Relevant?quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
Was dat niet die vrouw waarvan haar zoon met vuurwapens liep?
eh... ik heb geen idee........quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
er worden mindere posts weggehaald...quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is niet verboden verder helaas
Maar dan kan ik me er nog wel dood aan ergeren
Jij denkt dat hij er achter zat?quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
Vind ik niet. Besluit om beelden niet te delen gevolgd door een relaas waarom het eigenlijk wel gedeeld zou moeten wordenquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:49 schreef airconditioning het volgende:
Is er beeldmateriaal van de aanslag?
vast wel....quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:49 schreef airconditioning het volgende:
Niet in dit topic.quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:49 schreef airconditioning het volgende:
blijft mooi om te zien!quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:11 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Internetpesters aangepakt
Het hele fragment:
https://www.dailymotion.com/video/x5di2yr
Zwak, meten met 2 maten.quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:04 schreef Danny het volgende:
Wij hebben besloten de beelden hier niet toe te staan. Dat is een keuze die gemaakt is. Geenstijl zet ze wel neer. Ook dát is een keuze.
Toen Theo van Gogh werd geslacht stond een foto van zijn lijk - het mes nog in zijn borst - op alle voorpagina's. Toen Pim Fortuyn werd afgeschoten stond de foto van zijn bloedende lijk op alle voorpagina's. Toen een kind dood aanspoelde op een strand stond die foto op de voorpagina van alle kranten en bladen en was te zien in elke nieuwsuitzending. Enzovoort.
Misschien is het verschil nu dat hij nog in leven is, maar ik zie verder weinig verschil. Enige verschil is dat er inmiddels een wet is (of in ieder geval aan komt) die het maken van beeldmateriaal van slachtoffers en het verspreiden ervan strafbaar stelt. Maar de vraag is maar of dat ook voor de pers geldt of dat persvrijheid daarin zwaarder weegt.
Ik vind niet dat de media NU opeens kan gaan cherrypicken en stellen dat dit niet getoond mag worden, maar een volgende keer wel een ander slachtoffer in beeld brengen omdat dat een beter verhaal oplevert.
Hoe dan ook, als je het wilt zien ga je elders kijken. (dit nog even vwb de discussie over wel of niet de beelden)
Peter wist mooi te confronteren, jaquote:
Dat einde ook... Dat kaartjequote:Op woensdag 7 juli 2021 14:11 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Het hele fragment:
O dat lag dus niet aan mij dat ik het zo las.quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:49 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Vind ik niet. Besluit om beelden niet te delen gevolgd door een relaas waarom het eigenlijk wel gedeeld zou moeten worden
Ach ja, hij is gewoon bang voor gezeik met de wet die eraan komt (of er al is).quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:52 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Zwak, meten met 2 maten.
Maar het is heel simpel, jouw forum jouw regels. Dat hebben we te respecteren en op te volgen.
Niet bepaald. Maar beelden van een beveiligingscamera boven een terras in de bewuste straat, waar twee louche figuren opvallend omzichtig verschillende kanten op gingen kort nadat Peter R. de Vries was gepasseerd, waren al vrij snel verwijderd.quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:49 schreef airconditioning het volgende:
hahaha, wat een baasquote:Op woensdag 7 juli 2021 14:11 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Het hele fragment:
Ik denk niet in geslachten.quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat is geen 'haar', dat is een hij.
Ter info.
Dat kan en mag. Ik wil ook zeker niet ter discussie stellen dat hij dit mag beslissen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach ja, hij is gewoon bang voor gezeik met de wet die eraan komt (of er al is).
Handel mijn quote maar eerst af in KLB.quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:58 schreef Handleiding het volgende:
[..]
is toch uitvoerig over gesproken hierboven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |