Hoe bedoelt je dat?quote:Op donderdag 8 juli 2021 00:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er zijn meer van dit soort gasten.
Dikke kans dat ze hem kunstmatig in coma houden, dan kun je niet makkelijk van een stabiele situatie spreken als je niet weet of en hoe hij eruit komtquote:Op donderdag 8 juli 2021 00:01 schreef luxerobots het volgende:
Dat eeuwige 'hij vecht voor zijn leven' is ook wel zorgwekkend.
Die situatie zou ondertussen toch wel stabiel moeten zijn.
Rappers, of zo noemen ze zich. Iq van een baksteen, zeg maar wat je elke dinsdag ziet bij opsporing verzocht, Bas van wijk moordenaars.quote:
Ik denk niet dat er ooit een familie/ouder is geweest die heeft staan stuiteren hierom.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja joh, witte boze man afgeschoten. Er stonden idioten gisteren te juichen op plaats delict, of had je dat gemist?
Heb je ook medelijden met de ma van Taghi?quote:Op donderdag 8 juli 2021 00:06 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er ooit een familie/ouder is geweest die heeft staan stuiteren hierom.
Heb het juist te doen met zijn ouders (en eventuele broers/zussen), je zal maar zo'n kutkind ertussen hebben.
Is dit een strikvraag? heeft ze iets gedaan of ergens aan meegewerkt wat ik niet weet?quote:Op donderdag 8 juli 2021 00:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Heb je ook medelijden met de ma van Taghi?
Zelden zo'n tering domme post gelezen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 00:09 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
[..]
Als je een muziek carriere wilt beginnen maar geen kruimeltje talent hebt wordt je rapper...
Neequote:Op donderdag 8 juli 2021 00:09 schreef phpmystyle het volgende:
Zijn er inmiddels updates omtrent zijn gezondheidssituatie?
Die gastjes ook de hele tijd heen en weer zien lopen zoals Geen Stijl het beschrijft. Misschien zijn we inderdaad wel de filmpjes maker. ze lopen er vaak voorbij https://www.geenstijl.nl/(...)ren-we-zelf-wel-wat/quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:43 schreef Sfancta het volgende:
Word misselijk van dat filmpje op GS, van die cafe camera. 4 schoten kort na elkaar, dan een pauze en daarna het laatste schot.
Wie weet pas toen hij op de grond lag in het hoofd. Ziektemakend.
Met meerdere schoten is er aardig wat te repareren. Hij zal wel even in slaap gehouden worden.quote:Op donderdag 8 juli 2021 00:01 schreef luxerobots het volgende:
Dat eeuwige 'hij vecht voor zijn leven' is ook wel zorgwekkend.
Die situatie zou ondertussen toch wel stabiel moeten zijn.
Maat het is waar.quote:Op donderdag 8 juli 2021 00:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zelden zo'n tering domme post gelezen.
Haar man had een hasjlijn van Marokko naar Nederland, haar zoon zit in de Ebi, haar andere zonen schoten een onschuldig slachtoffer af in Marokko. Helaas voor hun toevallig de zoon van een opperrechter, dus die twee zitten vast, waarschijnlijk voor de rest van hun leven. Haar dochters zitten in de handel.quote:Op donderdag 8 juli 2021 00:08 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Is dit een strikvraag? heeft ze iets gedaan of ergens aan meegewerkt wat ik niet weet?
Zo niet, dan heb ik zeker medelijden met zo iemand.
Is hij 5x in zijn hoofd geraakt? Nee toch zeker?quote:Op donderdag 8 juli 2021 00:12 schreef svann het volgende:
[..]
Met meerdere schoten is er aardig wat te repareren. Hij zal wel even in slaap gehouden worden.
Bovendien iets met privacy, familie moet toestemming geven.
Meer te repareren en ook meer te herstellen. Maar zolang de status is "Hij vecht voor zijn leven." heb ik nog hoop.quote:Op donderdag 8 juli 2021 00:12 schreef svann het volgende:
[..]
Met meerdere schoten is er aardig wat te repareren. Hij zal wel even in slaap gehouden worden.
Bovendien iets met privacy, familie moet toestemming geven.
Bepaal ik zelf wel.quote:Op donderdag 8 juli 2021 00:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Haar man had een hasjlijn van Marokko naar Nederland, haar zoon zit in de Ebi, haar andere zonen schoten een onschuldig slachtoffer af in Marokko. Helaas voor hun toevallig de zoon van een opperrechter, dus die twee zitten vast, waarschijnlijk voor de rest van hun leven. Haar dochters zitten in de handel.
Dankzij Marokko hebben we Taghi in de Ebi, maar Marokko wil hem hebben voor 32! Moorden. Hier staat die terecht voor 16 moorden. Weten jullie wel waar het hier over gaat?
Luister die postcast nou eens voordat je hier een mening geeft kost je 1,5 uur.
Echt, wat een stel idiotenquote:Op donderdag 8 juli 2021 00:18 schreef VacaLoca het volgende:
Bizar dat er gisteravond meteen mensen waren die beweerden in 't ziekenhuis te werken en dat ie was overleden. Wat bezielt je dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |