Jawel, ook.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja en dat is "Peter R de vries is door zijn hoofd geschoten" niet?
quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, omdat ik ze blind doorgestuurd kreeg ja
Dan zou ik eerder diegene erop aanspreken, maar om nu meteen een hele hetze te beginnen om verspreiding tegen te gaan.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Er waren een aantal bekenden van Peter R. die de filmpjes toegestuurd kregen van allemaal mensen in hun Whatsapp.
dat dit niet weggemod wordt snap ik dan weer niet.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:11 schreef GereDathan het volgende:
[..]
1 steekje? Dat mens is zo gek als een bos uien.
Mijn uien beschouwen dit als een groepsbelediging, see you in court!quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:11 schreef GereDathan het volgende:
[..]
1 steekje? Dat mens is zo gek als een bos uien.
Vvmuquote:Op woensdag 7 juli 2021 13:12 schreef Handleiding het volgende:
[..]
dat niet weggemod wordt snap ik dan weer niet.
Als je iets kan gebruiken om de publieke opinie in je voordeel te beinvloeden, dan mag al dat zogenaamde moraal de vuilnisbak in.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar er is ooit een foto van een dood kind in de media geweest, dus dan moet het kunnen
Ofzo
Dat lijkt mij dan ook wel belangrijker, eigenlijk.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:11 schreef PicoMMP het volgende:
En nu gaan ze het weer hebben over hoe ze weer wat meer parkeerboetes kunnen schrijven en hoe ze niets gaan doen aan de woningnood.
Ik vind haar een prima burgemeester van Amsterdam.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat verwacht men dan ook van Halsema.
Van mij niet hoorquote:Op woensdag 7 juli 2021 13:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je iets kan gebruiken om de publieke opinie in je voordeel te beinvloeden, dan mag al dat zogenaamde moraal de vuilnisbak in.
Wat moet ze dan?quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dan ook wel belangrijker, eigenlijk.
Kort maar krachtig.quote:
Het nieuws hield in dat er geen nieuws isquote:
Een bus.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:14 schreef Tengano het volgende:
Daar zit je dan de hele ochtend op te wachten. Zegt Karin Kaakklem dat er een caravan klaar staat met mensen voor slachtofferhulp
Ze past wel bij die tyfusstad inderdaad.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:13 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik vind haar een prima burgemeester van Amsterdam.Maar deze verklaring was kennelijk vooral bedoeld om op een fatsoenlijke manier over te kunnen gaan naar de orde van de dag in de gemeenteraad.
waar zit je op te wachten dan?quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:14 schreef Tengano het volgende:
Daar zit je dan de hele ochtend op te wachten. Zegt Karin Kaakklem dat er een caravan klaar staat met mensen voor slachtofferhulp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |