SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Neuh. Dan ben je de Randstad wel door ook gok ik.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:31 schreef gianni61 het volgende:
een metro die 3 kwartier aan 1 stuk onder de grond rijdt zonder tussenstops hebben we in nederland volgens mij niet eens.
Ga je ook even langs Bokito?quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:31 schreef bitterbal het volgende:
Dab zie je niks :p maar we zitten boven de grond
2 cheeseburgers graagquote:Op donderdag 8 juli 2021 11:37 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend !!
stapvoets?quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:31 schreef gianni61 het volgende:
een metro die 3 kwartier aan 1 stuk onder de grond rijdt zonder tussenstops hebben we in nederland volgens mij niet eens.
Mee ga toch naar hoek van Holland :p maar zat natuurlijk weer in een de verkorte metro ofzo dus ben uit gestapt en wacht nu op de volgende:pquote:
en met carnaval festival van de efteling op repeatquote:
HvH is lekker om met de scooter naar toe te gaan.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mee ga toch naar hoek van Holland :p maar zat natuurlijk weer in een de verkorte metro ofzo dus ben uit gestapt en wacht nu op de volgende:p
Ben nu in Maassluis
Ja vind het wel wat ver :pquote:Op donderdag 8 juli 2021 11:45 schreef Haags het volgende:
[..]
HvH is lekker om met de scooter naar toe te gaan.
ik eet geen frikandellen. Die vind ik niet lekker.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kies wat gezonders, patatje mayo en 2 frikadellen. Aldus @:dud0r
verkeerde account balliequote:
Boks.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Ugh moet aan de administratie. Zo lang mogelijk uitstellen.
ta tata ta tatatataaaaaquote:Op donderdag 8 juli 2021 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en met carnaval festival van de efteling op repeat
bordje ingang zoekenquote:Op donderdag 8 juli 2021 12:01 schreef bitterbal het volgende:
Maar hoe komen we nu bij de ingang van de waterweg
zwemmenquote:Op donderdag 8 juli 2021 12:01 schreef bitterbal het volgende:
Maar hoe komen we nu bij de ingang van de waterweg
Nu heb ik zin in een soepstengel.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een hamburger met kaas en bacon.
dat heb ik altijd wel.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een hamburger met kaas en bacon.
Doen mijn vrienden ook; maar die zijn hier niet doordeweeks als het een puinhoop is.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:22 schreef Ama het volgende:
Ik ben toch altijd wel beetje trots op mezelf als vrienden enz mijn huis noemen als voorbeeld wanneer het gaat om een huis wat netjes is enz.
Oh dan is het hier ook netjes.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doen mijn vrienden ook; maar die zijn hier niet doordeweeks als het een puinhoop is.
ga 'm opvoeden als huisdierquote:Op donderdag 8 juli 2021 12:57 schreef Ama het volgende:
Er loopt een mini spinnetje voor mij op de muur en hij is eigenlijk best cute.
Dixie vind ik altijd een risico gevalletje.quote:
een wat?quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:07 schreef gianni61 het volgende:
Misschien is het wel helemaal niet zo vies en heeft ze gewoon een nieuwe Angry dragon gekocht.
Ik krijg urban dictionary-zoekresultaten. Ik denk niet dat dat perse beter is dan een goeie gerrie.quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:07 schreef gianni61 het volgende:
Misschien is het wel helemaal niet zo vies en heeft ze gewoon een nieuwe Angry dragon gekocht.
Angry dragonquote:
Mijn excuss.quote:
Ik heb een bootquote:
Werkt ook prima als deurstopperquote:Op donderdag 8 juli 2021 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn excuss.
Het is een bad dragon.
Siswetteke weet wel waar ik het over heb
linkje naar de beeldenquote:Op donderdag 8 juli 2021 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sta je op de webcam langs de kade te springen?
En ik ga varen op het kanaal, het is de allermooiste boot van allemaalquote:Op donderdag 8 juli 2021 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb een boot
ik heb een hele mooie splinternieuwe boot
Haar naam is Anna en ze ligt hier in de sloot
Kijk maar 9f je een enthousiaste snack zietquote:Op donderdag 8 juli 2021 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sta je op de webcam langs de kade te springen?
