abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 juli 2021 @ 22:45:19 #51
65846 Bocaj
47th President.
pi_200337460
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 22:36 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dit zeg jij uiteraard ook als een of andere salafist kritiek op homo’s of vrouwen heeft?
Het is wel een stukje erger...
Die salafist heeft geen 'last' van homo's dan alleen het verbod wat in de Koran staat... (Bij vrouwen zal het wel gaan om niet islam-vrouwen...)
pi_200339469
quote:
99s.gif Op maandag 12 juli 2021 22:30 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Nou, het bedrijf waar ik werk zou het zeker niet bij een waarschuwing blijven. Om de dag komt er wel een email van het hoofdkantoor dat ons merk voor "volledige inclusiviteit" staat. En dat iedereen die denkt dat hij zich daarin niet kan vinden zich moet beraden of hij wel bij het juiste bedrijf werkt.
We maken A-merk voedingsmiddelen trouwens. Hoog cancel-risico.
Dat is dus precies het probleem van tegenwoordig, die emailtjes over volledige inclusiviteit wat door je strot geduwd moet worden. Het zal ze intern een reet roesten dat soort filmpjes, ze willen alleen niet dat de buitenwereld het ziet omdat ze idd bang zijn om gecancelled te worden.
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 13 juli 2021 @ 10:23:11 #53
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_200341020
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 08:28 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Dat is dus precies het probleem van tegenwoordig, die emailtjes over volledige inclusiviteit wat door je strot geduwd moet worden. Het zal ze intern een reet roesten dat soort filmpjes, ze willen alleen niet dat de buitenwereld het ziet omdat ze idd bang zijn om gecancelled te worden.
Nou, ik ken de KLM top natuurlijk niet maar ik denk niet dat het ze volledig aan de reet roest. De hoger opgeleiden kijken vaak toch genuanceerder tegen 'inclusiviteit' aan dan de tokkies op de werkvloer.
Bij de meeste grote bedrijven zijn bijvoorbeeld vrouwen volledig doorgedrongen tot de topfuncties. Het is gewoon een kwestie van tijd dat dit ook met gekleurden, islamieten en homo's gebeurt. En ja, dan krijgt de blanke, lager opgeleide supremacist het moeilijk om zich te handhaven. Dan is het beat them geen optie, alleen nog join them.
Wie dit leest is gek
pi_200341168
Als hoger opgeleide bij een bedrijf waar enkel hoger opgeleiden werken hebben we geen problemen met een inclusieve samenstelling van het personeelsbestand. Het is al heel inclusief. Waar we wel steeds meer tegenaan lopen, en ook al collega's om hebben zien gaan, is de toenemende discriminatie die er plaats vindt onder leiding van de diversiteits officier (of hoe de functie dan ook mag heten).
  Moderator dinsdag 13 juli 2021 @ 10:40:01 #55
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_200341342
Sounds legit
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_200341595
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 10:23 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Nou, ik ken de KLM top natuurlijk niet maar ik denk niet dat het ze volledig aan de reet roest. De hoger opgeleiden kijken vaak toch genuanceerder tegen 'inclusiviteit' aan dan de tokkies op de werkvloer.
Als we eens ophielden met die huichelarij.

Mensen die in ´keurige´ ´blanke´ wijken, steden of dorpen hebben niet per se een betere kijk op de maatschappij dan mensen uit probleembuurten.

Afzender ´keurige´ blanke man die ook in Rotterdam-Zuid gewoond heeft.

quote:

[..]

Bij de meeste grote bedrijven zijn bijvoorbeeld vrouwen volledig doorgedrongen tot de topfuncties. Het is gewoon een kwestie van tijd dat dit ook met gekleurden, islamieten en homo's gebeurt. En ja, dan krijgt de blanke, lager opgeleide supremacist het moeilijk om zich te handhaven. Dan is het beat them geen optie, alleen nog join them.
´Inclusiviteit´... bedoel je niet ´diversiteit´? De nieuwe ´multiculturele samenleving´? ´supremacist´ hebben we over Amerikaanse skinheads? Heb sterk de indruk dat het veel bazen vooral om goedkoop personeel gaat en dat hun autochtone werknemers daarom hun muil moeten houden. Waarom anders moeten blonde heteroseksuele Poolse mannen ´beschermd´ worden tegen ´discriminatie´?

Had die man ueberhaupt een contract of was het een uitzendkracht?
pi_200341807
quote:

[..]

Wat een hoop gelul zeg. Belangrijkste is de beste persoon op de juiste plek. Kleur, geslacht of geaardheid zouden niet relevant moeten zijn (of in ieder geval, veel minder relevant dan iemand z'n skills). Je zou never nooit moeten sturen op een quota op basis van geslacht of afkomst. Gelijke kansen zeker, maar niet gelijke verdelingen. Iemand aannemen omdat het een vrouw, homo of allochtoon is is juist discriminatie.
Facts don't care about your feelings
pi_200344637
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 11:07 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Wat een hoop gelul zeg. Belangrijkste is de beste persoon op de juiste plek. Kleur, geslacht of geaardheid zouden niet relevant moeten zijn (of in ieder geval, veel minder relevant dan iemand z'n skills). Je zou never nooit moeten sturen op een quota op basis van geslacht of afkomst. Gelijke kansen zeker, maar niet gelijke verdelingen. Iemand aannemen omdat het een vrouw, homo of allochtoon is is juist discriminatie.
Ik mag toch hopen dat blanke homo-mannen dat soort positieve discriminatie niet nodig hebben. Kijk naar de banen en maatschappelijke positie die de heren meestal hebben in vergewlijking tot het gros van de heteros.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')