gelukkig heb ik niet zulke contacten die dat doorsturen. Ik snap dat niet.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:07 schreef NoXia het volgende:
[..]
Nee, maar geen ontkomen aan. Dus accepteren.
Die beelden voegen echt niks toe aan de wetenschap dat iemand is neergeschoten. Puur puberale entertainment.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat staat alleen nergens.
Het moet beide kunnen, het is van journalistieke waarde. Daar mag je dan van alles van vinden (onfatsoenlijk, geen respect, etc) maar nog steeds moet het kunnen. Fatsoen moet geen argument zijn om vanuit journalistiek oogpunt iets wel of niet te plaatsen. (dit is puur mijn mening overigens, geen idee of er fatsoensregels zijn onder journalisten of iets dergelijks)
Wij kijken ookquote:Op woensdag 7 juli 2021 13:10 schreef Starhopper het volgende:
Halsema heeft met de familie gesproken.
Heb ik met scrum opgelostquote:Op woensdag 7 juli 2021 13:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar er is ooit een foto van een dood kind in de media geweest, dus dan moet het kunnen
Ofzo
Bij jou zit echt een steekje los hè.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:08 schreef Starhopper het volgende:
BREAKING!!!!!!!!!!!!! NU DE VERKLARING VAN HALSEMA
https://www.at5.nl/media
Ik heb met niemand ruzie.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:07 schreef Document1 het volgende:
Heerlijk weer dit. Er mocht vooral niet off topic gegaan worden en ondertussen heeft een admin ruzie met een user over of iets wel of niet fatsoen is.
oke bedankt.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:10 schreef Sfancta het volgende:
Scheve schutting en onkruid in de straat van de Pool.
Er waren een aantal bekenden van Peter R. die de filmpjes toegestuurd kregen van allemaal mensen in hun Whatsapp.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie heeft het over naar mensen zijn of haar whatsapp sturen?
En ja, ik zou willen weten hoe diegene eraan toe is ongeacht dat het confronterend is.
Maar toch heb je ze gezien.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die beelden voegen echt niks toe aan de wetenschap dat iemand is neergeschoten. Puur puberale entertainment.
Lucky you.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezienVan andere BN'ers ook niet.
Nee, weergave van situatie die op dat moment bezig is (of al is geweest).quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die beelden voegen echt niks toe aan de wetenschap dat iemand is neergeschoten. Puur puberale entertainment.
1 steekje? Dat mens is zo gek als een bos uien.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Bij jou zit echt een steekje los hè.
Ik vind het onnodig. Net als de behoefte om daar dan weer een rel over te gaan maken.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Waar doe ik dat dan? Dus je vind ook zelf dat die grafische berichtgeving niet kan?
quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hmm.. dat zal toch wel meer zijn dan 'Peter vecht voor z'n leven en we zeggen verder niks, want we kunnen niks zeggen'
Ze heeft een serieus gezicht. Al heeft ze dat altijd met die kakenbek bek van haar.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, omdat ik ze blind doorgestuurd kreeg ja
Leer er maar mee leven.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja en dat is "Peter R de vries is door zijn hoofd geschoten" niet?quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, weergave van situatie die op dat moment bezig is (of al is geweest).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |