quote:Op zondag 11 juli 2021 12:17 schreef Mondkapje het volgende:
Toch wel opvallend, sinds niemand meer een mondkapje draagt lopen de cijfers gigantisch op. Overigens zie ik in de super mensen vrijwillig weer een mondkapje dragen.
Zou het OMT nog steeds twijfelen aan het nut? Gewoon weer iedereen mondkapje waar je dicht bij elkaar bent, dus ook de super.
geeft niet, de mensen met een werkend stel hersenen welquote:Op zondag 11 juli 2021 18:01 schreef Mondkapje het volgende:
Warom zou je zo’n eenvoudige maatregel die ingeburgerd is, schrappen als er zo’n besmettelijke variant rondgaat? Ik snap dat niet.
of c) mods die volledig bang gemaakt zijn voor een virus wat vergelijkbaar is met een zware griepquote:Op zondag 11 juli 2021 13:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet niet wat ik erger vind. Mensen die al lopen te huilen als de nachtclubs dicht moeten, of mensen die nu nog pleiten voor strenge maatregelen als mondkapjes.
Je zou maar genieten van je leven ja.. Helemaal na die lange periode. Je mag gerust autistisch zijn, maar om dit van andere ook te verlangen is een beetje raar. En je mag/mocht gewoon uitgaan en/of pp valantie gaan.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:00 schreef Document1 het volgende:
Bedank al die mongolen maar die perse op vakantie en naar de club moeten.
Zo 'ingeburgerd' dat 95% ze niet meer draagt nu het niet meer hoeft. Niks ingeburgerd aan, mensen deden t omdat het moest, niks meer.quote:Op zondag 11 juli 2021 18:01 schreef Mondkapje het volgende:
Warom zou je zo’n eenvoudige maatregel die ingeburgerd is, schrappen als er zo’n besmettelijke variant rondgaat? Ik snap dat niet.
Vies madquote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:47 schreef airconditioning het volgende:
[..]
We zitten 1.5 jaar in maatregelen en die jongelui verpesten het voor ons maar ook voor zichzelf. Ik heb geen medelijde meer met niet-gevaccineerd jongeren tuig bah, wat mij betreft met politie boeien en prikken klaar
Je moet perse naar Spanje om te genieten ja? Treurig leven heb je dan.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:18 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Je zou maar genieten van je leven ja.. Helemaal na die lange periode. Je mag gerust autistisch zijn, maar om dit van andere ook te verlangen is een beetje raar. En je mag/mocht gewoon uitgaan en/of pp valantie gaan.
Je zag zelfs mensen zo'n mondkapje dragen als ze alleen op de fiets zaten of alleen in de auto.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:22 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Zo 'ingeburgerd' dat 95% ze niet meer draagt nu het niet meer hoeft. Niks ingeburgerd aan, mensen deden t omdat het moest, niks meer.
Ik ben gewoon gewassen hoorquote:
Het moet niet maar waarom zou je het laten als het gewoon mag en de minister van volksgezondheid van je land ook zegt dat het allemaal prima kan?quote:Op maandag 12 juli 2021 10:44 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je moet perse naar Spanje om te genieten ja? Treurig leven heb je dan.
Hahah ja, gelukkig was het wel zeldzaam, maar wel echtquote:Op maandag 12 juli 2021 10:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je zag zelfs mensen zo'n mondkapje dragen als ze alleen op de fiets zaten of alleen in de auto.
Zijn mondkapjes een soort obsessie voor je?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:35 schreef Mondkapje het volgende:
Het OLVG vraagt bezoekers om weer een mondkapje te dragen als ze in een openbare ruimte zitten of lopen. Medewerkers hebben voortaan ook sowieso weer een mond-neusmasker op. Het ziekenhuis voelt zich hiertoe genoodzaakt, omdat het aantal coronabesmettingen flink aan het stijgen is in de stad.
https://www.at5.nl/artike(...)-mondkapje-te-dragen
Mondkapjes moeten weer terug!!!quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:35 schreef Mondkapje het volgende:
Het OLVG vraagt bezoekers om weer een mondkapje te dragen als ze in een openbare ruimte zitten of lopen. Medewerkers hebben voortaan ook sowieso weer een mond-neusmasker op. Het ziekenhuis voelt zich hiertoe genoodzaakt, omdat het aantal coronabesmettingen flink aan het stijgen is in de stad.
Vrijwillig. Hoeft dus niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:35 schreef Mondkapje het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |