abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200269176
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:05 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Moeder van Trevor Noah ook. Kogel in het gezicht. Heeft er alleen een kapotte neus aan overgehouden.
Dan wassie toch niet in het hoofd?
pi_200269177
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Serieus? Echt? 4 kogels in rug zijn niet genoeg om aan te overlijden?

Je weet dat zeg maar de rug onderdeel is van het lijf en dat er nogal wat, nou ja, vrij essentiėle onderdelen van je functioneren zich daar bevinden. Ik noem maar even wat: hart, longen.

Maar nee, als je longen en je hart kapot worden geschoten dan is dat eigenlijk geen probleem. Kun je 100 mee worden
Ik vergat iets belangrijks in mijn tekst: "als hij een kogel vrij vest zou dragen ....... "
Maar als je hem zo ziet liggen betwijfel ik ook of hij dat aan had.
pi_200269179
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:04 schreef GereDathan het volgende:
Ik geloof niet dat ze hem zouden behandelen als er geen serieus goed uitkomst mogelijk was. Kijk naar bv. Pim Fortuyn waar de kogel wel daadwerkelijk in het hoofd zat, dat was snel klaar. Net als eigenlijk iedereen met een kogel in het hoofd, het is maar heel zelden (ik kan alleen Malala Yousafzai bedenken) dat je zoiets overleefd.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-er-nu-uit~a8728f3e/
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_200269180
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:06 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Dan wassie toch niet in het hoofd?
Jouw gezicht zit op je buik?
pi_200269192
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze hem nog behandelen dan?
Ik, want anders was hij al wel in het mortuarium geweest. Ze houden iemand niet zomaar in leven in Nederland, als na een dag duidelijk is dat er niets meer aan te doen is ben je zo klaar hier.

Er is een reden dat Nouri niet in een ziekenhuis behandeld wordt.
  donderdag 8 juli 2021 @ 16:07:56 #231
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_200269201
Hoeveel filmpjes zijn er nu eigenlijk? Ik heb net op GS filmpje gezien waarop iemand zegt "waar ben je geraakt, in je hoofd?". De kwaliteit daarvan is baggerslecht. Lijkt dat dat niet met een smartphone gemaakt is. Wellicht met een verborgen spycam achtig iets? Om inderdaad "bewijs" te leveren en/of te laten zien kijk eens wat wij doen!

Als dat echt een willekeurige omstander was geweest, dan had ik haarscherpe beelden verwacht. Mijn telefoon filmt in ieder geval aanzienlijk beter.

:{
pi_200269203
Met hoofd bedoelen we eigenlijk het deel onder het schedel. Hoofd is natuurlijk meer dan schedel.
pi_200269218
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:06 schreef hartloper het volgende:

[..]

Ik vergat iets belangrijks in mijn tekst: "als hij een kogel vrij vest zou dragen ....... "
Maar als je hem zo ziet liggen betwijfel ik ook of hij dat aan had.
Dan is het nog volledig afhankelijk van de afstand en het type kogel. Ook met een vest kan de schade zo groot zijn dat je het niet red.
pi_200269224
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:04 schreef arvensis het volgende:

[..]

Is het niet zo dat het wapen daar hapert? Je hoort wel een klik namelijk, tussen 4 en 5.
Misschien kijk ik teveel csi
Maar kan peter de schutters hand niet gepakt hebben waardoor er 4 gemist waren, maar te weinig kracht meer had om de 5de af te wenden
Dat kan ook de pauze ertussen verklaren
pi_200269227
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:06 schreef b_engeltje het volgende:

[quote]
En ja er kwam bloed uit zijn ogen waarmee dus in ieder geval de voorste hersenkwab geraakt is
Of zijn neus een schampschot heeft gehad. Wat een zinloze speculatie dit, op het filmpje was geen reet te zien. Zullen we deze conclusies overlaten aan de artsen?
pi_200269233
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:06 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Je hoort 5 schoten 4 snel achter elkaar en een later..
Ik heb het idee aan de hand van het filpje dat erv4 naast zijn gegaan
En maar 1 geraakt is in het hoofd
Lichaam was zo schoon er lach alleen een klein plasje bloed naast
En ja er kwam bloed uit zijn ogen waarmee dus in ieder geval de voorste hersenkwab geraakt is
Uit zijn ogen klopt niet volgens deze user:
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:58 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Er kwam geen bloed *uit* zijn ogen.
pi_200269235
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Dan is het nog volledig afhankelijk van de afstand en het type kogel. Ook met een vest kan de schade zo groot zijn dat je het niet red.
Er zijn ook speciale kogels die door vesten heen gaan.
pi_200269244
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:09 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Of zijn neus een schampschot heeft gehad. Wat een zinloze speculatie dit, op het filmpje was geen reet te zien. Zullen we deze conclusies overlaten aan de artsen?
Ja, ik hou erover op. Is ook een zinloze discussie
pi_200269246
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:08 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Misschien kijk ik teveel csi
Maar kan peter de schutters hand niet gepakt hebben waardoor er 4 gemist waren, maar te weinig kracht meer had om de 5de af te wenden
Dat kan ook de pauze ertussen verklaren
Hij is van achteren aangevallen, de gasten die dit doen zijn laffe honden namelijk. Dus nee, dat heeft hij niet gedaan.
pi_200269247
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:07 schreef RedFever007 het volgende:
Hoeveel filmpjes zijn er nu eigenlijk? Ik heb net op GS filmpje gezien waarop iemand zegt "waar ben je geraakt, in je hoofd?". De kwaliteit daarvan is baggerslecht. Lijkt dat dat niet met een smartphone gemaakt is. Wellicht met een verborgen spycam achtig iets? Om inderdaad "bewijs" te leveren en/of te laten zien kijk eens wat wij doen!

Als dat echt een willekeurige omstander was geweest, dan had ik haarscherpe beelden verwacht. Mijn telefoon filmt in ieder geval aanzienlijk beter.

Alle filmpjes zijn verwijderd toch, waar heb jij die van jou dan gevonden
pi_200269259
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:10 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Hij is van achteren aangevallen, de gasten die dit doen zijn laffe honden namelijk. Dus nee, dat heeft hij niet gedaan.
Hoe weet je dat?
pi_200269266
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:07 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ik, want anders was hij al wel in het mortuarium geweest. Ze houden iemand niet zomaar in leven in Nederland, als na een dag duidelijk is dat er niets meer aan te doen is ben je zo klaar hier.

Er is een reden dat Nouri niet in een ziekenhuis behandeld wordt.
Dat is onzin. De familie heeft daar wel wat in te zeggen. Kan prima dat hij in coma wordt gehouden tot zijn dochter er is. Of dat hij al overleden is, maar dat nog niet naar buiten is gebracht.
  donderdag 8 juli 2021 @ 16:11:17 #243
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_200269272
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:09 schreef KwaliteitsWorst het volgende:

[..]

Er zijn ook kogels die door vesten heen gaan.
dan is dat of een bagger Aliexpress kwaliteit vest of een zwaar kaliber munitie. 9mm gaat niet door een goed vest heen (dacht ik, geen ervaring mee gelukkig)
pi_200269273
Hoop artsen op Fok.
Tap tap tap
pi_200269278
quote:

Het filmpje was van prima kwaliteit. Maar je ziet dat iemand loopt en dus niet stabiel filmt. Het is niet dat hij eerst even een mega camera uit ging klappen op een statief. Goed mogelijk dat deze persoon liep te facetimen of iets anders te filmen en zich naar Peter toe spoedde.
pi_200269287
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:09 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Uit zijn ogen klopt niet volgens deze user:
[..]

Ja hoor was duidelijk te zien..stroomde er niet uit
Rechts was de plas bloed en 100% zeker kwam er bloed uit het linker oog
pi_200269288
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:09 schreef KwaliteitsWorst het volgende:

[..]

Er zijn ook speciale kogels die door vesten heen gaan.
Dat bedoel ik o.a. met type kogel. Maar zelfs de impact op je lijf met een vest kan fataal zijn op de verkeerde plek met de juiste kogel/kaliber.
pi_200269291
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:11 schreef CherryLips het volgende:
Hoop artsen op Fok.
Het is wel zwaar, eerst hoefden we alleen eens per zoveel jaar bondscoach te zijn. Daarna moesten we ineens virologie studeren en van de week heeft iedereen zijn opleiding tot arts afgemaakt :7
pi_200269295
quote:

Die heb ik niet gezien.
Peter is toch helemaal niet bij bewustzijn geweest?
Ik ken alleen die van dat die vrouw knielend naast hem zat.
pi_200269329
Heb op watsapp van een teringlijer het filmpje doorgestuurd gekregen, en die is helaas wel wat beter kwaliteit . Zelfde filmpje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')