancta het volgende:
Dus het is weer een avond vol gissen en speculeren. Wat is zijn toestand?
Beetje meer info kan ook geen kwaad.
Ik vind het allebei niksquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:59 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik vind Marieke op de radio veel leuker dan zo voor de TV.
Ik ben bang van nooit meerquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als we weer een goenavund te horen krijgen, maar dat zal nog wel even duren.
@Zipportal check dezequote:Op donderdag 8 juli 2021 19:02 schreef Sfancta het volgende:
Niks aan die Marieke, te aandachtsgeil. Geef mij die meid van VI maar 🍼🍼🍼🍼
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |