Gewoon vermakelijk zo'n figuur op tv die vooral een parodie op zichzelf is en zichzelf heel erg serieus neemt. Of dacht je dat de programma's waar hij uit wordt genodigd die scheve paardenbek anders zien?quote:Op donderdag 29 september 2022 14:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat je een fan bent van die slisseraar zeg alles.
:
Ik vind Chris Woerts alleen geloofwaardig overkomen als hij dildo's van Easytoys aanprijst.quote:Op woensdag 28 september 2022 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doordat (Jezus) Chris(tus) zijn mening dusdanig laat doorschemeren bij het nieuws wat hij brengt maakt het veel los bij mensen. Gun deze mensen een plek om zich te uiten.
Al ben ik pas fan geworden sinds ik vandaag inside als podcast luister met zijn rattenkop.
Ja. Daar zit geen scheet ironie in. Alles nemen ze serieus.quote:Op donderdag 29 september 2022 15:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gewoon vermakelijk zo'n figuur op tv die vooral een parodie op zichzelf is en zichzelf heel erg serieus neemt. Of dacht je dat de programma's waar hij uit wordt genodigd die scheve paardenbek anders zien?
Altijd het idee gehad dat ze 'm totaal niet serieus nemen en dat hij daar ongestoord zichzelf voor lul kan zetten.quote:Op donderdag 29 september 2022 16:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja. Daar zit geen scheet ironie in. Alles nemen ze serieus.
Beter dan die ajax podcast met twee nobuddies die je laatst postte.quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:36 schreef KingRoland het volgende:
Koffie met Chris wtf? @:coco @:zipportal @:wereldgozer @:fetx @:rambodirk
jowie
Heb je gezien dat je als lijdend voorwerp bent gebruikt in de fittie tussen schimmelkneus en wierd duk?quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:01 schreef Paul het volgende:
Chris zit op dit moment bij de Oranjezomer
[ afbeelding ]
Ja klopt BLIJF ES ONTOPICquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je gezien dat je als lijdend voorwerp bent gebruikt in de fittie tussen schimmelkneus en wierd duk?
[ twitter ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |