Pijnlijke fout van de AD-journalist dan.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik las bij de NOS dat zij 4 maanden zwanger is. Dat noem ik niet hoogzwanger
Ja joh, witte boze man afgeschoten. Er stonden idioten gisteren te juichen op plaats delict, of had je dat gemist?quote:
Dat zei Danny Ghosen ja, hij heeft er ook geen 24 in een krat.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja joh, witte boze man afgeschoten. Er stonden idioten gisteren te juichen op plaats delict, of had je dat gemist?
AD gaat ook best hard achteruit laatste tijd.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Pijnlijke fout van de AD-journalist dan.
quote:
Niet eens een melding over kritiek, maar stabiel. Lijkt mij dat hij alleen nog in leven wordt gehouden door apparatuur en het er op aankomt wat de artsen nog voor hem kunnen doen e/o het wachten is op de familie ivm de stekker.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als het maar niet net zo lang duurt als bij Schumacher voor we wat horen.
Ik vind het toch vreemd dat we nog niets weten. Niet om daar iets uit af te leiden, maar gewoon, er wordt op tv over hem gesproken alsof hij dood is, maar ondertussen weten we niets.
Die van de verdachte vorige week? Ja dat was wel vreemd inderdaad.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:50 schreef Tengano het volgende:
[..]Dat is een van de meest grappigste users van dit forum en die woont in Tiel en post tegenwoordig ook NWS topics met schokkende
gebeurtenissen uit Tiel.
Die van BNN?quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:50 schreef Hamzoef het volgende:
Misschien ook eens tijd dat degenen die subsidie en lintjes hebben gegeven voor het promoten van gangsterrap met publiek geld ook eens aangepakt gaan worden.
Dat is met echt al jaren een doorn in het oog.
Jongens die rappen over coke pushen, subsidiėren, en zich als voorbeeld voor de jeugd laten etaleren.
Welke fucking domme debiel leek dat wel een goed idee?
Dat proces is al jaren aan de gang, volgens mij.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:50 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
AD gaat ook best hard achteruit laatste tijd.
De laatste tijd? Altijd al zo.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:50 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
AD gaat ook best hard achteruit laatste tijd.
Het kan natuurlijk dat ze een fikse buik heeft en daardoor hoogzwanger oogt.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Pijnlijke fout van de AD-journalist dan.
Van de betoncentrale toch?quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:50 schreef Tengano het volgende:
[..]@:Werkman is een van de meest grappigste users van dit forum en die woont in Tiel en post tegenwoordig ook NWS topics met schokkende
gebeurtenissen uit Tiel.
Staat een debiel met een gun, dit soort foto’s moet je altijd delen. Als je hem irl ziet moet je wegwezen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:58 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Weet je 100 procent zeker dat dit hem is? En dat hij dader is? Anders moet je geen fotos delen
Welke dorpen? Tiel en Maurik liggen 10km van elkaar.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:59 schreef Sfancta het volgende:
Liggen die dorpen bij elkaar of kennen ze elkaar gewoon niet, maar samen gerekruteerd?
Geenstijl zegt van wel.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:58 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Weet je 100 procent zeker dat dit hem is? En dat hij dader is? Anders moet je geen fotos delen
De verdachte is al opgepakt he?quote:Op donderdag 8 juli 2021 00:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Staat een debiel met een gun, dit soort foto’s moet je altijd delen. Als je hem irl ziet moet je wegwezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |