SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Neuh. Dan ben je de Randstad wel door ook gok ik.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:31 schreef gianni61 het volgende:
een metro die 3 kwartier aan 1 stuk onder de grond rijdt zonder tussenstops hebben we in nederland volgens mij niet eens.
Ga je ook even langs Bokito?quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:31 schreef bitterbal het volgende:
Dab zie je niks :p maar we zitten boven de grond
2 cheeseburgers graagquote:Op donderdag 8 juli 2021 11:37 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend !!
stapvoets?quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:31 schreef gianni61 het volgende:
een metro die 3 kwartier aan 1 stuk onder de grond rijdt zonder tussenstops hebben we in nederland volgens mij niet eens.
Mee ga toch naar hoek van Holland :p maar zat natuurlijk weer in een de verkorte metro ofzo dus ben uit gestapt en wacht nu op de volgende:pquote:
en met carnaval festival van de efteling op repeatquote:
HvH is lekker om met de scooter naar toe te gaan.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mee ga toch naar hoek van Holland :p maar zat natuurlijk weer in een de verkorte metro ofzo dus ben uit gestapt en wacht nu op de volgende:p
Ben nu in Maassluis
Ja vind het wel wat ver :pquote:Op donderdag 8 juli 2021 11:45 schreef Haags het volgende:
[..]
HvH is lekker om met de scooter naar toe te gaan.
ik eet geen frikandellen. Die vind ik niet lekker.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kies wat gezonders, patatje mayo en 2 frikadellen. Aldus @:dud0r
verkeerde account balliequote:
Boks.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Ugh moet aan de administratie. Zo lang mogelijk uitstellen.
ta tata ta tatatataaaaaquote:Op donderdag 8 juli 2021 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en met carnaval festival van de efteling op repeat
bordje ingang zoekenquote:Op donderdag 8 juli 2021 12:01 schreef bitterbal het volgende:
Maar hoe komen we nu bij de ingang van de waterweg
zwemmenquote:Op donderdag 8 juli 2021 12:01 schreef bitterbal het volgende:
Maar hoe komen we nu bij de ingang van de waterweg
Nu heb ik zin in een soepstengel.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een hamburger met kaas en bacon.
dat heb ik altijd wel.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een hamburger met kaas en bacon.
Doen mijn vrienden ook; maar die zijn hier niet doordeweeks als het een puinhoop is.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:22 schreef Ama het volgende:
Ik ben toch altijd wel beetje trots op mezelf als vrienden enz mijn huis noemen als voorbeeld wanneer het gaat om een huis wat netjes is enz.
Oh dan is het hier ook netjes.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doen mijn vrienden ook; maar die zijn hier niet doordeweeks als het een puinhoop is.
ga 'm opvoeden als huisdierquote:Op donderdag 8 juli 2021 12:57 schreef Ama het volgende:
Er loopt een mini spinnetje voor mij op de muur en hij is eigenlijk best cute.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |