quote:Mijn vader is opgegeven
Op dinsdag 28 januari 2003 20:34 schreef rolfvp het volgende:
en hoest met de status van zijn ziekte?EN GEFELICITEERD MET JE PA
quote:ohw fuck...tja das misschien wel zo
Op dinsdag 28 januari 2003 20:39 schreef shmoopy het volgende:
Ik weet zeker dat je het goed bedoelt, hoor,
maar ik denk dat het meer aan erikh is om een tweede deel te openen.
Ik hoor het wel.
En gefeliciteerd, man!
quote:ohw okee dan ist goed...
Op dinsdag 28 januari 2003 20:42 schreef erikh het volgende:
Laat maar open, ik waardeer het gebaar
quote:Ja, was leuk wel rustig maar hij kan gewoon niet te druk doen omdat hij weinig energie heeft
Op dinsdag 28 januari 2003 20:44 schreef rolfvp het volgende:
-Ik Zei Niks-
edit rolfvp ->
quote:Dank je wel.
Op dinsdag 28 januari 2003 20:45 schreef Nadientje het volgende:
Gefeliciteerddas goed nieuws
veel succes nog
Laten we hopen dat ik over niet al te lange tijd de titel van dit topic kan wijzigen naar mijn vader is genezen
Maar dat zal nog wel even duren, maar als dat gebeurt is het wel de mooiste dag uit mijn leven
Hij gaat nu met een nieuw medicijn beginnen waar ze in de vs hele goede resultaten mee hebben gehaald, het is een soort van chemokuur versterker dus de werking wordt versterkt. Ik hoop dat dit ook bij hem aanslaat en dat die klotetumor dus gaat krimpen
quote:Ik hoop het ook voor je... sterkte!
Op donderdag 27 februari 2003 16:22 schreef erikh het volgende:
Hij gaat nu met een nieuw medicijn beginnen waar ze in de vs hele goede resultaten mee hebben gehaald, het is een soort van chemokuur versterker dus de werking wordt versterkt. Ik hoop dat dit ook bij hem aanslaat en dat die klotetumor dus gaat krimpen
quote:Hoe gaat het met dat medicijn?
Op donderdag 27 februari 2003 16:22 schreef erikh het volgende:
Net de uitslag van zijn laatste scan gehad, de tumor is stabiel gebelven, niet gegroeid dus en ook de uitzaaiingen zijn weggebleven.Hij gaat nu met een nieuw medicijn beginnen waar ze in de vs hele goede resultaten mee hebben gehaald, het is een soort van chemokuur versterker dus de werking wordt versterkt. Ik hoop dat dit ook bij hem aanslaat en dat die klotetumor dus gaat krimpen
De tumor is kleiner geworden . Dit gaat de goede kant op, volgens de verwachting van de artsen had hij nu al dood moeten zijn maar hij is er nog gewoon.
* erikh is weer blij
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 15:05 schreef erikh het volgende:
De 1e scan is geweest terwijl hij het nieuwe medicijn gebruiktDe tumor is kleiner geworden
. Dit gaat de goede kant op, volgens de verwachting van de artsen had hij nu al dood moeten zijn maar hij is er nog gewoon.
* erikh is weer blij
Heerlijk om zulk fijn nieuws hier te lezen. Tnx dat je het wilde delen; je hebt mijn dag in ieder geval nog een stukje bijer gemaakt..
jacko
quote:dat is erg goed nieuws!
Op dinsdag 27 mei 2003 15:05 schreef erikh het volgende:
De 1e scan is geweest terwijl hij het nieuwe medicijn gebruiktDe tumor is kleiner geworden
. Dit gaat de goede kant op, volgens de verwachting van de artsen had hij nu al dood moeten zijn maar hij is er nog gewoon.
* erikh is weer blij
WONDEREN BESTAAN!!!!!!!
YES YES YES YES YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb net van mijn vader gehoord dat de tumor bijna niet meer te zien is op de scans
OMG ik kan gewoon niet beschrijven hoe blij ik nu ben, de tranen van blijdschap vloeien over mijn wangen
Mag de topictitel veranderd worden in mijn vader is niet langer opgegeven?
WHAAAHAHAHAH OMG ik kan me niet herrinneren dat ik zo blij was
sterke vader heb je kerel!
Het was maar een lichte gelukkig, geen levensgevaar maar ja je schrikt wel. Vanmiddag na mijn werk ga ik naar hem toe, hij ligt ter observatie in het ziekenhuis dus ben benieuwd wanneer hij weer naar huis mag.
Hoe is het afgelopen met die scan van vrijdag, als ik mag vragen?
quote:Woensdag de uitslag, maar de professor zit in hetzelfde ziekenhuis als waar hij nu ligt, wellicht dat we de uitslag nu eerder krijgen.
Op maandag 15 september 2003 10:52 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Oei, dat is erg vervelendGelukkig dat het niet zo erg is, maar ik kan me voorstellen dat het flink beangstigend is, na de hele geschiedenis.
Hoe is het afgelopen met die scan van vrijdag, als ik mag vragen?
gelukkig wel bijna alleen maar goed nieuws de laatste tijd
je en een knuffel
kun je wel gebruiken...
Vanmiddag hebben ze een maagonderzoek gedaan en daaruit bleek dat ze vanaf de binnenkant van de maag nergens de tumor meer konden vinden
Waarschijnlijk mag hij morgen naar huis en hoort hij ook morgen de uitslag van zijn scan . Dit gaat helemaal goed komen hoor, daar ben ik nu wel van overtuigd
De uitslag van de scan is binnen, er zit nog een heel klein beetje, maar zo weinig dat hij overgedragen gaat worden aan de chirurg . Hij kan dus vrijwel zeker geopereerd worden
Man o man, na anderhalf jaar leed is dit zo geweldig, Ik mis op dit moment een lachende smiley met een traan
quote:Wat een geweldig nieuws! Kreeg wel even kippenvel toen ik las dat het zo de goede kant op gaat
Op dinsdag 16 september 2003 13:19 schreef erikh het volgende:
En nog meer goed nieuws!De uitslag van de scan is binnen, er zit nog een heel klein beetje, maar zo weinig dat hij overgedragen gaat worden aan de chirurg
. Hij kan dus vrijwel zeker geopereerd worden
Man o man, na anderhalf jaar leed is dit zo geweldig, Ik mis op dit moment een lachende smiley met een traan
Die emosmiley is er wel. Op het oudersforum gebruiken ze de volgende:
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 13:19 schreef erikh het volgende:
En nog meer goed nieuws!De uitslag van de scan is binnen, er zit nog een heel klein beetje, maar zo weinig dat hij overgedragen gaat worden aan de chirurg
. Hij kan dus vrijwel zeker geopereerd worden
*ook springt
![]()
![]()
De kanker is officieel nergens meer te vinden. Hij stopt met de chemo en is dus eigenlijk genezen. De operatie is waarschijnlijk niet eens nodig dus. De komende jaren zal hij regelmatig voor observatie terug moeten komen maar dit nieuws is natuurlijk helemaal Geweldig!!!
DE KANKER IS OVERWONNEN!!!!!!!!!
Ik ben zo blij voor je!!!!!!!!!!!!! Echt fantastisch!
quote:Gefeliciteerd! Mooi om te horen dat het zo ook nog kan.
Op woensdag 5 november 2003 18:35 schreef erikh het volgende:
De kanker is officieel nergens meer te vinden. Hij stopt met de chemo en is dus eigenlijk genezen.
Maaaaaarrrrr...... ik wil je stemming niet drukken, realiseer je je dat iemand pas na 5 jaar echt genezen kan worden verklaard?
Tenzij dat alleen voor borstkanker geldt, dan heb ik niets gezegd.
quote:Officieel genezen is hij ook niet verklaard maar het gaat zo waanzinnig goed nu dat de artsen zelf hebben gezegd dat hij kan stoppen met de chemo. Hij wordt dus wel de komende jaren geobserveerd
Op woensdag 5 november 2003 19:02 schreef Moonah het volgende:[..]
Gefeliciteerd! Mooi om te horen dat het zo ook nog kan.
Maaaaaarrrrr...... ik wil je stemming niet drukken, realiseer je je dat iemand pas na 5 jaar echt genezen kan worden verklaard?
Tenzij dat alleen voor borstkanker geldt, dan heb ik niets gezegd.
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 18:52 schreef erikh het volgende:
YES!!!!!!!!!WONDEREN BESTAAN!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
YES YES YES YES YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb net van mijn vader gehoord dat de tumor bijna niet meer te zien is op de scans
OMG ik kan gewoon niet beschrijven hoe blij ik nu ben, de tranen van blijdschap vloeien over mijn wangen
Mag de topictitel veranderd worden in mijn vader is niet langer opgegeven?
WHAAAHAHAHAH
OMG ik kan me niet herrinneren dat ik zo blij was
quote:Dat zullen we pas over 5 of 10 jaar weten......
Op woensdag 5 november 2003 18:58 schreef erikh het volgende:
Kan een mod de titel veranderen naar Mijn vader heeft de kanker overwonnen?Bedankt
quote:dat is hem heus wel duidelijk lijkt me.
Op woensdag 5 november 2003 19:47 schreef KonnieKipke het volgende:[..]
Dat zullen we pas over 5 of 10 jaar weten......
Geef je vader een flinke knuffel, en wees trots op hem, want hij heeft er hard voor gevochten!
Gefeliciteerd!
quote:Optimisme is de grootste valkuil bij dit soort gevoelige zaken.
Op woensdag 5 november 2003 19:48 schreef DarkElf het volgende:[..]
dat is hem heus wel duidelijk lijkt me.
quote:Wees gewoon blij voor hem, pessimist, hij weet heus zelf wel dat het niet zeker is dat het niet terugkomt...
Op woensdag 5 november 2003 19:51 schreef KonnieKipke het volgende:[..]
Optimisme is de grootste valkuil bij dit soort gevoelige zaken.
quote:Bedankt voor je reactie maar zoals je kunt zien in mijn reacties ben ik hiervan op de hoogte.
Echter nu ben ik dolblij en eerlijk gezegd heb ik geen zin om van iedereen te horen dat je nog maar ff 10 jaar moet wachten, het gaat om dit moment.
quote:Daar heb je ook gelijk in. Je moet van de momenten genieten. Dat is zo.
Op woensdag 5 november 2003 19:58 schreef erikh het volgende:[..]
Bedankt voor je reactie maar zoals je kunt zien in mijn reacties ben ik hiervan op de hoogte.
Echter nu ben ik dolblij en eerlijk gezegd heb ik geen zin om van iedereen te horen dat je nog maar ff 10 jaar moet wachten, het gaat om dit moment.
quote:Inderdaad geniet er gewoon van. Mocht het ooit terug komen dan zijn ze er door die regelmatige controles weer snel bij.
Op woensdag 5 november 2003 19:58 schreef erikh het volgende:[..]
Bedankt voor je reactie maar zoals je kunt zien in mijn reacties ben ik hiervan op de hoogte.
Maar dat het niet altijd goed gaat werd wel pijnlijk duidelijk in het topic van Jerney over haar vader
Mijn vader wordt toch geopereerd, hijzelf en de chrirug vinden het risico dat het terugkomt als ze er niks aan doen veel te groot dus binnen 6 weken gaat hij onder het mes.
Wordt toch nog een spannende tijd, hij moet een zeer zware operatie ondergaan namelijk
quote:W8 maar even met felicitaties, ik waardeer het zeer maar die operatie van hem is zo zwaar dat hij 2 weken zal moeten revalideren op de intensive care en dan nog een half jaar verder revalideren
Op zaterdag 8 november 2003 19:41 schreef UFOtje het volgende:
Geweldig! Gefeliciteerd!
Wordt nog een zware tijd
Ik heb wel dubbele gevoelens hierbij hoor, aan de ene kant ben ik blij dat hij zo goed is hersteld dat het alsnog kan maar aan de andere kant ben ik weer doodsbang dat het niet goed gaat. Het is een hele zware operatie dus dit gaat echt heel spannend worden.
quote:jezus zeg...wereld van verschil...op de 3e wordt mijn broer 21...en jouw vader moet een zware operatie ondergaan.....
Op maandag 24 november 2003 12:25 schreef erikh het volgende:
De datum staat, volgende week woensdag 3 december wordt mijn vader geopereerdIk heb wel dubbele gevoelens hierbij hoor, aan de ene kant ben ik blij dat hij zo goed is hersteld dat het alsnog kan maar aan de andere kant ben ik weer doodsbang dat het niet goed gaat. Het is een hele zware operatie dus dit gaat echt heel spannend worden.
je vader heeft een groot deel van de kanker overwonnen....nu die operatie nog
alvast sterkte gewenst
En optimisme is misschien niet altijd goed, maar je hebt minimaal een flinke dosis geloof op overleven en vechtlust nodig.
Lees maar eens Door de pijngrens van Lance Armstrong.
Fascinerend !!
Jij bent het die de kanker kapot moet maken en niet andersom. Altijd blijven vechten.
Na een weekje of twee een gesprek met die moeder. Want het had geen zin meer en ze wilden hem van de apparatuur afhalen en dus laten sterven aangezien het toch geen zin meer had hem kunstmatig in leven te houden. Zij wilde dat absoluut niet, dus nog maar een weekje aan die apparatuur. Toen kwam hij weer bij.
Raar verhaal, maar echt gebeurd.
De operatie, eigenlijk een bijna zelfde situatie als toen ik dit toic startte. Het verschil is dat we nu bijna 2 jaar verder zijn en kans van slagen veel groter is maar eerlijk gezegd ben ik doodsbang dat er iets fout gaat, dat ik eerder wordt gebeld dan de bedoeling is. Ik hoop zo verschrikkelijk dat het goed gaat en ik hem morgenavond kan zien op de verkoeverruimte waar hij bijkomt van een geslaagde operatie.
Maar ik weet niet hoe het gaat lopen, ik heb net afscheid van hem genomen voor de operatie, best moeilijk toen ik naar huis reed.
Het enige wat ik nu kan doen is hopen dat het goed gaat, en dat doe ik dan ook heel erg
succes pa!
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 21:40 schreef Joene het volgende:
Dat moet goed gaan dat is op mijn verjaardag en dan wil ik geen verdrietige mensen
laten we het hopen
quote:Sterkte de komende nacht en dag (en hopelijk een hele lange tijd daarna).
Op dinsdag 2 december 2003 21:39 schreef erikh het volgende:
Morgen is het zover!De operatie, eigenlijk een bijna zelfde situatie als toen ik dit toic startte. Het verschil is dat we nu bijna 2 jaar verder zijn en kans van slagen veel groter is maar eerlijk gezegd ben ik doodsbang dat er iets fout gaat, dat ik eerder wordt gebeld dan de bedoeling is. Ik hoop zo verschrikkelijk dat het goed gaat en ik hem morgenavond kan zien op de verkoeverruimte waar hij bijkomt van een geslaagde operatie.
Maar ik weet niet hoe het gaat lopen, ik heb net afscheid van hem genomen voor de operatie, best moeilijk toen ik naar huis reed.
Het enige wat ik nu kan doen is hopen dat het goed gaat, en dat doe ik dan ook heel erg
succes pa!
Ik kan niet bevatten hoe het zou zijn om met een dergelijk probleem te zitten, morgen die operatie ,,, de wachttijd en dan het telefoontje met de uitslag!
Na het hele topic (I+II) gelezen te hebben ... ontzettend veel sterkte, voor je gehele familie!
quote:Na een tijdje je topics gevolgd te hebben, wil ik je bij deze dan toch een keer erg veel sterkte toewensen.
Op dinsdag 2 december 2003 21:39 schreef erikh het volgende:
Morgen is het zover!De operatie, eigenlijk een bijna zelfde situatie als toen ik dit toic startte. Het verschil is dat we nu bijna 2 jaar verder zijn en kans van slagen veel groter is maar eerlijk gezegd ben ik doodsbang dat er iets fout gaat, dat ik eerder wordt gebeld dan de bedoeling is. Ik hoop zo verschrikkelijk dat het goed gaat en ik hem morgenavond kan zien op de verkoeverruimte waar hij bijkomt van een geslaagde operatie.
succes pa!
Maar je maakt verschrikkelijk veel mee, en toch blijf je altijd positief, dat vind ik erg knap van je.
Heel veel sterkte vandaag en ik hoop dat we vanavond of morgen allemaal kunnen lezen dat je vader goed door de operatie is heengekomen.
Heel veel geloof, hoop en liefde gewenst!
Op dt moment wordt hij geopereerd. Als het goed is hoor ik pas vanmiddag of vanavond hoe het gegaan is. Als ik eerder gebeld word is het niet goed. Dus die telefoon mag vanavond pas overgaan
quote:Ik voel zelf al een beetje spanning, dus voor jou zal het nog wel tien of honderdmaal erger zijn. Veel succes, ik hoop dat alles goed gaat.
Op woensdag 3 december 2003 10:34 schreef erikh het volgende:
Bedankt allemaal.Op dt moment wordt hij geopereerd. Als het goed is hoor ik pas vanmiddag of vanavond hoe het gegaan is. Als ik eerder gebeld word is het niet goed. Dus die telefoon mag vanavond pas overgaan
*offtopic* Joene : Prettige verjaardag *offtopic*
quote:Ik wens je veel sterkte om de dag door te komen! Wat een spanning...
Op woensdag 3 december 2003 10:34 schreef erikh het volgende:
Bedankt allemaal.Op dt moment wordt hij geopereerd. Als het goed is hoor ik pas vanmiddag of vanavond hoe het gegaan is. Als ik eerder gebeld word is het niet goed. Dus die telefoon mag vanavond pas overgaan
Ik ga met je mee duimen in de hoop op een goed resultaat!
*Phew*
*meeleef*
quote:Gelukkig niet, ik wacht nog steeds op het telefoontje. Dus het lijkt er steeds meer op dat het goed gaat. Hoe later bericht hoe beter. Dus als het meezit word ik pas gebeld als ik thuis zit.
Op woensdag 3 december 2003 14:16 schreef generalist het volgende:
toen ik je reactie zo "vroeg" in de middag zag schrok ik eerst ... het zal toch niet, maar het is gelukkig alleen een update van de stilte van je telefoon*Phew*
*meeleef*
De operatie is geslaagd !!!!!
YAHOO!!!!
Hij ligt nu op de intensive care, het zal nog een zware tijd worde met zijn herstel maar de operatie is nu volledig geslaagd.
Ik ben best wel blij nu
quote:Thanks
Op woensdag 3 december 2003 21:09 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
COOL! Gefeliciteerd, en veel beterschap voor je pa
quote:Nee, dat is het niet. Met optimisme kun je een heel eind verder komen dan met pessimisme, dat heb ik wel gezien! En over vijf of tien jaar
quote:Dat kan ik me voorstellen
Op woensdag 3 december 2003 20:30 schreef erikh het volgende:
YES YES YES YES YES YES YES YES YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!De operatie is geslaagd
!!!!!
YAHOO!!!!
Hij ligt nu op de intensive care, het zal nog een zware tijd worde met zijn herstel maar de operatie is nu volledig geslaagd.
Ik ben best wel blij nu
Gefeliciteerd, Ik weet wat het voor je betekend, vooral omdat het bij mijn vader niet zo is... Hij is wel succesvol uit de Chemokuur gekomen, maar nog steeds niet genezen...
Echt, ik hoop dat je je leven weer een beetje op spoor/rustig kan krijgen.
Veel Succes!!!
Dat is weer een hele hobbel genomen! Sterkte bij het herstel!
Je merkte alleen wel dat hij aan de morfine zat hoor, wat een onbeschofte vent was het vanmiddag maar goed medicijnen doen zoiets met je zullen we maar denken
quote:Sow, das snel, mooi zo
Op donderdag 4 december 2003 18:37 schreef erikh het volgende:
Vanmiddag is hij overgebracht naar de medium care, waarschijnlijk gaat hij morgen al naar de afdeling toe. Herstel verloopt iets beter dan de artsen tot nu toe verwacht hadden dus das goed.Je merkte alleen wel dat hij aan de morfine zat hoor, wat een onbeschofte vent was het vanmiddag maar goed medicijnen doen zoiets met je zullen we maar denken
Nou ja, het zal ook niet helemaal pijnloos zijn neem ik aan, dus dan kun je behoorlijk cranky worden. Zeg maar gewoon dat je van hem houd, misschien wordt ie dan wat minder pissig...
Ik heb sinds vandaag vanaf je vorige topic volgelezen en voor het eerst dat ik een brok in me keel krijg"van een topic,
Gefeliciteerd en heel veel succes voor later
bugeye,
Hij heeft een longontsteking opgelopen en vocht achter zijn longen zitten nu. Hij heeft nu antibiotica en ligt weer op de IC maar het is niet gezegd dat het de juiste antibiotica is, het kan fataal zijn nu als het niet de juiste blijkt te zijn.
Nu wil ik daar absoluut niet van uit gaan maar ik houd er wel rekening mee dat het kan gebeuren. Is echt absoluut niet leuk kan ik je vertellen.
Eerst maar eens de nacht doorkomen nu, morgen kijken hoe het gaat, ik hoop dat de antibiotica dan is aangeslagen en dat zijn longontsteking snel verdwijnt.
quote:Is dat een fout van't personeel of proberen ze gewoon uit welk antibioticum het beste aanslaat?
Op vrijdag 12 december 2003 22:35 schreef erikh het volgende:
Hij heeft nu antibiotica en ligt weer op de IC maar het is niet gezegd dat het de juiste antibiotica is
[Dit bericht is gewijzigd door Anoniem84 op 12-12-2003 23:13]
Ik hoop voor jou en je familie dat alles goedkomt, en ik wens je heel veel sterkte
quote:Er zijn verschillende bacterieën die de longontsteking kunnen veroorzaken en als ze op het verkeerde antibioticum gokken, krijgen de bacterieën de kans zich te delen, omdat de medicijnen geen effect hebben. Dat kan natuurlijk fataal zijn, zeker bij een persoon die al verzwakt is, zoals Erik`s vader.
Op vrijdag 12 december 2003 23:12 schreef Anoniem84 het volgende:[..]
Is dat een fout van't personeel of proberen ze gewoon uit welk antibioticum het beste aanslaat?
(stomme vraag misschien, ik weet niet veel van die medische dingen af)
Erik, ik duim wederom voor je vader, ik hoop zo dat het goed gaat. Wat een pech toch weer...
Veel sterkte.
Maar aangezien ik vanochtend met een hele flinke verkoudheid wakker werd ga ik er niet heen omdat ik hem niet nog zieker wil maken.
De antibiotica slaat aan maar het gaat heel langzaam, zijn toestand is feitelijk nog niet verbeterd afgezien van het feit dat de antibiotica aan blijkt te slaan.
Het is dus wederom afwachten maar het is gelukkig een stap in de goede richting
[Dit bericht is gewijzigd door Anoniem84 op 14-12-2003 17:32]
Hij heeft inmiddels een ander soort anitbiotica gekregen e hopen dat die beter aanslaat maar stabiel werken doet die antiiotica nog niet. Tevens hebben ze zijn armen vastgebonden omdat hij elke keer als hij even wakker werd de infusen uit zijn armen trok.
Nu zal het natuurlijk nog een stuk langer duren voor hij aan de revalidatie kan beginnen?
quote:Als hij dit overleeft duurt het wel een tijdje ja.
Op maandag 15 december 2003 11:47 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik hoop dat die antibiotica snel helpen, want dit is voor niemand een pretje, zoals ik het lees.Nu zal het natuurlijk nog een stuk langer duren voor hij aan de revalidatie kan beginnen?
De artsen kunnen ons niet zeggen of hij dit overleeft of niet. Ze weten het simpelweg niet.
quote:Helaas kunnen dokters ook soms niets anders dan toekijken en afwachten wat de afloop zal zijn... Ik hoop met heel mijn hart dat het een gunstige mag zijn...
Op maandag 15 december 2003 12:43 schreef erikh het volgende:[..]
Als hij dit overleeft duurt het wel een tijdje ja.
De artsen kunnen ons niet zeggen of hij dit overleeft of niet. Ze weten het simpelweg niet.
De artsen zijn bang dat er meer aan de hand is dan alleen een longontsteking. Ze zijn bang dat er een infectie zich heeft voorgedaan dus er worden op dit moment foto's gemaakt om het te bekijken.
quote:Jeetje man, wat eng allemaal
Op maandag 15 december 2003 14:29 schreef erikh het volgende:
Net gehoord.De artsen zijn bang dat er meer aan de hand is dan alleen een longontsteking. Ze zijn bang dat er een infectie zich heeft voorgedaan dus er worden op dit moment foto's gemaakt om het te bekijken.
quote:Nee, geen idee eerlijk gezegd,
Op maandag 15 december 2003 14:35 schreef GreatWhiteSilence het volgende:[..]
Jeetje man, wat eng allemaal
Weet je al wat ze gaan doen als het inderdaad een infectie is?
Hangt er natuurlijk ook vanaf wat voor infectie het is als het idd een infectie is.
Ze gaan weer een drain in zijn buik aanleggen en hopen dat het vocht dan zelf wegloopt, gebeurt dat niet gaan de artsen weer met de chirurg om de tafel zitten en zullen ze hem weer open moeten maken.
Die infectie moet uiteraard gewoon weg want als die blijft zitten kan het hele ernstige gevolgen hebben zeiden ze.
In ieder geval een opluchting dat ze nu weten wat het probleem is en echt gericht aan de genezing kunnen gaan werken.
Hij ligt volledig aan de beademing, hij kan nu nog niet zelf ademen, gaat simpelweg niet. Die drain die geplaatst is is voornamelijk omvocht te verwijderen wat ook bij zijn longen zat waardoor hij beter kan ademen. Over de infectie zelf heb ik eigenlijk niks gehoord. Wel schijnt het wel vaker voor te komen dat mensen die zo'n grote operatie hebben doorgemaakt en in 1e instantie heel snel lijken te genzen toch zo'n terugslag krijgen.
Zoals het er nu naar uitziet gaat hij het echter gewoon overleven
quote:Wat een opluchting!!!!!!!!!! En hoe is het met jou? Red jij het een beetje?
Op dinsdag 16 december 2003 20:27 schreef erikh het volgende:Zoals het er nu naar uitziet gaat hij het echter gewoon overleven
quote:Geweldig
Op dinsdag 16 december 2003 20:27 schreef erikh het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet gaat hij het echter gewoon overleven
Ik ga zo naar het ziekenhuis dus meer details weet ik nog niet. Maar de artsen willen niet langer afwachten hoe het met die infectie gaat.
Ze hebben een hoop vocht verwijderd uit zijn buikholte maar niet kunnen vinden waar het vandaan kwam. Ze kunnen dus voorlopig nks voor hem doen. Het is dus hopen dat hij het overleeft maar de dokter durfde er niks over te zeggen verders. Lekker onzekere zooi weer maar dat is inmiddels al 2 weken zo
Het ziet er niet goed uit. Als ik hem aansprak en hij even kort zijn ogen opendeed zag ik nog wel wat in hem maar ik was de enige van al het bezoek die dat zag (zo'n 10 man was er vanavond).
Ik hoop van harte dat ik gelijk krijg en hij deze hel doorstaat maar de kans wordt met de dag groter dat hij binnenkort zal overlijden
We blijven hopen in ieder geval
quote:Jeetje....*sprakeloos is*
Op donderdag 18 december 2003 20:54 schreef erikh het volgende:
Ben vandaag weer 2 keer langsgeweest. Hij krijgt inmiddels weer een nieuwe antibiotica, er is een nieuwe bacterie ontdekt en ze hopen dat die met deze antibiotica weggaat. Maar of dit het probleem is durven ze niet te zeggen.We blijven hopen in ieder geval
Eindelijk weer eens tegen hem kunnen praten dat hij er wat van begrijpt.
De longontsteking is trouwens bijna onder controle, die wordt steeds minder gelukkig. Nu moeten ze die andere bacterie nog weg zien te krijgen, maar mijn hoop wordt met de dag weer groter.
De antibiotica slaat aan!!!
En het gaat opeens zo snel weer beter met hem dat hij vanmiddag van de intensive care is afgehaald en teruggebracht naar de 'gewone' afdeling.
Hij is alleen erg in de war door de medicijnen, het feit dat hij bijna een week heeft geslapen enzo en continu die onderzoeken terwijl hij half bij kennis was.
Maar volgens de artsen moet hij binnen 2 weken van die infectie af zijn
quote:Pheww...*haalt opgelucht adem*
Op zondag 21 december 2003 22:02 schreef erikh het volgende:
JA!!!!!!!!!!!De antibiotica slaat aan!!!
En het gaat opeens zo snel weer beter met hem dat hij vanmiddag van de intensive care is afgehaald en teruggebracht naar de 'gewone' afdeling.
Hij is alleen erg in de war door de medicijnen, het feit dat hij bijna een week heeft geslapen enzo en continu die onderzoeken terwijl hij half bij kennis was.
quote:Wat geweldig voor jullie, erikh!!!! Ik hoop dat jullie in het ziekenhuis gezellige kerstdagen zullen hebben en dat het jaar 2004 voor je vader een stuk gezonder zal zijn
Op zondag 21 december 2003 22:02 schreef erikh het volgende:
JA!!!!!!!!!!!De antibiotica slaat aan!!!
Goed nieuw, slecht nieuws, goed niews, beter nieuws, weer slecht nieuws, goed nieuws..
ben blij dat het weer de goede kant opgaat. Hoop dta het vanaf nu alleen maar goed nieuws is.
Ben blij om te lezen dat kanker tegenwoordig steeds vaker overwonnen wordt en dat er dus verbetering is in medicijnen enzo.
Mijn vader heeft het 12 jaar geleden helaas niet overleefd.
ik heb het eerste en dit topic geheel doorgelezen en vind het een indrukwekkend verhaal! typisch geval van een man met doorzettingsvermogen! Hij moet dat blijven houden want het is nog niet gebeurd. Misschien is het leuk om allemaal een klein verhaaltje of een wens aan hem te doen zodat erikh die aan hem kan geven.
als ik in het ziekenhuis zou liggen voor maanden en als maar problemen heb dan zou ik dat heel leuk vinden. ik weet niet hoe dat bij jou vader is erikh maar misschien dat we hem wat kunnen helpen hierdoorheen te komen. een teken geven dat hij nu nog niet moet stoppen!
ik wens jullie heeel veel sterkte!
mijn opa heeft het niet volgehouden
* Drumkruk moest daar weer even aan denken
quote:Ik heb het verhaal gevolgd de afgelopen maanden.
Op maandag 5 januari 2004 08:58 schreef erikh het volgende:
Hij komt vandaag thuis
quote:Top!
Op maandag 5 januari 2004 08:58 schreef erikh het volgende:
Hij komt vandaag thuis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |