abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200266107
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 12:54 schreef Halcon het volgende:

[..]

In theorie zou je het kunnen verkopen aan landen waar het legaal is. Maar daar is het meestal vrij beperkt legaal en het zijn ook de landen waar het wordt verbouwd. En het is natuurlijk illegaal om het te transporteren.
Zelfs in theorie is dat gewoon een zwaar misdrijf, natuurlijk. Waar de koper zich bevind en of het daar legaal is maakt niet uit als het voor de verkoper illegaal is.
pi_200266113
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 12:30 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Niet dat ik een expert ben op dit gebied, maar ik vond het bijvoorbeeld vrij hilarisch/geloofwaardig in The Wire dat één van de topmannen op de uni zat te studeren om nog beter te worden in crimineel gedoe.
The wire is één van de beste series ooit en helaas herken je steeds meer terug in ons eigen land ervan.
Taghi is een beetje onze Marlo Stanfield in dat opzicht.
Game is the game, just got more fierce.
pi_200266141
twitter
pi_200266143
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 12:59 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Zelfs in theorie is dat gewoon een zwaar misdrijf, natuurlijk. Waar de koper zich bevind en of het daar legaal is maakt niet uit als het voor de verkoper illegaal is.
Daar heb je gelijk in. Los van dat het waarschijnlijk al niet veel oplevert (als het al wat oplevert), is het ook juridisch niet haalbaar. En je hebt natuurlijk nog de imagoschade die Nederland oploopt als het schepen vol met coke naar Peru en Colombia gaat verslepen.
pi_200266166
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 13:00 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Die vriendelijke, altijd groetende meneer Kamil is nu in elk geval wel uit die woning. En waarschijnlijk komt 'ie er voorlopig ook niet meer terug.
  donderdag 8 juli 2021 @ 13:05:05 #256
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_200266227
quote:
9s.gif Op donderdag 8 juli 2021 12:44 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Wat ik wel weet is het geld dat dat in de staatskas gaat verdwijnen.
8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Godsamme, dat er zoveel domheid op FOK toegelaten wordt
Wie dit leest is gek
  donderdag 8 juli 2021 @ 13:06:39 #257
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_200266258
quote:
[ twitter ]
Werd in Polen dus gezocht voor overvallen en berovingen.

Vriendelijke buurman :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_200266294
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 13:01 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die vriendelijke, altijd groetende meneer Kamil is nu in elk geval wel uit die woning. En waarschijnlijk komt 'ie er voorlopig ook niet meer terug.
Inderdaad een heel vriendelijke man. God wat zijn veel mensen toch domme en oppervlakkige wezens.
pi_200266296
Dit topic kan ondertussen ook wel een BNW tag krijgen.
  donderdag 8 juli 2021 @ 13:09:15 #260
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_200266309
nvm
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_200266315
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 13:09 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Liever Mercedes :Y
Ninja edit. B-)
pi_200266346
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 13:06 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

En in Nederland met wapens aangehouden en weer vrijgelaten. :')
pi_200266347
quote:
9s.gif Op donderdag 8 juli 2021 12:42 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/427465]Poepz0r[/url I] het volgende:

[..]

5.000 kilo coke vonden ze laatst in Belgie. Dat is honderden miljoen. KOEKOEK.
Lekker toch

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2021 13:12:23 ]
pi_200266464
Terwijl je in Amsterdam momenteel als stucadoor prima 5K per maand zwart kan pakken, je werkt je wel suf maar eindigt niet in de gevangenis.
pi_200266528
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:15 schreef Hathor het volgende:

[..]

Vriend van me is een aantal jaren geleden naar Fortaleza verkast nadat hij daar een vriendin had gekregen, en woont daar in een gated community. Volgens hem loop je daarbuiten gewoon niet veilig over straat, en al helemaal niet als je er uitziet als een buitenlander.
Dit is gewoon onzin. Ik kom zelf vaak in Sao Paulo en het is gewoon veilig op straat. Ja om 4 uur in de nacht ben je een makkelijk doelwit maar het is niet dat je als Europeaan meteen aangevallen word buiten op straat. Prachtig land, aanrader.
pi_200266540
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 12:00 schreef b_engeltje het volgende:
Gisteren bij humberto werd gesproken dat zelfs criminelen hun steun betuigen ...
Nu kwam bij mij gelijk de naam Holleder op ..daar had peter r een soort van haat liefde verhouding mee ..is er iets bekend over of dat holleder een reactie heeft gegeven?
Waarschip lijk de oldskool criminelen die nog een erecode hebben. Dat is bij die mocromaffia ver te zoeken.

Wel mooi.
  donderdag 8 juli 2021 @ 13:24:18 #267
117098 Hathor
Effe niet
pi_200266548
quote:
[ twitter ]
Dit gaat over die Pool? Die was inderdaad op de vlucht voor de Poolse justitie ivm overvallen, ik snap alleen niet wat dat met PRdV te maken heeft.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 8 juli 2021 @ 13:25:46 #268
117098 Hathor
Effe niet
pi_200266564
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 13:23 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Dit is gewoon onzin. Ik kom zelf vaak in Sao Paulo en het is gewoon veilig op straat. Ja om 4 uur in de nacht ben je een makkelijk doelwit maar het is niet dat je als Europeaan meteen aangevallen word buiten op straat. Prachtig land, aanrader.
Het zijn zijn woorden en ik heb geen reden om aan te nemen dat ie het zit te verzinnen.
pi_200266603
Mooi stuk over het gedeeltelijk ontstaan van de Mocro Maffia en de Turtles

https://panorama.nl/artik(...)pbare-is-neergemaaid
  donderdag 8 juli 2021 @ 13:28:50 #270
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200266609
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 13:24 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Waarschip lijk de oldskool criminelen die nog een erecode hebben. Dat is bij die mocromaffia ver te zoeken.

Wel mooi.
Die hebben ze niet. Holleeder wil zelfs zijn eigen zus vermoorden en Cor van Hout liet in de jaren 90 al vrouwen slaan. De bom onder de auto van Rob Scholten was waarschijnlijk indertijd voor Hammerstein bedoeld. De Hollandse gentleman-gangster heeft nooit bestaan.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_200266621
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 13:25 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het zijn zijn woorden en ik heb geen reden om aan te nemen dat ie het zit te verzinnen.
Bedenk me wel dat Fortaleza in het arme deel van Brazilië ligt. Dat is wel wat anders inderdaad dan het economische hart van zuid Amerika. Maar alsnog, aanrader om te bezoeken :)

Is die dochter onderhand niet op locatie? Als Peter echt geen kans had zou de stekker er wel uitgaan toch onderhand. Als ze wachten hebben ze hoop dat er herstel kan plaatsvinden afhankelijk of die uit de coma komt.
pi_200266646
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 13:06 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Top die open grenzen wel.
  donderdag 8 juli 2021 @ 13:31:30 #273
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200266652
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 13:29 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Bedenk me wel dat Fortaleza in het arme deel van Brazilië ligt. Dat is wel wat anders inderdaad dan het economische hart van zuid Amerika. Maar alsnog, aanrader om te bezoeken :)

Is die dochter onderhand niet op locatie? Als Peter echt geen kans had zou de stekker er wel uitgaan toch onderhand. Als ze wachten hebben ze hoop dat er herstel kan plaatsvinden afhankelijk of die uit de coma komt.
Vanmorgen om 7 uur is er een vliegtuig aangekomen.

Misschien in de loop van de middag een statement als ze inderdaad op haar gewacht hebben.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 8 juli 2021 @ 13:33:08 #274
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200266682
quote:
Ik denk zelf dat ze hem toch nog een paar dagen laten aansterken voordat hij deze zaak kan gaan oppakken.
  donderdag 8 juli 2021 @ 13:33:52 #275
117098 Hathor
Effe niet
pi_200266694
quote:

[..]

Jij zegt trouwens dat je vaak in Sao Paulo komt en dat het allemaal wel meevalt, maar dit rapport laat toch een heel ander geluid horen.

The U.S. Department of State has assessed São Paulo as being a CRITICAL-threat location for crime directed at or affecting official U.S. government interests. Crime continues to be a significant concern for visitors to São Paulo. Similar to most densely populated megacities throughout the world, São Paulo experiences a high volume of crime ranging from petty theft to homicide. Financially-motivated crime such as armed robbery, pickpocketing, purse snatching and smash-and-grab thefts occur with the greatest frequency. Criminals engaged in this activity are often armed and will target their victims indiscriminately, with a preference for persons projecting affluence and a lack of awareness of their surroundings. Targeted items include wallets/purses, jewelry, and electronics; cell phones are of particular interest. Store electronics in the trunk of a vehicle when traveling to and from the airport, and limit the number of possessions carried on your person when out and about in the city. Review OSAC’s report, All That You Should Leave Behind. All neighborhoods in São Paulo are susceptible to crime, including affluent residential sections where government and business leaders reside. Public transportation hubs, hotel sectors, and tourist areas have the highest rates of robbery and theft. The Secretary of Public Security publishes comprehensive crime statistics. According to São Paulo’s Secretaria de Segurança, there were 128,746 robberies and 209,619 thefts in general (excluding vehicles) between January and November 2019 in São Paulo City. Street crime is an ever-present problem, especially in the evenings and late at night. Pay particular caution when traveling at night through rural areas and satellite cities, due to the significant potential for roadside robberies. Armed robberies are prevalent throughout São Paulo. In many of these instances, multiple armed criminals on foot or in vehicles (typically motorcycles) identify an isolated victim, or take advantage of traffic jams to rob a series of gridlocked vehicles. The criminals stop in front of or alongside their victim’s vehicle, present a firearm, and subsequently demand all of the victim’s valuables, then depart the area. In the majority of these incidents, compliant victims are unharmed. Exercise extreme caution in São Paulo nightclubs, which have swindled patrons into purchasing bottles of alcohol without disclosing the actual price of the drinks, at times running up to US$1,000/bottle. Security personnel have physically harassed patrons who refuse to pay, and have taken their credit cards. Do not accept drinks from strangers, and always watch your drink. Nefarious actors may add scopolamine or a similar drug to your drink. Victims have awoken robbed of possessions and/or sexually assaulted after accepting open drinks.

https://www.osac.gov/Cont(...)f5-aa49-18aceb1e211e

Klinkt toch niet echt veilig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')