Wat je wčl wilt horen als je je broek laat zakken!quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:16 schreef bitterbal het volgende:
Oh boy oh boy. Hij is echt groot
Er staat evergreen op !!
*plaatst 10 keer bootraam smiley*
quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je wčl wilt horen als je je broek laat zakken!
Zag je hetquote:Op donderdag 8 juli 2021 13:16 schreef dud0r het volgende:
doe eens zwaaien ballie. dan weet ik waar je staat
neequote:
Ja die is hetquote:Op donderdag 8 juli 2021 13:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee
maar ik heb het idee dat je verder staat dan de webcam kan laten zien.
https://webcam-hoekvanhol(...)/waterweg-ingang.php
Deze. Of is er een andere?
ga bij die visser staanquote:
Ik zit gewoon thuis hoor?quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:26 schreef dud0r het volgende:
Er komt een blonde god je kant op gelopen @:bitterbal hop hop even flirten
Voelt toch weer als thuiskomen dan.quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Matige uiensoep en een taai broodje. Weinig veranderd in de kantine
die ja!quote:
Thuis komen op uiersoep, het kan zomaar.quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voelt toch weer als thuis komen dan.
niks te zien op die cam. als ze nog lagere kwaliteit gebruiken kunnen ze net zo goed een aardappel ophangenquote:Op donderdag 8 juli 2021 13:32 schreef bitterbal het volgende:
Oke let op. Ga nu opstaan op zoek naar eten
Ben je aangekomen en loop je mank?quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:32 schreef bitterbal het volgende:
Oke let op. Ga nu opstaan op zoek naar eten
Dat ben ik.quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je aangekomen en loop je mank?
that escalated quicklyquote:Op donderdag 8 juli 2021 13:37 schreef CherryLips het volgende:
O ze heeft een meeuw gevangen en beet de kop eraf.
dan ben je wel heel erg je administratie aan het uitstellen als je helemaal daar bent gaan wandelenquote:
Met slagroom dan.quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
wie wil een plakje gebakken slang?
met rijst en satesausquote:Op donderdag 8 juli 2021 13:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik heb liever een plakje kaas.quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb liever een plakje kaas.
@:ama denk ik ook
dat zijn de ekte ekte bikkelsquote:
Oh dacht even plakje kaas, jammer weer dit.quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
ga in je beha daar liggen danquote:
Glitterquote:Op donderdag 8 juli 2021 13:58 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een blauwgroene broek aan met glitters, WTF dacht ik toen ik die ooit kocht
dan maar zonder ondergoed er gaan liggenquote:
Zal jou een plakkenquote:Op donderdag 8 juli 2021 13:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dacht even plakje kaas, jammer weer dit.
nou nou nouquote:
Hahaha really ??quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:58 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een blauwgroene broek aan met glitters, WTF dacht ik toen ik die ooit kocht
heb je prikkelondergoed aan?quote:
Beetje disco broek voor bij dat ene liedjequote:
Ja leuk hč? Gewoon een plushy vanquote:
Jaquote:Op donderdag 8 juli 2021 14:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Beetje disco broek voor bij dat ene liedje
je weet toch dat ik nooit ondergoed draag gekkiequote:
Oe lekker, ik moet nog een afspraak maken om mijn voetjes te laten verzorgenquote:
ROZEquote:Op donderdag 8 juli 2021 14:21 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Mijn neefje is de woningnood aan het oplossen in Nederland (denkt hij), betaalbare woningen voor iedereen en ik moet zeggen een radicaal goed idee maar nu gaat het al 350 berichtjes over welke kleur erop moet komen
Soort bevergeil?quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of van die stinkende gele musk die je uit hun cloaca kunt knijpen
Kwitjequote:Op donderdag 8 juli 2021 14:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goede timing, kwam hier net naar een update zoeken tussendoor
Amazonquote:Op donderdag 8 juli 2021 14:57 schreef Ama het volgende:
Het valt mij nu pas op hoeveel Amazon doosjes ik bij het oud papier zie staan aan de straat. Eerst was het allemaal bol.com en nu is het allemaal Amazon.
grotere hekel aan bol.com inmiddels; met alle derden partijen daarquote:Op donderdag 8 juli 2021 14:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ookMaar eigenlijk heb ik een hekel aan dat bedrijf.
Kom daar steeds vaker shit tegen wat ik ook op Ali zie staan enz.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
grotere hekel aan bol.com inmiddels; met alle derden partijen daar
Die zie ik eigenlijk bijna nooit. Wel zie ik dat er in mijn buurt een paar HelloFresh verslaafden zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:57 schreef Ama het volgende:
Het valt mij nu pas op hoeveel Amazon doosjes ik bij het oud papier zie staan aan de straat. Eerst was het allemaal bol.com en nu is het allemaal Amazon.
Yep. Beetje een platform voor dropshippers maken die beloven dat iets in voorraad is maar dat het stiekem nog uit China moet komen. Doe mij maar amazon dan.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Kom daar steeds vaker shit tegen wat ik ook op Ali zie staan enz.
Dat zag ik net ook staan ja haha.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die zie ik eigenlijk bijna nooit. Wel zie ik dat er in mijn buurt een paar HelloFresh verslaafden zijn.
hier is het droogquote:Op donderdag 8 juli 2021 15:07 schreef Ama het volgende:
Als het nou eens stopt met regenen.Dan kan ik boodschappen halen pff.
Je bent toch niet van suikerquote:Op donderdag 8 juli 2021 15:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet ik alsnog door de regen fietsen eerst.
In dat geval niet aanstellen en gewoon gaan!quote:
Ja dat ook nog weleens, als het e-book duurder is dan het fysieke boek.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die download ik illlegaal via die online library. Was een tip van jou
Allemaal in Aspen Valley geweest.quote:
nog 2 weken wachtenquote:
Maar het is bijna al tijd voor avondeten.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb geen zin meer en ik ga havermoutpap eten.. ik draai lunch en ontbijt maar eens om vandaag..
Pas over 3 uur ongeveerquote:Op donderdag 8 juli 2021 15:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar het is bijna al tijd voor avondeten.
Top, nu al zin in.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:05 schreef Ama het volgende:
Eej morgen waarschijnlijk weer nieuwe maatregelen.
Ja stom, leek me wel leuk om zondag te juichen voor ze in de finale maar ja helaas. Nu heb ik geen favoriet meer.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:17 schreef Easy-Rider het volgende:
[..]
erg he voor die Denenzo dichtbij
Anderhalf jaar toch? Volgend jaar in het najaar toch?quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:22 schreef Easy-Rider het volgende:
ja duurt nog twee jaar, lekker voetballen in 45 graden. corrupt zooitje de FIFA MAFIA
[ afbeelding ]
Volgend jaar alquote:Op donderdag 8 juli 2021 16:22 schreef Easy-Rider het volgende:
ja duurt nog twee jaar, lekker voetballen in 45 graden. corrupt zooitje de FIFA MAFIA
[ afbeelding ]
Mooi.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:28 schreef bitterbal het volgende:
kabinet overweegt toch weer de clubs te sluiten blijkbaar
19 MINUTEN GELEDENquote:Op donderdag 8 juli 2021 16:29 schreef Easy-Rider het volgende:
Daar komen toch geen zieken en bejaarden?
Netflixquote:Op donderdag 8 juli 2021 16:35 schreef Ama het volgende:
FOK!ken achter je laptop mag gelukkig altijd.
Ik had graag een dagje of twee weg gewild naar Amsterdam of Leiden, museumpje, terrasje, wat winkelsquote:Op donderdag 8 juli 2021 16:35 schreef Ama het volgende:
Soms ben ik wel blij dat mijn leven zo saai is tegenwoordig dat de meeste maatregelen toch niks betekenen voor mij.![]()
ja daar hebben ze het toch ook niet overquote:Op donderdag 8 juli 2021 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had graag een dagje of twee weg gewild naar Amsterdam of Leiden, museumpje, terrasje, wat winkels
Dat is toch dat ding uit back to the future? Dat skateboard.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog een paar jaar thuiswerken en geen hond weet nog waar dit ooit voor diende
[ afbeelding ]
Oh winkelen doe ik toch steeds meer online.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had graag een dagje of twee weg gewild naar Amsterdam of Leiden, museumpje, terrasje, wat winkels
dat kan toch nog?quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar als er tig besmettingen in Amsterdam zijn loop ik daar ook niet lekkerquote:Op donderdag 8 juli 2021 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar hebben ze het toch ook niet over
Je bent toch geprikt?quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar als er tig besmettingen in Amsterdam zijn loop ik daar ook niet lekker
quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:37 schreef CherryLips het volgende:
Kan gelukkig wel met de auto gaan. Hoorde van de week van een goede parkeergarage in Amsterdam bij het Leidseplein.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:37 schreef CherryLips het volgende:
Kan gelukkig wel met de auto gaan. Hoorde van de week van een goede parkeergarage in Amsterdam bij het Leidseplein.
Zag er wel uit als een plek waar ik drie fietsers onder de ruitenwissers heb zitten voor ik binnen ben, maar dat moet dan maar.quote:
Een hoverboardquote:Op donderdag 8 juli 2021 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is toch dat ding uit back to the future? Dat skateboard.
Beetje smurfen op je balkon?quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:03 schreef bitterbal het volgende:
tis wel al tijd voor een kattenplaatje
quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:03 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben ook weer terug op het eiland van de kanalenquote:
En ik ben al even terug in mijn hooggelegen woningquote:Op donderdag 8 juli 2021 17:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben ook weer terug op het eiland van de kanalen![]()
Sorry, lag al te snurkenquote:Op donderdag 8 juli 2021 17:03 schreef bitterbal het volgende:
Wanneer mag je weer naar kantoor?quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook
Maar wel een leuke dag gehad.
Waren collega's blij je te zien en andersom?quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook
Maar wel een leuke dag gehad.
Nee gewoon de dagelijkse pillencrash bij mijquote:Op donderdag 8 juli 2021 17:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij ook al? Is het al bedtijd dan?
Een Eindje(h)(b)oven?quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En ik ben al even terug in mijn hooggelegen woning
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluut.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waren collega's blij je te zien en andersom?
Mooi, had je wel een broek aangetrokken?quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Absoluut.Kennis gemaakt met een nieuwe collega en wat leuke ouwehoergesprekjes gehad bij de koffieautomaat.
Ik ben nog in staat om sociaal te doen
De buda constrictor slingerde buitenboord. Da’s een verbeterpuntjequote:Op donderdag 8 juli 2021 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi, had je wel een broek aangetrokken?
Wandel zequote:Op donderdag 8 juli 2021 17:25 schreef LTVDK het volgende:
Eerst maar even een uurtje gaan lopen, kijken of er nog wat van terecht komt
quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De buda constrictor slingerde buitenboord. Da’s een verbeterpuntje
*zet alarm 1830*quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:25 schreef LTVDK het volgende:
Eerst maar even een uurtje gaan lopen, kijken of er nog wat van terecht komt
smek smek smek.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De buda constrictor slingerde buitenboord. Da’s een verbeterpuntje
Net zo'n disco broek als de jouwequote:Op donderdag 8 juli 2021 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi, had je wel een broek aangetrokken?
quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Net zo'n disco broek als de jouwe
quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Net zo'n disco broek als de jouwe
quote:
Neeee!!!quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:34 schreef bitterbal het volgende:
ik haal net mijn spijkerbroek uit de wasmachine. zitten er gaten in
Waar zitten de gaten?quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:34 schreef bitterbal het volgende:
nders passen ze niet om je benen, dat is normaalquote:Op donderdag 8 juli 2021 17:34 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:35 schreef dud0r het volgende:
a
[..]
nders passen ze niet om je benen, dat is normaal
https://9gag.com/gag/a7EVGQbquote:Op donderdag 8 juli 2021 17:34 schreef bitterbal het volgende:
Aan de bovenkant van de zakken? Op de hoekjes? Heb ik ook als mijn broeken versleten rakenquote:Op donderdag 8 juli 2021 17:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee kleine gaatjes bij de achterzakken
de hoekjesquote:Op donderdag 8 juli 2021 17:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aan de bovenkant van de zakken? Op de hoekjes? Heb ik ook als mijn broeken versleten raken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |