SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
•Cimetiére des Chiens et Autres Animaux Domestiquesquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ken ik nietAlleen een paar keer op Pere Lachaise geweest.
Zou nog graag een keer in m'n eentje ofzo naar Parijs willen maar vind het een beetje een griebusstad vergeleken met Londen of Berlijn ofzo.
Meerdere kerenquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:15 schreef Foshizzle79 het volgende: [..] En Newcastle? Ben je daar geweest?
Kan dan eigenlijk ook naar de achtertuin van m'n ouders gaan.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
•Cimetiére des Chiens et Autres Animaux Domestiques
Is dat wat ? Een honden en andere huisdieren-begraafplaats? 🤔quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
•Cimetiére des Chiens et Autres Animaux Domestiques
quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan dan eigenlijk ook naar de achtertuin van m'n ouders gaan.
Dooie hamster daar begraven en kijken of ie terugkomt.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is dat wat ? Een honden en andere huisdieren-begraafplaats? 🤔
Zijn ze ookquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar die stations lijken me dus schitterend.
is kennelijk wel een soort must see maar of het wat is? dunno niet geweest..quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is dat wat ? Een honden en andere huisdieren-begraafplaats? 🤔
Haha ja, sta je in de middle of nowhere maar wat hebben ze, herten en een paar automaten.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:25 schreef UitStraling het volgende:
Haha ja die automaten in de buitenwijken van Tokyo, wil je een blauw koekje, een nieuw huis, een kaartje tegen eenzaamheid, een puppy, een poepend poppetje, een flesje water met een oog erin of een bruidstaart, hups naar de automaat.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dooie hamster daar begraven en kijken of ie terugkomt.
Indrukwekkendquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:24 schreef mschol het volgende:
oh westminster abby uiteraard ook geweest, volgens mij 1 van de eerste dingen
quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:25 schreef UitStraling het volgende:
Haha ja die automaten in de buitenwijken van Tokyo, wil je een blauw koekje, een nieuw huis, een kaartje tegen eenzaamheid, een puppy, een poepend poppetje, een flesje water met een oog erin of een bruidstaart, hups naar de automaat.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dooie hamster daar begraven en kijken of ie terugkomt.
Inderdaad, ik heb er ook nog een tijdje in een park gezeten.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Indrukwekkend
Je hebt die drie dagen goed besteed hoor
Zou ik ook graag eens heen gaan, ben nog nooit in Rusland geweest.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn ze ookMaar dan kun je beter naar Moskou. Die zijn nog mooier en liggen minder diep.
Wtf! Hahahaquote:
Blijf jij trouwens bij je inside info dat P de Vries gisteren al morsdood op straat lag?quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:25 schreef UitStraling het volgende:
Je hebt daar wel je zakken vol met muntjes de hele dag.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha ja, sta je in de middle of nowhere maar wat hebben ze, herten en een paar automaten.
dat probeerde ik ook wel.. was voor mij toen best een smak geld.. (die london pass was voor 3 dagen 101 pondquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Indrukwekkend
Je hebt die drie dagen goed besteed hoor
Hij was iig ff dood,anders hoefden ze niet te reanimerenquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Blijf jij trouwens bij je inside info dat P de Vries gisteren al morsdood op straat lag?
Ruim ik altijd tijd voor inquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb er ook nog een tijdje in een park gezeten.
Was ooit sprake van een FOK!-meet daar, weet je nog?quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou ik ook graag eens heen gaan, ben nog nooit in Rusland geweest.
Omg jaquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ruim ik altijd tijd voor inEn standaard naar Foyles
Vriend van mij is een keer helemaal losgegaan in de Oxfam-winkel in Torquayquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omg ja
Laatste keer Engeland ook naar een Oxfam Books geweest
Jaquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was ooit sprake van een FOK!-meet daar, weet je nog?
Dat kreeg ik wel door ja, om 20:45 al, heb nog weerwoord gevraagd deze ochtend maar geen antwoord meer gekregen dus ik denk dat mijn bron wat voorbarig was, hij ademde niet meer, dat is dan wel 100 procent zeker, denk zelfs dat hij nu nog niet zelfstandig kan ademen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Blijf jij trouwens bij je inside info dat P de Vries gisteren al morsdood op straat lag?
Las het net. Bekend valt wel mee toch.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens de dader is een bekende rapper, al voorbijgekomen?
quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
JaEn dan zouden we misschien ook nog een uitstapje doen naar dat koudste plaatsje ter wereld. Alleen de voorpret toen was al briljant.
Delano G. Ja bij die voornaam ging het al misquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Las het net. Bekend valt wel mee toch.
verdachte
Vosje toch? Die was leuk.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Oymyakom
En een rondleiding in Moskou van een FOK!ster die daar woont. Ook al een poos niet meer gezien
Oude tinderdate van ballie?quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat de dader wel van de kleurige sportschoentjes is
Had ook een kampianen voornaam kunnen zijnquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Delano G. Ja bij die voornaam ging het al mis
quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Delano G. Ja bij die voornaam ging het al mis
Houden zoquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik geef dit meer kans dan dat hij in de klas zit bij Amalia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |