Lekker ook allemaal retweeten en aandacht geven toch? Dan gaat het vanzelf over. Oh wacht...quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:06 schreef Qarrad het volgende:
Ik vond het al lang duren voordat er een complot bij gehaald werd.![]()
[ twitter ]
Luuk Ikink schijnt alsnog in een luier te presenterenquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Halsema had gezegd dat ze ervoor ging zorgen dat ze vanavond veilig de uitzending konden maken (iets in de trant). Gaven ze aan het begin aan in de uitzending.
Geduwt.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:06 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Ze hebben die Pool toch al of zijn ze bang voor een copycat? En voor wie?quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Halsema had gezegd dat ze ervoor ging zorgen dat ze vanavond veilig de uitzending konden maken (iets in de trant). Gaven ze aan het begin aan in de uitzending.
Nederland heeft het ontkennen tot kunst verheven. Kop in het zand, want dit is een gaaf land!quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:18 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
https://www.hpdetijd.nl/c(...)r-maffiabestrijding/
Het probleem is natuurlijk de organisatie erachter. Die schutters zelf zijn waarschijnlijk inwisselbaarquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:17 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ze hebben die Pool toch al of zijn ze bang voor een copycat? En voor wie?
demn.. dit is echt niet grappig!quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:06 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Zelfde geldt voor Nederland als belasting-paradijs. Dat wil on VVD bolwerk ook niets van weten, want "Nederland is geen belasting-paradijs"quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:18 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:06 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Ja, want dat heeft in Italië echt heel goed geholpen hoor.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:18 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Is het niet inderdaad. Ik heb mensen in mijn nabije omgeving die dit soort dingen dus 24/7 lezen, geloven en roepen. Vandaar mijn verbazing dat ik het nu voor het eerst voorbij zie komen omdat die lontjes echt ontzettend snel gaan met die theorieën. Van een voorval met een aardappel wordt nog een 5G-antenne gemaakt binnen drie zinnen.quote:
Het forum is nu zo snel omdat alle A's zijn gevaccineerd.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:22 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Is het niet inderdaad. Ik heb mensen in mijn nabije omgeving die dit soort dingen dus 24/7 lezen, geloven en roepen. Vandaar mijn verbazing dat ik het nu voor het eerst voorbij zie komen omdat die lontjes echt ontzettend snel gaan met die theorieën. Van een voorval met een aardappel wordt nog een 5G-antenne gemaakt binnen drie zinnen.
Dat gevoel had ik gisteren al na het zien van de beelden hoe hij erbij lag. Erg kleine kans dat je zoiets overleeft, maar zolang hij niet klinisch dood is verklaard leeft hij officieel nog. Natuurlijk hoop ik op die kleine kans dat hij het toch redt als middelvinger richting de Mocro-maffia.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:20 schreef Revanches het volgende:
Mooie uitzending van Boulevard, het voelt echter alsof hij al dood is.
Hoezo kleine kans? je kunt toch niet op de beelden zien hoe de kogels zijn gegaan?quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik gisteren al na het zien van de beelden hoe hij erbij lag. Erg kleine kans dat je zoiets overleeft, maar zolang hij niet klinisch dood is verklaard leeft hij officieel nog. Natuurlijk hoop ik op die kleine kans dat hij het toch redt als middelvinger richting de Mocro-maffia.
Dat is het punt toch niet? Het gaat erom dat wanneer je het filmen/fotograferen van een plaats delict direct na een gebeurtenis gaat verbieden/zwaar gaat beboeten of, zoals sommige users hier toejuichen, filmers direct in elkaar gaat slaan, maak je de kans dat eventuele gebeurtenissen die daarna plaatsvinden dus niet meer per toeval duidelijk in beeld komen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze om beelden van het slachtoffer hebben gevraagd. Maar beelden waar verdachten of vluchtauto's op staan zijn wel nuttig voor een onderzoek.
Als het bloed rondom je slaap eruit gutst kun je best een inschatting maken tussen klein en groot. Voor je gemoedsrust wil ik best zeggen dat hij morgen het ziekenhuis verlaat hoorquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoezo kleine kans? je kunt toch niet op de beelden zien hoe de kogels zijn gegaan?
Ken hem niet persoonlijk. Dus met mijn gemoedstoestand zit het goed, hoorquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als het bloed rondom je slaap eruit gutst kun je best een inschatting maken tussen klein en groot. Voor je gemoedsrust wil ik best zeggen dat hij morgen het ziekenhuis verlaat hoor
Dit is waar.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het forum is nu zo snel omdat alle A's zijn gevaccineerd.
Is toch ook niet zo gek na wat er gebeurd is. Dit heeft een impact die nog door niemand in te schatten is.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:20 schreef Revanches het volgende:
Mooie uitzending van Boulevard, het voelt echter alsof hij al dood is.
Snel haal de economie er bij terwijl het over iets heel anders gaat.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Al die apenlanden die ons nu ineens denken te moeten vertellen hoe je een land runt. Wij hebben de EU en de devaluatie van de Euro niet nodig om economisch in stand te blijven.
Die Italiaanse aapjes zaten toen ook al te zeuren over ons zogenaamde gebrek aan solidariteit, net toen Rutte 50 miljard aan hen overmaakte.
Klopt dit? @Aiciuquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, want dat heeft in Italië echt heel goed geholpen hoor.
Het gaat erom dat een totaal kansloos land als Italie ons de les niet te leren heeft. Zelf kunnen ze echt helemaal niks, op geen enkel vlak.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Snel haal de economie er bij terwijl het over iets heel anders gaat.
Lekkere pizza’s en ijs maken.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat erom dat een totaal kansloos land als Italie ons de les niet te leren heeft. Zelf kunnen ze echt helemaal niks, op geen enkel vlak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |