Nee, die zaak is te oud en de verdachte is dood.quote:
Zwellingen kunnen ook pas later optredenquote:Op woensdag 7 juli 2021 00:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja zegt weinig. Sommige mensen sterven pas dagen later nadat ze zwaargewond zijn geraakt.
Dat zijn lichaam het een paar uurtjes uithoudt nog zegt niets over of hij het overleefd.
Geen kater?quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:15 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Oh wat hip! Maar ik heb hetzelfde
Ik ben net terug van mn werk en ga de Curse of Oak Island kijken zoquote:Op woensdag 7 juli 2021 00:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit was het wel zo'n beetje voor vandaag. Je kunt nu alleen nog de herhaling van Op1 of Humberto kijken. Dan maar beter de Avondetappe.
2pac is bezweken aan zijn slechte conditie ten gevolge van zijn slechte levenstijl.......quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Hm, niet hoopgevend, deze post.
Ik hoop voor hem toch op een betere afloop. Al is het maar omdat ik de dader/opdrachtgever het succes niet gun.
1 iemand vs een hele organisatie met iets meer financiële belangen, die al een broer van de kroongetuige en zijn advocaat omgelegd hebben als waarschuwing..quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:14 schreef TjjWester het volgende:
[..]
1 miljoen voor de gouden tip, heel veel media aandacht en 1000 tips......
Wees er maar zeker van dat iemand heel erg nerveus is en graag een signaal afgeeft.
Tja er is gewoon geen peil op te trekken.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Hm, niet hoopgevend, deze post.
Ik hoop voor hem toch op een betere afloop. Al is het maar omdat ik de dader/opdrachtgever het succes niet gun.
Hoofd is complex genoeg om niet een oordeel te kunnen geven na het zien van wat beelden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Chirurgie aan het hoofd neem ik aan, duurt wel even.
Ja, ik kots je helemaal onder!quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben ik over aan het denken. De 15e?! Ha! I dare you.
Hop jij ook mee de Baron in.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:17 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Nope, ik drink alleen maar Yokidrink.
Dat, ik vrees echt het ergste, maar hopelijk hebben ze heeeeeeeeel slecht geschoten.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:17 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hoofd is complex genoeg om niet een oordeel te kunnen geven na het zien van wat beelden.
We zullen het eerst moeten doen met die info van de persconferentie en hopen op het beste.
Lijkt je dit een toepasselijke discussie in dit topic?quote:
Mocht hij het overleven.. de kans dat het een kastplantje wordt is natuurlijk vrij grootquote:Op woensdag 7 juli 2021 00:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja zegt weinig. Sommige mensen sterven pas dagen later nadat ze zwaargewond zijn geraakt.
Dat zijn lichaam het een paar uurtjes uithoudt nog zegt niets over of hij het overleefd.
Je hebt het filmpje toch gezien?? Het antwoord is nee.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat, ik vrees echt het ergste, maar hopelijk hebben ze heeeeeeeeel slecht geschoten.
Kastplantjequote:Op woensdag 7 juli 2021 00:20 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Mocht hij het overleven.. de kans dat het een kastplantje wordt is natuurlijk vrij groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |