Het zal, maar ik snap dat hij boos is!quote:
Alsof ze niet in tig andere steden zitten. Meeste komt toch binnen via Rotterdam.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:03 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het zal, maar ik snap dat hij boos is!
Ik ben ook boos, 17 miljoen mensen zijn boos... buiten Nederland zijn ze ook heel boos!
Heb al eens eerder gezegd dat ze Amsterdam eens een keer binnenstebuiten moeten keren en al het gespuis eruit flikkeren... (Drugsdealer, illegalen, draaideurcriminelen noem het maar op! Drilrappers...)
Het heeft misschien niets met Peter te maken maar Amsterdam is een kutstad aan het worden als het, het al niet is... Rasechte Amsterdammers zeggen het nu zelf ook..
Rechters janken nu al dat ze minimumstraffen moeten uitdelen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:33 schreef Bocaj het volgende:
We hebben ook strengere rechters nodig... Die ook eens durven de maximale straf uit te delen....
Dat is ook niet zo gek. Stel een man verkracht zijn dochtertje 10 jaar lang met grote regelmaat en de besluit geen tenslotte te vermoorden. Wil je daar dan een minimumstraf voor uitdelen?quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Rechters janken nu al dat ze minimumstraffen moeten uitdelen.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Rechters janken nu al dat ze minimumstraffen moeten uitdelen.
Rechters willen de vrijheid om lagere straffen uit te delen omdat ze vinden dat het maatwerk is.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo gek. Stel een man verkracht zijn dochtertje 10 jaar lang met grote regelmaat en de besluit geen tenslotte te vermoorden. Wil je daar dan een minimumstraf voor uitdelen?
Maurik, Tiel en Rotterdam.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:03 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het zal, maar ik snap dat hij boos is!
Ik ben ook boos, 17 miljoen mensen zijn boos... buiten Nederland zijn ze ook heel boos!
Heb al eens eerder gezegd dat ze Amsterdam eens een keer binnenstebuiten moeten keren en al het gespuis eruit flikkeren... (Drugsdealer, illegalen, draaideurcriminelen noem het maar op! Drilrappers...)
Het heeft misschien niets met Peter te maken maar Amsterdam is een kutstad aan het worden als het, het al niet is... Rasechte Amsterdammers zeggen het nu zelf ook..
Er wordt al streng gestraft.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:33 schreef Bocaj het volgende:
We hebben ook strengere rechters nodig... Die ook eens durven de maximale straf uit te delen....
Ik hoor het... blijkbaar zit ik nog in het verleden te denken op dat punt!quote:
Ja dat zeg ik, alleen dan niet met het soort karikatuur dat je graag wilt horen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Rechters willen de vrijheid om lagere straffen uit te delen omdat ze vinden dat het maatwerk is.
Wellicht heeft die man een moeilijke jeugd gehad of geen stageplek gekregen...dan moet 40 uur schoffelen volstaan.
Geen paniek, het zijn spareribs geworden terwijl we Tennis aan het kijken waren. RIP Federerquote:Op woensdag 7 juli 2021 18:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Sushi? Jakkie bah... je weet dat je rauwe vis aan het eten bent?
Maargoed, we zijn er bij vandaag... al is de aanleiding natuurlijk kutter dan kut!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |