SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
•Cimetiére des Chiens et Autres Animaux Domestiquesquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ken ik nietAlleen een paar keer op Pere Lachaise geweest.
Zou nog graag een keer in m'n eentje ofzo naar Parijs willen maar vind het een beetje een griebusstad vergeleken met Londen of Berlijn ofzo.
Meerdere kerenquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:15 schreef Foshizzle79 het volgende: [..] En Newcastle? Ben je daar geweest?
Kan dan eigenlijk ook naar de achtertuin van m'n ouders gaan.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
•Cimetiére des Chiens et Autres Animaux Domestiques
Is dat wat ? Een honden en andere huisdieren-begraafplaats? 🤔quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
•Cimetiére des Chiens et Autres Animaux Domestiques
quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan dan eigenlijk ook naar de achtertuin van m'n ouders gaan.
Dooie hamster daar begraven en kijken of ie terugkomt.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is dat wat ? Een honden en andere huisdieren-begraafplaats? 🤔
Zijn ze ookquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar die stations lijken me dus schitterend.
is kennelijk wel een soort must see maar of het wat is? dunno niet geweest..quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is dat wat ? Een honden en andere huisdieren-begraafplaats? 🤔
Haha ja, sta je in de middle of nowhere maar wat hebben ze, herten en een paar automaten.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:25 schreef UitStraling het volgende:
Haha ja die automaten in de buitenwijken van Tokyo, wil je een blauw koekje, een nieuw huis, een kaartje tegen eenzaamheid, een puppy, een poepend poppetje, een flesje water met een oog erin of een bruidstaart, hups naar de automaat.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dooie hamster daar begraven en kijken of ie terugkomt.
Indrukwekkendquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:24 schreef mschol het volgende:
oh westminster abby uiteraard ook geweest, volgens mij 1 van de eerste dingen
quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:25 schreef UitStraling het volgende:
Haha ja die automaten in de buitenwijken van Tokyo, wil je een blauw koekje, een nieuw huis, een kaartje tegen eenzaamheid, een puppy, een poepend poppetje, een flesje water met een oog erin of een bruidstaart, hups naar de automaat.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dooie hamster daar begraven en kijken of ie terugkomt.
Inderdaad, ik heb er ook nog een tijdje in een park gezeten.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Indrukwekkend
Je hebt die drie dagen goed besteed hoor
Zou ik ook graag eens heen gaan, ben nog nooit in Rusland geweest.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn ze ookMaar dan kun je beter naar Moskou. Die zijn nog mooier en liggen minder diep.
Wtf! Hahahaquote:
Blijf jij trouwens bij je inside info dat P de Vries gisteren al morsdood op straat lag?quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:25 schreef UitStraling het volgende:
Je hebt daar wel je zakken vol met muntjes de hele dag.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha ja, sta je in de middle of nowhere maar wat hebben ze, herten en een paar automaten.
dat probeerde ik ook wel.. was voor mij toen best een smak geld.. (die london pass was voor 3 dagen 101 pondquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Indrukwekkend
Je hebt die drie dagen goed besteed hoor
Hij was iig ff dood,anders hoefden ze niet te reanimerenquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Blijf jij trouwens bij je inside info dat P de Vries gisteren al morsdood op straat lag?
Ruim ik altijd tijd voor inquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb er ook nog een tijdje in een park gezeten.
Was ooit sprake van een FOK!-meet daar, weet je nog?quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou ik ook graag eens heen gaan, ben nog nooit in Rusland geweest.
Omg jaquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ruim ik altijd tijd voor inEn standaard naar Foyles
Vriend van mij is een keer helemaal losgegaan in de Oxfam-winkel in Torquayquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omg ja
Laatste keer Engeland ook naar een Oxfam Books geweest
Jaquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was ooit sprake van een FOK!-meet daar, weet je nog?
Dat kreeg ik wel door ja, om 20:45 al, heb nog weerwoord gevraagd deze ochtend maar geen antwoord meer gekregen dus ik denk dat mijn bron wat voorbarig was, hij ademde niet meer, dat is dan wel 100 procent zeker, denk zelfs dat hij nu nog niet zelfstandig kan ademen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Blijf jij trouwens bij je inside info dat P de Vries gisteren al morsdood op straat lag?
Las het net. Bekend valt wel mee toch.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens de dader is een bekende rapper, al voorbijgekomen?
quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
JaEn dan zouden we misschien ook nog een uitstapje doen naar dat koudste plaatsje ter wereld. Alleen de voorpret toen was al briljant.
Delano G. Ja bij die voornaam ging het al misquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Las het net. Bekend valt wel mee toch.
verdachte
Vosje toch? Die was leuk.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Oymyakom
En een rondleiding in Moskou van een FOK!ster die daar woont. Ook al een poos niet meer gezien
Oude tinderdate van ballie?quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat de dader wel van de kleurige sportschoentjes is
Had ook een kampianen voornaam kunnen zijnquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Delano G. Ja bij die voornaam ging het al mis
quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Delano G. Ja bij die voornaam ging het al mis
Houden zoquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik geef dit meer kans dan dat hij in de klas zit bij Amalia.
Nope, veel users van toen in TRV niet meer. Jammer wel want was er altijd heel gezellig.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zoiets ja. Zie jij haar nog weleens posten? Ze zou borsj voor ons maken
ik sla overquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tien jaar is wel te overbruggen toch?
Ah oké, dan blijf ik hier wel een beetje hangen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Behalve bij doelpunten en strafschoppen enzo.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké, dan blijf ik hier wel een beetje hangen.
In de andere SC waar ik zit word iedere scheet en gras sprietje dat beweegt met capslock uitgeschreven
Mag dat nog wel de brexit?quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:39 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
als ik binnenkort weer naar Nederland ga moet ik ook een koffer vol eten meenemen
Beans on toastquote:
Pork and Apple sausagesquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:39 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
als ik binnenkort weer naar Nederland ga moet ik ook een koffer vol eten meenemen
Of gewoon een full Englishquote:
Die hebben wij in huis, hahahaquote:
Wel zonder black puddingquote:
Ik wen daar altijd weer zo snel aan, hier leef ik halve dagen op koffie en daar vreet ik me voor 09:00 al tonnetjerondquote:
Ja lekker manquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wen daar altijd weer zo snel aan, hier leef ik halve dagen op koffie en daar vreet ik me voor 09:00 al tonnetjerond
Jammer is dat tochquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope, veel users van toen in TRV niet meer. Jammer wel want was er altijd heel gezellig.
Nice 👊quote:
Users komen, users gaan.quote:
Vooral onder jongeren wordt het virus verspreidt, dus het zal me niet verbazen als die dicht moeten...quote:
Nog nietquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mwoah de ziekenhuiscijfers zijn niet zo slecht toch?
Nog steeds beter en beter, ligt bijna geen patiënt in het zkhquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mwoah de ziekenhuiscijfers zijn niet zo slecht toch?
Weet je over wie ik me echt wel zorgen maak soms? SeLang, heb hem ook nog een paar keer een dm gestuurd maar nooit meer wat van gehoord.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Users komen, users gaan.
En nu met het covidgedoe zijn mensen ook een stuk minder op reis, helpt ook niet echt.
Scottish eggquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pork pie, cornish pasty, een goeie cheddar sandwich met chutney
Niet eens en ook niet in VBLquote:
Steak pie!!!!quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pork pie, cornish pasty, een goeie cheddar sandwich met chutney
Ik gok ook dat het minder zal zijn maar het gaat wel omhoog. Dat kan niet anders.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Risicogroepen zijn gevaccineerd dus het kan meevallen.
En mij vergetenquote:
Nou, in Schotland niet, en helemaal niet die van mn oma of mn moederquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die vind ik dus meestal tegenvallen
Jup. En als dat nu al gebeurt, belooft het weinig goeds voor het najaar.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik gok ook dat het minder zal zijn maar het gaat wel omhoog. Dat kan niet anders.
Kan zomaar zijn dat ie ergens 1500km aan het lopen is ofzo, komt wel vaker voor.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet je over wie ik me echt wel zorgen maak soms? SeLang, heb hem ook nog een paar keer een dm gestuurd maar nooit meer wat van gehoord.
Oehhhquote:
Oh Ok!!! Lekker!!!quote:
Serieus?quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De terrassen hier wel al weer in het weekend.
Dan is er wel een groter gedeelte van de bevolking volledig gevaccineerd.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. En als dat nu al gebeurt, belooft het weinig goeds voor het najaar.
Serieus?quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De terrassen hier wel al weer in het weekend.
Thee met melk en suikerquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of een goeie fish and chips met een pot thee
quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Serieus?Als dat in Dordrecht ook is, moet ik boterhammen gaan smeren voor mijn vrienden
3 UUR GELEDENquote:
Ja, maar dan gaan dit soort virussen ook weer makkelijker rond omdat mensen meer binnen zitten. Kortom: ik ruim mijn thuiswerkplek voorlopig niet opquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan is er wel een groter gedeelte van de bevolking volledig gevaccineerd.
Maar mensen denken omdat er maatregelen versoepeld zijn dat corona afgelopen is en niet meer bestaat. 🙄🙄
Hij was ergens aan het begin van de pandemie voor het laatst actief. En toen was hij niet zo blij. Zijn max iss wel echt een maand of 3. qua reizen. Mja weet niet, heb er een slecht gevoel over ofzo.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan zomaar zijn dat ie ergens 1500km aan het lopen is ofzo, komt wel vaker voor.
Hoe kan ik jou ooit vergeten?quote:
Prima, heel prima. Bijna klaar met school.quote:
O, dan zijn ze alweer weg. Pfiew.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
3 UUR GELEDEN
Eindhoven verbiedt terrassen op Stratumseind op stapavonden
Vanwege het oplopende aantal coronabesmettingen mogen er op stapavonden geen terrassen meer staan op het uitgaansgebied Stratumseind in Eindhoven. Dat hebben burgemeester Jorritsma, politie en het Openbaar Ministerie besloten.
"Ondanks dat horecaondernemers over het algemeen heel goed hun verantwoordelijkheid nemen, is deze maatregel nodig", schrijft de gemeente. "De enorme drukte op deze smalle straat maakt het onmogelijk de regels voor veilige afstand na te leven. "
Het verwijderen van de terrassen geldt op donderdagavond vanaf 22.00 uur en vrijdag- en zaterdagavond vanaf 23.00 uur. De maatregel wordt toegepast zolang de anderhalvemetermaatregel van kracht blijft, schrijft Omroep Brabant.
De maatregel is besproken door Jorritsma en wethouder binnenstad Monique List met vertegenwoordigers van de Eindhovense afdeling van Koninklijke Horeca Nederland en Stratumseind. Donderdag wordt meer bekend over de uitwerking ervan.
Kleine knijntjes worden grootquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Prima, heel prima. Bijna klaar met school.
Aaah de kiddies ja, las het al van bal.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op Statumseind in het weekendmaar daar zijn wij toch niet te vinden
quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij was ergens aan het begin van de pandemie voor het laatst actief. En toen was hij niet zo blij. Zijn max iss wel echt een maand of 3. qua reizen. Mja weet niet, heb er een slecht gevoel over ofzo.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe kan ik jou ooit vergeten?![]()
![]()
![]()
Ik denk nog iedere dag aan je als ik pijnschuiten krijg tijdens het poepen
Ja moet toch ietsquote:Op woensdag 7 juli 2021 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind dit toch een beetje een neusfluitsmiley
Beetje ademen met geluid zo.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We zijn wel al langzaam aan het kijken om wat groter te gaan wonen om kleine muisnijntjes in groot te brengenquote:
Hahahaquote:Op woensdag 7 juli 2021 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We zijn wel al langzaam aan het kijken om wat groter te gaan wonen om kleine muisnijntjes in groot te brengen
En nee, we zijn nog niet in verwachtingquote:
Hedde gij zo daar een kleintje in gepropt of dat nog nietquote:Op woensdag 7 juli 2021 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We zijn wel al langzaam aan het kijken om wat groter te gaan wonen om kleine muisnijntjes in groot te brengen
quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar wel aan het proberenquote:Op woensdag 7 juli 2021 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En nee, we zijn nog niet in verwachting
wel spannendquote:Op woensdag 7 juli 2021 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En nee, we zijn nog niet in verwachting
Nee nog niet, maar we zijn er wel over aan het nadenken.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hedde gij zo daar een kleintje in gepropt of dat nog niet
Nope, ook nog niet. Wellicht volgend jaarquote:
Gewoon oefenen. Komt het vanzelfquote:Op woensdag 7 juli 2021 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar we zijn er wel over aan het nadenken.
Okequote:Op woensdag 7 juli 2021 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nope, ook nog niet. Wellicht volgend jaar
quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:07 schreef LTVDK het volgende:
Jongens, er is denk ik iets met ballie, ze heeft vanavond sushi op en zich niet helemaal misselijk gegeten en lopen klagen maar gewoon op tijd gestopt en de restjes voor morgen bewaard
quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anders krijg je een schattig negertje.
Heeft ze binnenkort een date met iemand? Zal dan ook wel ineens raak zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:07 schreef LTVDK het volgende:
Jongens, er is denk ik iets met ballie, ze heeft vanavond sushi op en zich niet helemaal misselijk gegeten en lopen klagen maar gewoon op tijd gestopt en de restjes voor morgen bewaard
neequote:Op woensdag 7 juli 2021 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft ze binnenkort een date met iemand? Zal dan ook wel ineens raak zijn.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:07 schreef LTVDK het volgende:
Ja ik maak me zorgenquote:
Dat zou wat zijn, ik zie niets in de agenda staan.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anders krijg je een schattig negertje.
Lekker penalty's gaan lopen uitlokkenquote:
Heb je de ambulance al gebeld?quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:07 schreef LTVDK het volgende:
Denk dat hij die nog wel weet te vindenquote:
Jammerquote:
Ik kom daar echt nooitquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op Statumseind in het weekendmaar daar zijn wij toch niet te vinden
Laten we het hopen dat ze winnen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:37 schreef liesje1979 het volgende:
Engeland-Italië, dan ben ik denk ik voor Italië.
Heel stadion vol sippe koppies dan.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laten we het hopen dat ze winnen.
En dan is koen niet eens lang geweestquote:
Omdat de wekker ging?quote:
Nee dat was pas om 0730quote:
Lekker man ik ook.quote:Op donderdag 8 juli 2021 07:45 schreef mschol het volgende:
weer aan die arbeit
laatste dag van de week
ik hoop dat frankrijk nederland niet op rood gaat zettenquote:Op donderdag 8 juli 2021 07:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lekker man ik ook.
En morgen de boel inpakken voor Viva la france
Midden op de dagquote:
de 4equote:
Als in: Douwe Egberts ?quote:
Prima tijd tochquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rond deze tijd heeft ze al pauze.
Nee, Ik weet niet wat voor smakeloze drab hier uit de automaat komtquote:
Ik neem altijd zakjes oploskoffie mee, want die automatenkoffie is vies en ik heb laatst gezien hoe dat apparaat schoongemaakt wordtquote:Op donderdag 8 juli 2021 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, Ik weet niet wat voor smakeloze drab hier uit de automaat komt
Ze recyclen de koffieprut?quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, Ik weet niet wat voor smakeloze drab hier uit de automaat komt
Mwa, dat is op zich wel in orde hier, maar de koffie is niet heel bijzonder.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik neem altijd zakjes oploskoffie mee, want die automatenkoffie is vies en ik heb laatst gezien hoe dat apparaat schoongemaakt wordt![]()
Laat. Maar.
HAAAAAAAANSquote:
Nu pauzequote:Op donderdag 8 juli 2021 08:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rond deze tijd heeft ze al pauze.
Voor liggen in bikini wel ja denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgende week een weekje vrij.van wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh lekker hoorquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:26 schreef bitterbal het volgende:
ik kan naar de nieuwe waterweg grote bootjes bekijken?
https://webcam-hoekvanhol(...)/waterweg-ingang.php
quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Daar komt wat aanquote:Op donderdag 8 juli 2021 09:26 schreef bitterbal het volgende:
ik kan naar de nieuwe waterweg grote bootjes bekijken?
https://webcam-hoekvanhol(...)/waterweg-ingang.php
Balkon eraf gevaren zo.quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:33 schreef bitterbal het volgende:
Die ene die dat suezkanaal vast liet lopen komt nuook naar rotterdam
ja denk het welquote:Op donderdag 8 juli 2021 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Staan daar geen bankjes aan het water?
Denk als djerrel.quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:38 schreef LTVDK het volgende:
Ontsnapte Nederlandse crimineel Gerel P. opgepakt in Brazilië
Hoe spreek je die naam uit? Moet je dat heel hip als 'Djerrel' uitspreken of meer als een Zuid-Limburger die het woord 'kerel' probeert uit te spreken?
Niegjerrr.quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:38 schreef LTVDK het volgende:
Hoe spreek je die naam uit? Moet je dat heel hip als 'Djerrel' uitspreken of meer als een Zuid-Limburger die het woord 'kerel' probeert uit te spreken?
Het was een sarcasmische 'hip'quote:
Tarrel.quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:38 schreef LTVDK het volgende:
Ja laat mequote:
Campingtoiletje kopen en poepen op je balkon.quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:42 schreef bitterbal het volgende:
oke tijd voor gerrie. zat te wachten op de boot maar gaat niet snel genoeg
Hier komt in de verte ook een gerrie aan, maar hij neemt de tijd.quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:42 schreef bitterbal het volgende:
Djerrie.quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:42 schreef bitterbal het volgende:
Slingers, vuurwerk, dansende meisjes in latexpakjes, olifanten, grote taart, ochtendchampagne, speeches, voorgedragen liedjes, popcorn, spontane mem uit de bh gooi momentjes, lachen en huilen tegelijkertijd, oftewel feestquote:Op donderdag 8 juli 2021 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Gewoon anderhalf jaar geleden dat ik op Rotterdam-Blaak ben geweest
Ja beetje creatief gepuzzelquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slingers, vuurwerk, dansende meisjes in latexpakjes, olifanten, grote taart, ochtendchampagne, speeches, voorgedragen liedjes, popcorn, spontane mem uit de bh gooi momentjes, lachen en huilen tegelijkertijd, oftewel feest
Diequote:Op donderdag 8 juli 2021 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Bejaarde in de trein die niks snapt van de wc
is daar iets aan veranderd de afgelopen 20 jaar dan?quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Bejaarde in de trein die niks snapt van de wc
Ik zit het van een veilige afstand gade te slaan op het balkonquote:Op donderdag 8 juli 2021 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Diekan snel omslaan in een
als die bejaarde bij je in de buurt zit.
Ja de deur gaat nu dicht als je op een knop drukt. zie vaker dat mensen niet weten hoe het werktquote:Op donderdag 8 juli 2021 09:58 schreef mschol het volgende:
[..]
is daar iets aan veranderd de afgelopen 20 jaar dan?
Hij kreeg de deur niet open. Toen niet dicht. Vervolgens niet op slot. En tenslotte kwam hij vragen hoe doorspoelen werktquote:Op donderdag 8 juli 2021 09:58 schreef mschol het volgende:
[..]
is daar iets aan veranderd de afgelopen 20 jaar dan?
Helemaal onder de bejaardenstront het kantoor binnenstappen met een air van "nou en"quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Diekan snel omslaan in een
als die bejaarde bij je in de buurt zit.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helemaal onder de bejaardenstront het kantoor binnenstappen met een air van "nou en"
Joop z'n opa, gewoon oud en op dus.quote:
De laatste keer dat ik in een trein naar het toilet ging, was het niet héél ingewikkeld. Kan me niet voorstellen dat het erg veranderd is in de afgelopen twee jaar.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga nooit naar de plee in de trein dus ik zal het ook niet goed doen
Hee Godwin.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:20 schreef UitStraling het volgende:
Soort natte droom van Himmler wel dit, automatische detectie.
https://www.scientias.nl/(...)n-of-je-corona-hebt/
Als je een houten huisje met een hartje in de deur gewend bent, is zo'n trein-wc ineens state of the art techquote:Op donderdag 8 juli 2021 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in een trein naar het toilet ging, was het niet héél ingewikkeld. Kan me niet voorstellen dat het erg veranderd is in de afgelopen twee jaar.
Alternatieve Godwinquote:
Las van de week dat meer dan 50 procent van de mensheid geen toilet of sanitaire voorzieningen heeft, iets om bij stil te staan als je een Filipijnse of Angolese vrouw in laat vliegen, zit je met een chick die altijd in de bosjes gescheten heeft.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je een houten huisje met een hartje in de deur gewend bent, is zo'n trein-wc ineens state of the art tech
of die ineens een kampvuur gaat maken in je woonkamer om het beetje warm te stoken.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las van de week dat meer dan 50 procent van de mensheid geen toilet of sanitaire voorzieningen heeft, iets om bij stil te staan als je een Filipijnse of Angolese vrouw in laat vliegen, zit je met een chick die altijd in de bosjes gescheten heeft.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:36 schreef UitStraling het volgende:
https://nl.pinterest.com/pin/695243261227135285/?d=t&mt=signup
@:LTVDK
Volgens mij zitten ze iedere avond samen op de bank te lachen omdat wij niet doorhebben dat ze al 2 jaar samenzijn.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:36 schreef UitStraling het volgende:
https://nl.pinterest.com/pin/695243261227135285/?d=t&mt=signup
@:LTVDK
Of die een kippenbot als fiepke gebruiken.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
of die ineens een kampvuur gaat maken in je woonkamer om het beetje warm te stoken.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze iedere avond samen op de bank te lachen omdat wij niet doorhebben dat ze al 2 jaar samenzijn.
"Stuur die gasten even een kattenplaatje dan kunnen we eindelijk van bil"quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze iedere avond samen op de bank te lachen omdat wij niet doorhebben dat ze al 2 jaar samenzijn.
"doe nog eens een date-verhaal, dat vindt UitStraling altijd zo leuk"quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Stuur die gasten even een kattenplaatje dan kunnen we eindelijk van bil"
quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"doe nog eens een date-verhaal, dat vindt UitStraling altijd zo leuk"
oh jaquote:Op donderdag 8 juli 2021 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deze vind jij denk ik ook wel leuk: https://www.twitch.tv/dashducks
Eendjescam.
oke. ga niet meer naar blijdorpquote:Op donderdag 8 juli 2021 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*belt Blijdorp dat ze stroom op de hekken moeten zetten.
Flink gewei.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:50 schreef bitterbal het volgende:
link is handig
https://www.diergaardeblijdorp.nl/ontmoet-bosrendiertje-marina/
Moe?quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:57 schreef gianni61 het volgende:
ik weet niet wat het is, maar ik heb constant honger.
Kan een oorzaak zijn.quote:
Meer eten is blijkbaar niet de oplossingquote:Op donderdag 8 juli 2021 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan een oorzaak zijn.![]()
Niet genoeg drinken ook trouwens.
Kán wel, alleen waarschijnlijk niet waar je trek in hebt.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Meer eten is blijkbaar niet de oplossing
Waarom niet?quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:22 schreef bitterbal het volgende:
Hoop niet dat metro 3 kwartier onder de grond gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |