Dan speel ik hem door naar @yvonnequote:Op donderdag 8 juli 2021 11:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De slager keurt zijn eigen vlees.
Ik eis een onafhankelijk onderzoek.
Minimiminimi.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:43 schreef GGMM het volgende:
Loopt @:zipportal weer te janken?
Stuur maar een mailtje.
Afgehandeld.
Ik denk dat @Scrummie en Zippy het goed met elkaar kunnen vinden.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:43 schreef GGMM het volgende:
Loopt @:zipportal weer te janken?
Stuur maar een mailtje.
Afgehandeld.
Ik ben geen racist dus denk het niet.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik denk dat @:scrummie en Zippy het goed met elkaar kunnen vinden.
Volgens mij vindt @Scrummie @Zipportal maar een rare jongenquote:Op donderdag 8 juli 2021 11:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Ajacieden.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:45 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij vindt @:scrummie @:zipportal maar een rare jongen
En dat kan ik wel begrijpen
Hier wordt niet geroddeldquote:Op donderdag 8 juli 2021 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
Poepz0r heeft het Peter R topic gevonden. @:zipportal
Is Peter R ook al gevonden? #dtvquote:Op donderdag 8 juli 2021 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
Poepz0r heeft het Peter R topic gevonden. @:zipportal
quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:24 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/wonen/g(...)ijkt-zoek~aabf0c210/
@:aTypisch
@:elan
quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:24 schreef onlogisch het volgende:
Niet geklikt.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:24 schreef onlogisch het volgende:
Klopt maat.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:34 schreef GGMM het volgende:
Mensen die met huizenprijzen bezig zijn terwijl ze niet opzoek zijn naar een huis hebben vaak een klein geslachtsdeel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt maat.Niet geklikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Kan ik me voorstellen als je het doet wanneer het totaal niet nodig is. Maar het is een begin!quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:42 schreef onlogisch het volgende:
Net de moderator uitgehangen in het Feyenoord topic. Bah wat voelt zoiets onwennig zeg.
Ik ben er wel mee bezig, maar heb 40-45cm.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:34 schreef GGMM het volgende:
Mensen die met huizenprijzen bezig zijn terwijl ze niet opzoek zijn naar een huis hebben vaak een klein geslachtsdeel.
Je verneukt mijn 4 op een rij.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen als je het doet wanneer het totaal niet nodig is. Maar het is een begin!
Komt ook niet echt over.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:42 schreef onlogisch het volgende:
Net de moderator uitgehangen in het Feyenoord topic. Bah wat voelt zoiets onwennig zeg.
daar zijn oplossingen voor toch?quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je verneukt mijn 4 op een rij.
Ik ben razend.
Nemen we mee naar achteren.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Komt ook niet echt over.
Graag zelf je conclusie trekken.
geef het wat tijdquote:Op donderdag 8 juli 2021 12:24 schreef onlogisch het volgende:
Stuur de tekst wel vooraf dan halen we de spelfouten er ook gelijk uit.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi. @:zipportal en ik gaan vast naar MED.
Waarom pas eind van het jaar?quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:28 schreef aTypisch het volgende:
ik ben bijna klaar met spaanse les
spaansDIOS
en met een beetje geluk eind dit jaar naar zuid-amerika, dan ben ik voorlopig niet meer op de foks
einde mededeling
Ah oke, nou veel plezier alvast!quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
moet nog dingen regelen en mijn huis hier moet gevuld worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |