Je bent voor Feyenoordquote:Op donderdag 8 juli 2021 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet van sport houden?
https://www.at5.nl/artike(...)marokkaans-vliegtuigquote:KLM is een onderzoek gestart naar een filmpje dat op sociale media circuleert waarin platformmedewerkers op Schiphol 'oprotten' naar een vliegtuig van Royal Air Maroc schreeuwen. "Er gaat weer een volle kist met Marokkanen terug naar Marokko! Allemaal een enkeltje, oprotten!", roept een van hen, terwijl een ander juicht en danst.
En wat is je conclusie?quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:44 schreef 3rr0r het volgende:
Filmpje gekeken
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)marokkaans-vliegtuig
quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:42 schreef Caland het volgende:
Lange dag zo met toch wel een klein katertje
Dat het me enigszins verbaast dat mensen die zo'n 'lolletje' onder elkaar maken dat online gooien met hun gezicht op video (hoewel de filmer zelf niet in beeld komt, maar die achterhaal je als werkgever alsnog simpel)quote:
Het verbaast mij enigszins dat het jou verbaast dat de luggage handlers van de KLM niet zo bijzonder slim zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat het me enigszins verbaast dat mensen die zo'n 'lolletje' onder elkaar maken dat online gooien met hun gezicht op video (hoewel de filmer zelf niet in beeld komt, maar die achterhaal je als werkgever alsnog simpel)
Vandaar ook enigszins. Als je er niet dagelijks mee geconfronteerd wordt dan is het altijd weer even wennen hoe 'niet al te snugger' sommigen kunnen zijn. Ondanks waarneming van @Scrummie hier op FOK!quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het verbaast mij enigszins dat het jou verbaast dat de luggage handlers van de KLM niet zo bijzonder slim zijn.
Danny hep de likes uitgezet. Daarom is de site sneller.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vandaar ook enigszins. Als je er niet dagelijks mee geconfronteerd wordt dan is het altijd weer even wennen hoe 'niet al te snugger' sommigen kunnen zijn. Ondanks waarneming van @:Scrummie hier op FOK!
Likes staan uit ja, daarom kan ik posts liken.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Danny hep de likes uitgezet. Daarom is de site sneller.
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Ter info.
Dan hebben we ook geen abo meer nodig.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Likes staan uit ja, daarom kan ik posts liken.
Het gaat dus om het bijhouden van de likes. Statistieken en zo.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan hebben we ook geen abo meer nodig.
Tijd voor de drooglegging.
Dus nu blijkt FOK! prima met de huidige hardware vooruit te kunnen en Danny kan een lekker drankje halen bij de supermarkt in Duitsland? Erg mooi.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Het gaat dus om het bijhouden van de likes. Statistieken en zo.
Dat is ook nergens voor nodig.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Het gaat dus om het bijhouden van de likes. Statistieken en zo.
Dat is ook nergens voor nodig.
Ik heb namelijk een pittige mening over users die pochen met likes.
quote:Op zondag 4 juli 2021 16:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Altijd leuk autisten en hun cijferfetish.
Schandalig woest. (omdat ik je kritiek gaf bij haxballquote:Op donderdag 8 juli 2021 16:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vandaar ook enigszins. Als je er niet dagelijks mee geconfronteerd wordt dan is het altijd weer even wennen hoe 'niet al te snugger' sommigen kunnen zijn. Ondanks waarneming van @:Scrummie hier op FOK!
Clubs ATypisch, clubs.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:32 schreef aTypisch het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)positieve-tests.html
jaaaaa
kroegen dicht
Ja.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:33 schreef Coco het volgende:
Hoe komen jullie er trouwens bij dat er haxball zou zijn vanavond?
Geen EK
Geen maandag of vrijdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |