Het is wel een stukje erger...quote:Op maandag 12 juli 2021 22:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit zeg jij uiteraard ook als een of andere salafist kritiek op homo’s of vrouwen heeft?
Dat is dus precies het probleem van tegenwoordig, die emailtjes over volledige inclusiviteit wat door je strot geduwd moet worden. Het zal ze intern een reet roesten dat soort filmpjes, ze willen alleen niet dat de buitenwereld het ziet omdat ze idd bang zijn om gecancelled te worden.quote:Op maandag 12 juli 2021 22:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nou, het bedrijf waar ik werk zou het zeker niet bij een waarschuwing blijven. Om de dag komt er wel een email van het hoofdkantoor dat ons merk voor "volledige inclusiviteit" staat. En dat iedereen die denkt dat hij zich daarin niet kan vinden zich moet beraden of hij wel bij het juiste bedrijf werkt.
We maken A-merk voedingsmiddelen trouwens. Hoog cancel-risico.
Nou, ik ken de KLM top natuurlijk niet maar ik denk niet dat het ze volledig aan de reet roest. De hoger opgeleiden kijken vaak toch genuanceerder tegen 'inclusiviteit' aan dan de tokkies op de werkvloer.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 08:28 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat is dus precies het probleem van tegenwoordig, die emailtjes over volledige inclusiviteit wat door je strot geduwd moet worden. Het zal ze intern een reet roesten dat soort filmpjes, ze willen alleen niet dat de buitenwereld het ziet omdat ze idd bang zijn om gecancelled te worden.
Als we eens ophielden met die huichelarij.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nou, ik ken de KLM top natuurlijk niet maar ik denk niet dat het ze volledig aan de reet roest. De hoger opgeleiden kijken vaak toch genuanceerder tegen 'inclusiviteit' aan dan de tokkies op de werkvloer.
´Inclusiviteit´... bedoel je niet ´diversiteit´? De nieuwe ´multiculturele samenleving´? ´supremacist´ hebben we over Amerikaanse skinheads? Heb sterk de indruk dat het veel bazen vooral om goedkoop personeel gaat en dat hun autochtone werknemers daarom hun muil moeten houden. Waarom anders moeten blonde heteroseksuele Poolse mannen ´beschermd´ worden tegen ´discriminatie´?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Bij de meeste grote bedrijven zijn bijvoorbeeld vrouwen volledig doorgedrongen tot de topfuncties. Het is gewoon een kwestie van tijd dat dit ook met gekleurden, islamieten en homo's gebeurt. En ja, dan krijgt de blanke, lager opgeleide supremacist het moeilijk om zich te handhaven. Dan is het beat them geen optie, alleen nog join them.
Wat een hoop gelul zeg. Belangrijkste is de beste persoon op de juiste plek. Kleur, geslacht of geaardheid zouden niet relevant moeten zijn (of in ieder geval, veel minder relevant dan iemand z'n skills). Je zou never nooit moeten sturen op een quota op basis van geslacht of afkomst. Gelijke kansen zeker, maar niet gelijke verdelingen. Iemand aannemen omdat het een vrouw, homo of allochtoon is is juist discriminatie.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nou, ik ken de KLM top natuurlijk niet maar ik denk niet dat het ze volledig aan de reet roest. De hoger opgeleiden kijken vaak toch genuanceerder tegen 'inclusiviteit' aan dan de tokkies op de werkvloer.
Bij de meeste grote bedrijven zijn bijvoorbeeld vrouwen volledig doorgedrongen tot de topfuncties. Het is gewoon een kwestie van tijd dat dit ook met gekleurden, islamieten en homo's gebeurt. En ja, dan krijgt de blanke, lager opgeleide supremacist het moeilijk om zich te handhaven. Dan is het beat them geen optie, alleen nog join them.
Ik mag toch hopen dat blanke homo-mannen dat soort positieve discriminatie niet nodig hebben. Kijk naar de banen en maatschappelijke positie die de heren meestal hebben in vergewlijking tot het gros van de heteros.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:07 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Wat een hoop gelul zeg. Belangrijkste is de beste persoon op de juiste plek. Kleur, geslacht of geaardheid zouden niet relevant moeten zijn (of in ieder geval, veel minder relevant dan iemand z'n skills). Je zou never nooit moeten sturen op een quota op basis van geslacht of afkomst. Gelijke kansen zeker, maar niet gelijke verdelingen. Iemand aannemen omdat het een vrouw, homo of allochtoon is is juist discriminatie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |