Mwa @onlogisch komt hier ookquote:Op donderdag 8 juli 2021 14:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wel goed bezig, Herman. Wij zijn de sportiefste sc van FOK!
Wat leuk zegquote:Op donderdag 8 juli 2021 14:49 schreef Caland het volgende:
Heb een sollicitatie lopen en ben door naar de derde (en laatste) rondeBlij mee.
Dit even ter info.
had je genoeg van de bank?quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:49 schreef Caland het volgende:
Heb een sollicitatie lopen en ben door naar de derde (en laatste) rondeBlij mee.
Dit even ter info.
dat is al oneindig meer dan niks doenquote:Op donderdag 8 juli 2021 14:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Momenteel twee keer per dag 10 minuten snelwandelen. Altijd veel gesport. Is wennen.
Ja dat blijft kutquote:Op donderdag 8 juli 2021 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dankjewel. Wel ellendig zo'n online gesprek vermoed ik.
Intern, wel een hele andere tak van sport. Meer richting fraudedetectie.quote:
Ik ga dinsdag naar kantoor denk ik.quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat blijft kut
Ik vraag me dan ook af of je van tevoren kijkt hoe je kamer eruit ziet
Of als je bijvoorbeeld (ik noem maar wat) een ontzettend lelijke blauwe bureaustoel hebt dat je die dan vervangt voor een normale.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Intern, wel een hele andere tak van sport. Meer richting fraudedetectie.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:49 schreef Caland het volgende:
Dit even ter info.
Daar lijk jij mij heel erg geschikt voor!quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Intern, wel een hele andere tak van sport. Meer richting fraudedetectie.
We gaan het meemaken, het zou vooral een hele leuke stap in salaris betekenen eigenlijk (en ik ben er wat ondergekwalificeerd voor).quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar lijk jij mij heel erg geschikt voor!
En Rotterdam toch? Of was dat wat anders?quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
We gaan het meemaken, het zou vooral een hele leuke stap in salaris betekenen eigenlijk (en ik ben er wat ondergekwalificeerd voor).
Gohquote:Op donderdag 8 juli 2021 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
en ik ben er wat ondergekwalificeerd voor
Rotterdam inderdaad (of Amersfoort of Amsterdam). Maar dat is max. 2 dagen per week tegenwoordigquote:Op donderdag 8 juli 2021 15:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En Rotterdam toch? Of was dat wat anders?
Nouja, toch leuk.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Rotterdam inderdaad (of Amersfoort of Amsterdam). Maar dat is max. 2 dagen per week tegenwoordig
Donder op met je mention.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:09 schreef Boze_Eend het volgende:
40 minuten gesport @:ggmm @:caland @:scrummie @:lenny_leonard
Eerste gesprek, vorige rondes waren alleen motivatiebrief, assesment, persoonlijkheidstest. Nu dus de daadwerkelijke sollicitatie.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, toch leuk.
Succes met het 3e gesprek alvast.
Oh ik wist niet dat @Scrummie ook van sport houdtquote:Op donderdag 8 juli 2021 15:09 schreef Boze_Eend het volgende:
40 minuten gesport @:ggmm @:caland @:scrummie @:lenny_leonard
Ah oke, sorry, niet goed gelezen. Succes met het eerste gesprek danquote:Op donderdag 8 juli 2021 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerste gesprek, vorige rondes waren alleen motivatiebrief, assesment, persoonlijkheidstest. Nu dus de daadwerkelijke sollicitatie.
Waarom zou ik niet van sport houden?quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat @:scrummie ook van sport houdt
Mention ik hem ook voortaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |