Geen idee. Je klinkt een beetje als Mart. Volgens mij pretendeert ook geen enkel randprogramma onmisbaar te zijn?quote:Op zondag 11 juli 2021 20:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Inclusief de voorloper. Zo tevreden?
Ze kunnen het beter een keer overslaan.quote:
Snap ook niet waarom ze dat afgelopen weken niet gewoon op een andere zender hebben gedaan en dan de herhaling alsnog op NPO1quote:Op maandag 12 juli 2021 00:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze kunnen het beter een keer overslaan.
Desnoods alleen online of op een van de extra kanalen.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ze dat afgelopen weken niet gewoon op een andere zender hebben gedaan en dan de herhaling alsnog op NPO1
Tegenwoordig zou je het zelfs op internetstreaming live kunnen doen en nadien nog even in de herhaling gooien.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ze dat afgelopen weken niet gewoon op een andere zender hebben gedaan en dan de herhaling alsnog op NPO1
Zeker, alleen jammer van dat bejaardenkapsel. Je haar grijs verven, sommige dingen wil ik niet eens begrijpen.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dat Knetemeisje vind ik wel leuk, qua uiterlijk.
Rijdt de rest allemaal voor SD?quote:Op maandag 12 juli 2021 21:41 schreef Remco het volgende:
Dat word lachen in Tokio, allemaal tegen Annemiek.
Nee, Vos voor Jumbo hè.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rijdt de rest allemaal voor SD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |