Wellicht het begin op een scootertje gedaanquote:Op woensdag 7 juli 2021 10:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ook dat niet, zo te zien was het een Renault Captur (als dat werkelijk beelden zijn van de aanhouding van de verdachten). Maar goed: of de vluchtauto nu een Captur of de meer geijkte Golf GTI is, inderdaad niet het meest logische vluchtvoertuig na een liquidatiepoging in hartje Amsterdam.
Die is toch vermoord?quote:Op woensdag 7 juli 2021 10:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet bij Derk Wiersum gebeurd?
Ik verwacht dat Peter R de Vries daar wel eea over heeft vastgelegd en dat hij liever overlijdt dan een kasplantje wordt.quote:Op woensdag 7 juli 2021 10:20 schreef -XOR- het volgende:
Vraag me af wat het verschil in straf voor de dader gaat zijn ingeval kasplantje vs overlijden.
Gelukkig maar. Anders waren ze al gevlogen vermoedelijk. Doet me daarom ook wel vermoeden dat dit niet zozeer in opdracht was van bijv. een Taghi maar eerder wat stoere boys die voor eigen rechter denken te moeten spelen voor wat eer.quote:Op woensdag 7 juli 2021 10:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ook dat niet, zo te zien was het een Renault Captur (als dat werkelijk beelden zijn van de aanhouding van de verdachten). Maar goed: of de vluchtauto nu een Captur of de meer geijkte Golf GTI is, inderdaad niet het meest logische vluchtvoertuig na een liquidatiepoging in hartje Amsterdam.
Als het die knakker is die op de beelden van het restaurantje staat, leek het alsof ie al een helm op had toen ie nog op weg was naar Peter.quote:Op woensdag 7 juli 2021 10:42 schreef StateOfMind het volgende:
Zullen ze niet eerst gewoon met een scooter het centrum uitgereden zijn, en elders pas in de auto gestapt zijn?
Lijkt mij logischer.
Volgens berichten waren dat zeer zware criminelen uit Frankrijk die maanden voorbereiding hadden getroffen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 10:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Mooie van die gucci boys is wel dat ze niet echt een doordacht plan lijken te kunnen opzetten.
Net als laatst bij die overval in Amsterdam, waarbij (sommige van hen) letterlijk dood eindigen in een weiland
Zijn dochter zit in Ghana neem ik aan? Die zal wel compleet in shock zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2021 10:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Peter R de Vries daar wel eea over heeft vastgelegd en dat hij liever overlijdt dan een kasplantje wordt.
Het zou in die zin wel interessant zijn om te weten of dat nog effect zou hebben, maar eerlijk gezegd verwacht ik dat een dezer dagen (als zijn dochter er is) de stekker eruit getrokken wordt.
En dan zal het een overlijden zijn als gevolg van.
Welke beelden zijn dat?quote:Op woensdag 7 juli 2021 10:45 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Als het die knakker is die op de beelden van het restaurantje staat, leek het alsof ie al een helm op had toen ie nog op weg was naar Peter.
De schutter had een groene jas en een pet.quote:Op woensdag 7 juli 2021 10:45 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Als het die knakker is die op de beelden van het restaurantje staat, leek het alsof ie al een helm op had toen ie nog op weg was naar Peter.
Al besproken.quote:Op woensdag 7 juli 2021 10:46 schreef terrestrial het volgende:
verdachte van 20 en 30 komen uit Tiel en Maurik:
https://www.gelderlander.(...)gelderland~a1be0e56/
Geen idee of het de dader was maar op die beelden dat je Peterrr door de straat zag lopen liep er even later ook een gozer door beeld achter hem aan met een helm nog op maar geen scooter in de buurt. Vond ik wel apart.quote:Op woensdag 7 juli 2021 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht het begin op een scootertje gedaan
Dat wordt nog wat als die cartels zich hier vestigen. Dat zijn allemaal ex-militairen met veel ervaring in het meedogenloos liquideren van concurrenten, agenten, politici en hun familie.quote:Op woensdag 7 juli 2021 10:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Mooie van die gucci boys is wel dat ze niet echt een doordacht plan lijken te kunnen opzetten.
Net als laatst bij die overval in Amsterdam, waarbij (sommige van hen) letterlijk dood eindigen in een weiland
Oh echt? Hebben ze maanden lang stoned zitten fantaseren hoe ze het zouden doen ofzo, als 'voorbereiding'. Want de hoeveel domme fouten die ze maakte is echt hilarisch.quote:Op woensdag 7 juli 2021 10:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens berichten waren dat zeer zware criminelen uit Frankrijk die maanden voorbereiding hadden getroffen.
Niet echt "gucci boys" zoals jij ze noemt.
Dat werd in elk geval zo in de media gebracht.quote:
Ja daar ben ik banger voor. Maar ik geloof niet dat die (de ex-militairen) daadwerkelijk zich hier gaan vestigen. Die zullen de boel wellicht wel aansturen vanuit Midden en Zuid-Amerika maar denk niet dat ze hier persoonlijk gaan wonen. Althans dat hoop ik dan maarquote:Op woensdag 7 juli 2021 10:49 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat als die cartels zich hier vestigen. Dat zijn allemaal ex-militairen met veel ervaring in het meedogenloos liquideren van concurrenten, agenten, politici en hun familie.
Nu nog de rest uit rivierenland.quote:Op woensdag 7 juli 2021 10:46 schreef terrestrial het volgende:
Dat staat al in de OPquote:Op woensdag 7 juli 2021 10:46 schreef terrestrial het volgende:
het verschil tussen theorie en praktijk en wat deze aanslag betreft is het vrij "normaal" om dit soort dingen door voetsoldaten te laten doen, zie het als een promotie mogelijkheid.quote:Op woensdag 7 juli 2021 10:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Oh echt? Hebben ze maanden lang stoned zitten fantaseren hoe ze het zouden doen ofzo, als 'voorbereiding'. Want de hoeveel domme fouten die ze maakte is echt hilarisch.
Juist omdat een van hen zo heel gangster op straat met dat geweer ging zwaaien om een auto te stoppen hebben ze nogal veel weg van domme gucci boys.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |