quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:39 schreef Zipportal het volgende:
Afgevinkt in NWS.
@:neef_wuppie @:coco @:fetx
M'n brijdrage dat hij meedeed met So You Think You Can Dance is niet eens in het Delano dossier opgenomen in de OPquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:39 schreef Zipportal het volgende:
Afgevinkt in NWS.
@:neef_wuppie @:coco @:fetx
Delano doet niet meer mee.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
M'n brijdrage dat hij meedeed met So You Think You Can Dance is niet eens in het Delano dossier opgenomen in de OP
quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:58 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Uurtje gesport
@:Caland @:GGMM @:TheBradgeTV @:Coco
Ik heb zo'n hekel aan dit gifje.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Was dat zonet dan? @:lenny_leonard en ik MOETEN dit weten.
[ afbeelding ]
Helemaal niks. Enkel aan dat specifieke gifjequote:Op donderdag 8 juli 2021 21:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen GollemGod?
[ afbeelding ]
Het laatste gifje is gollem3.gif.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helemaal niks. Enkel aan dat specifieke gifje
quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het laatste gifje is gollem3.gif.
Wat is gollem2.gif?
@:onlogisch en ik MOETEN dit weten
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helemaal niks. Enkel aan dat specifieke gifje
Ik kreeg nog een mention vandaag. Heeft hij de foute jongen uit lopen hangen in Tante COR?quote:
Ik mag dit niet bespreken maar dit is het sowieso niet.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kreeg nog een mention vandaag. Heeft hij de foute jongen uit lopen hangen in Tante COR?
Zelf alweer drie maanden geen note gehad.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik mag dit niet bespreken maar dit is het sowieso niet.
Op naar COR of NWS dan.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zelf alweer drie maanden geen note gehad.
Anderequote:Op donderdag 8 juli 2021 22:05 schreef Boze_Eend het volgende:
50 minuten interval training gedaan omdat ik twee dagen ga rusten.
@:ggmm @:caland @:lenny_leonard @:kingroland en alle andere die misschien aan sport doen of niet
Feitelijk zelfs maar drie in een heel jaar. Ik deug en ben moreel superieur.quote:
wat habibo? tellen andere niet?quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Andere
@:ggmm @:onlogisch check dit
ya salame wat ga je direct schelden kelbquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Praat normaal, met je habibo. Teringdebiel.
User @KingRoland en ik vinden het teleurstellend dat je @Caland hebt verbannen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:13 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:onlogisch caland @:boze_eend @:scrummie @:jojoortje @:yvonne @:oriente
Ja, je dikke hoerenmoeder op een driewieler.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:15 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ya salame wat ga je direct schelden kelb
kom alleen even melden dat ik heb gesport.![]()
Ik was sporten debielen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
User @:kingroland en ik vinden het teleurstellend dat je @:caland hebt verbannen.
Ich würd' niemals wagen, deine Mutter zu beleidigenquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, je dikke hoerenmoeder op een driewieler.
Ga weg mafketelquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:16 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ich würd' niemals wagen, deine Mutter zu beleidigen
Denn bevor ich deine Ma 'ne Hure tauf', du Hund
Schneid' ich mir die Zunge aus dem Mund!
Laatste note in maart van het vorige jaar gekregen en dat was een positieve. Ik ben een voorbeelduser.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Feitelijk zelfs maar drie in een heel jaar. Ik deug en ben moreel superieur.
Hier ga ik niet op inquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Laatste note in maart van het vorige jaar gekregen en dat was een positieve. Ik ben een voorbeelduser.
ik kwam gewoon melden dat ik heb gesport als dan direct met teringdebiel wordt gegooid en dat mijn moeder een hoer is. dan verwacht je dat ik niet reageer?quote:
Moet jij weten.quote:
Ik kan me mijn laatste ban niet meer heugen. Ik denk twee jaar terug ergens.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Laatste note in maart van het vorige jaar gekregen en dat was een positieve. Ik ben een voorbeelduser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |