abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 oktober 2003 @ 21:17:04 #1
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_14157681
Gister ben ik door Mae meegenomen om wat buiten te eten en ik ben volgegoten met malibu.. ik moest mezef verdoven, het deed teveel pijn..
Ik kwam terug en ondanks m'n vader zo van de wereld was de laatste paar dagen, keek hij me recht aan toen ik binnen kwam en gaf hij een vermoeide knipoog.. Hij bleef kijken alsof hij iets wilde zeggen maar hij er de energie niet meer voor had.
Ik zei hem "Ga maar lekker slapen" En vrijwel meteen deed hij z'n ogen dicht. Uitgeput...

Vanmorgen om 05:30 ging ik naar beneden.. z'n longen zaten vol met vocht en de kracht was uit z'n lichaam. Hij probeerde nog de trap vast te houden, maar dat lukte niet eens meer.. Het was een heel naar gezicht. Hij vocht er nog steeds tegen. Hij probeerde maar z'n ogen open te doen, hij zat onder de morfine en slaappillen, maar het was hem uiteindelijk nog gelukt.. Z'n ogen waren open.. Steeds langere pauzes tussen het ademhalen.

M'n moeder was met de arts in gesprek en ik was geirriteerd dat ze niet door hadden wat er aan de hand was.. maar ik kon het op een of andere manier niet duidelijk maken. Dus concentreerde ik me maar op hem.. zodat hij niet alleen ging.. Twee keer ademhalen nog.. z'n lichaam schokte, z'n ogen gingen weer dicht en dit alles in een paar seconden, terwijl het een eeuwigheid duurde.

Ik ben blij voor hem, hij heeft geen pijn meer... maar ik kan het nog steeds niet geloven.. ik kan het nog steeds niet accepteren dat hij er niet meer is.
Ik ben boos.. boos op de nachtverpleging. Om vijf uur heeft hij nog naar me gevraagd.. of ze mij wilde halen, maar ze zei nee.. over twee uurtjes zou ik wel komen. Waar haalt ze het recht vandaan om die beslissing voor mij te maken??? En nog erger.. waar haalt ze het gore lef vandaan om zijn wens niet te respecteren? Ze heeft ons een helder moment ontnomen en dat was niet aan haar.

Het was zo erg.. Juist hetgene waar ik al anderhalf jaar panisch voor was is de afgelopen dagen gebeurd. De pijn, de verschrikkelijke pijn.. het ijlen.. het stikken. Hij heeft dit niet verdiend. Niemand verdient dit..
De beelden van de afgelopen dagen zie ik maar steeds voor me.. het gekreun, ik hoor het nog steeds. Alles blijft zich maar keer op keer in m'n hoofd afspelen.. en toch heb ik er geen spijt van dat ik er voor hem was. Ik ben blij dat hij niet alleen dood is gegaan en dat het niet onopgemerkt ging.

Maar het doet zo'n pijn dat ik hem moet missen... het lijkt zo onlogisch dat wij gewoon verder leven. Dat wij nu eten zonder dat hij erbij is. Het voelt als een misdaad, hoezeer ik ook weet dat het niet zo is. Het voelt verkeerd..

Ik mis je...

zondag 26 oktober 2003 @ 21:19:29 #2
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_14157759
Het spijt me voor je. Hou je sterk, en vergeet niet dat hij in je hart altijd bij je is.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_14157771
Sterkte
pi_14157773
Sterkte de komende tijd Jerney.
Je familie verliezen alhoewel het na zo lang ziekebed beter voor ze is blijft moeilijk....
pi_14157781

wat ontzettend triest

k wens je sterkte dan maar,

dat ze zijn laatste wens niet in vervulling brachten kank me idd enorm kwaad over maken, schandalig gewoon

Now I lay me down to sleep,pray the Lord my soul to keep, if I die before I wake, pray the Lord my soul to take
  zondag 26 oktober 2003 @ 21:20:34 #6
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_14157799
O lieve Jerney, wat ERG!! Ik weet niet wat ik moet zeggen maar ik wens je heel veel kracht toe om hier door heen te komen *Knuf*
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_14157807
*slik*...
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
  zondag 26 oktober 2003 @ 21:20:52 #9
40632 rubstar
rustig an dennis..
pi_14157811
woorden schieten tekort... gecondoleerd.. en sterkte..
pi_14157813
Gecondoleerd
Soldaat bij de verbindingsdienst
pi_14157842
sterkte
  zondag 26 oktober 2003 @ 21:22:20 #12
56701 PECR
Man bijt Hond
pi_14157855
gecondoleerd en sterkte
Op bovenstaande reacties zijn de algemene voorwaarden van toepassing. Deze kunnen wij op aanvraag per post verstrekken..
pi_14157872
oh jerney.....

wat ontzettend verdrietig..

zo'n mooi mens, het is inderdaad allemaal vreselijk oneerlijk..

je vader had zich geen betere steun en toeverlaat kunnen wensen, naast zijn vrouw, geen lievere meer toegewijde dochter als jij, lieve lieve Jerney.

heel veel sterkte voor jou, je moeder, je broer, iedereen die hem zo lief was..

[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 26-10-2003 21:25]

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_14157880
Sterkte
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  zondag 26 oktober 2003 @ 21:23:15 #15
42741 Decoy
Have you met my girlfriend Bob
pi_14157882
Gecondoleerd, ik wens je veel sterkte de komende tijd.

Het is moeilijk om bij iemand te zijn die streft, ik ken het gevoel...

"Never interrupt your enemy when he is making a mistake. - Napoleon Bonaparte."
pi_14157891
Woorden schieten te kort, ge condoleerd en sterkte in deze moeilijke periode.
pi_14157895
wat knap dat je dit zo kan vertellen. * slik*
heel veel sterkte.
gecondoleerd
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_14157905
longkanker...... als ik dit lees zie ik alles weer terug.
2 flessen naast het bed om het vocht af te voeren....
mijn pa is op precies dezelfde wijze overleden.
Je zag hem terug in de tijd gaan en weer een baby worden...
In de nacht van zaterdag op zondag (vaderdag was inmiddels begonnen) overleden om 4:30 uur 2 jaar terug.

Een tip: val iedereen hier mee lastig en praat er met iedereen over.
dit klinkt stom en een ander wil het niet horen maar zo redt je het !

zondag 26 oktober 2003 @ 21:23:58 #19
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_14157907
Bedankt allemaal.. ik weet ook niet zo goed hoe ik erop moet reageren.. Condoleren vind ik eigenlijk erg naar, hoewel ik weet dat het heel goed bedoeld is.
pi_14157910
Ik heb je post met tranen in m'n ogen gelezen... en het leek een paar weken geleden nog goed te gaan.
Heel veel sterkte de komende tijd, voor jou en je familie.
pi_14157923
Gecondoleerd en Sterkte
Dura lex sed Lex
pi_14157938
Jerney, gecondoleerd met het verlies van je vader.
Voor hem is de strijd gestreden.
De achterblijvers moeten door.
Hou voor ogen dat het voor hem zo het beste was, zijn leed is geleden, alhoewel dat je verdriet niet minder maakt.
Heel veel sterkte toegewenst.
  zondag 26 oktober 2003 @ 21:25:57 #23
54660 debbeltje27
het leven is ftastisch?
pi_14157978
Oh Jerney, ik heb het zo met je te doen!

Heel veel sterkte meid! (de tranen staan echt in mijn ogen)

pi_14157984
Heel veel sterkte meis....... veel meer kan ik niet zeggen...
Never argue with idiots. They drag you down to their level and then beat you with experience.
pi_14157994
ik weet niet wat te zeggen...

sterkte meisje.

FOK! verstandig, lees een P.I.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')