Omdat nu meteen duidelijk is om wie het gaat.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
Waarom noemt men Peter R de vries en niet gewoon Peter de Vries
Voetvolkquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:32 schreef Perrin het volgende:
Had een zwaardere jongen verwacht, niet zo'n rattig type.
Hij gebruikt dat initiaal bewust omdat er 'zoveel' Peters de Vries zijn. Soort artiestennaam dusquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je kunt je ei ook elders kwijt eh. Dat weet je?quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als FOK! censureert dan gaat de kaars vanzelf een keer uit alle donaties ten spijt.
Gast. :’)quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
Flauwekul vind ik. Het is op zich gewoon een mooie naam.
Haal dat als maar weg hoor.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als FOK! censureert dan gaat de kaars vanzelf een keer uit alle donaties ten spijt.
Volgens mij is de lagere sociale klasse in Limburg procentueel oververtegenwoordigd.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:32 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
[..]
Haten op Limburg![]()
Er wonen vast minder Delano's in Limburg dan in een provincie als Noord Holland.
Dat maakt de gebeutenis nog triester.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:32 schreef Perrin het volgende:
Had een zwaardere jongen verwacht, niet zo'n rattig type.
Dit noemen we een 'idohid' (interessant doen om het interessant doen), want deze vergelijking is natuurlijk wel erg kromquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:33 schreef Leandra het volgende:
Zoals iemand een paar topics geleden al zei: "Als de directeur van ING in de bak zit komt er nog steeds geld uit de geldautomaat".
Heeft Jan Smit ook geen last vanquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:35 schreef maily het volgende:
[..]
Omdat nu meteen duidelijk is om wie het gaat.
Er zullen een heleboel Peters de Vries zijn ..... maar niet zoveel als Jan Jansen
Ik ken er zelfs één die bij de politie werkt. Die wordt nogal eens met Peter Rrrrrrr aangesproken. Vooral leuk omdat hij dat helemaal niet leuk vindt.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:35 schreef Japepk het volgende:
[..]
Hij gebruikt dat initiaal bewust omdat er 'zoveel' Peters de Vries zijn. Soort artiestennaam dus
Nee, dat zeker niet. Maar zelfs de zwaarbewaakte gevangen in Vught hebben recht om een half uurtje per dag te pauzeren in de buitenlucht. Daar komen ze elkaar zonder twijfel tegen als bijen op een honingpot. In een half uur kunnen deze meestercriminelen (die eigenlijk enkel isolatie behoren te verdienen) dingen bespreken die het daglicht niet kan verdragen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:34 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze die twee bij elkaar op de koffie laten komen daar.
Dat is wederzijds. Dat weet je?quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je kunt je ei ook elders kwijt eh. Dat weet je?
Mooiste stuk NLquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Volgens mij is de lagere sociale klasse in Limburg procentueel oververtegenwoordigd.
Maar ik haat niet op Limburg. Prachtige provincie, ik kom er graag. En op sommige plekken zijn de mensen ook heel aardig.
Ik haat op de vreselijke en mensonterende dialecten en wat die doen met de pogingen van Limburgers om Nederlands te praten/typen.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
Bron: https://www.vn.nl/peter-r(...)l&utm_campaign=sharequote:De consequente vermelding van die R, hoe heeft u dat eigenlijk voor elkaar gekregen?
‘Haha. Dat is de beste marketingvondst ooit: het heeft niets gekost en het rendement is enorm. Toen ik als jonge verslaggever van 27 begon bij De Telegraaf stond er gewoon Peter de Vries boven mijn stukken. Maar er was nog een journalist in Nederland die zo heette. Niet zo gek, natuurlijk, want het is een naam van dertien in een dozijn met nul onderscheidend vermogen. Dat beviel me slecht, dus ik dacht: ik zet die R ertussen. Op de redactie vond iedereen dat maar uitsloverij. In het begin ging ik niet naar huis voor de krant gezakt was om in de gaten te houden dat niemand hem wegpoetste. Na een tijdje was het een feit en in de loop der jaren kreeg het een enorme vlucht. Alles en iedereen zegt nu die R erbij, van de voorzitter van de rechtbank tot de schilders die hier beneden bezig zijn. Ik ben de enige die het niet doet.’
quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ken er zelfs één die bij de politie werkt. Die wordt nogal eens met Peter Rrrrrrr aangesproken. Vooral leuk omdat hij dat helemaal niet leuk vindt.
Ik kom uit Brabant. Veel in Limburg gewerkt. Buiten het kuttaaltje en het doorgaans achterbakse volk is het er prima toeven.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:39 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Mooiste stuk NL
Ik heb persoonlijk een enorme hekel aan alles met een harde g. Dat wordt hier gewoon niet gewaardeerd.
Volgens mij gaan ze niet tegelijk naar de luchtplaats of zijn er misschien meerdere koepels beschikbaar.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:39 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet. Maar zelfs de zwaarbewaakte gevangen in Vught hebben recht om een half uurtje per dag te pauzeren in de buitenlucht. Daar komen ze elkaar zonder twijfel tegen als bijen op een honingpot. In een half uur kunnen deze meestercriminelen (die eigenlijk enkel isolatie behoren te verdienen) dingen bespreken die het daglicht niet kan verdragen.
En als men denkt dat het fictie is dat ik beschrijf: denk maar aan de ruzie (tot bloedens toe!) die Mohammed B. en Remmers met elkaar hebben gekregen in die halfuur-durende pauze in Vught. Dan lijkt me een bespreking tussen deze twee luizen ook niet bovennatuurlijk.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:39 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Mooiste stuk NL
Ik heb persoonlijk een enorme hekel aan alles met een harde g. Dat wordt hier gewoon niet gewaardeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
- Een bosrijke, groene, natuurlijke omgeving in plaats van die lelijke wolkenkrabbers.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt een pluspunt van Limburg ontdekt.
Genotquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Bron: https://www.vn.nl/peter-r(...)l&utm_campaign=share
Jij denkt dat ze samen lekker mogen luchten in de EBI?quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:39 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet. Maar zelfs de zwaarbewaakte gevangen in Vught hebben recht om een half uurtje per dag te pauzeren in de buitenlucht. Daar komen ze elkaar zonder twijfel tegen als bijen op een honingpot. In een half uur kunnen deze meestercriminelen (die eigenlijk enkel isolatie behoren te verdienen) dingen bespreken die het daglicht niet kan verdragen.
En als men denkt dat het fictie is dat ik beschrijf: denk maar aan de ruzie (tot bloedens toe!) die Mohammed B. en Remmers met elkaar hebben gekregen in die halfuur-durende pauze in Vught. Dan lijkt me een bespreking tussen deze twee luizen ook niet bovennatuurlijk.
Achterbaks kan ik niet beamen, niet naar elkaar. Een echte Hollander hebben we er het liefste wel uit, dat moet ik toegeven. Ga maar lekker boven de rivieren vertoeven.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik kom uit Brabant. Veel in Limburg gewerkt. Buiten het kuttaaltje en het doorgaans achterbakse volk is het er prima toeven.
En ze beschikken toch gewoon over telefoons? Er was een paar jaar geleden nog een schandaaltje omdat de kroongetuige een telefoon had waarmee hij in contact stond met Ridouan Taghi.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:39 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |