Thanks. Die theepot hoort bij een servies dat ik ongeveer 25 jaar geleden bijeen heb gespaard met de zegeltjes van de Plus supermarkt. Heb er een dubbel servies vanquote:Op zondag 11 juli 2021 18:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat ziet er lekker uit![]()
Mooie theepot trouwens
quote:Op zondag 11 juli 2021 18:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Thanks. Die theepot hoort bij een servies dat ik ongeveer 25 jaar geleden bijeen heb gespaard met de zegeltjes van de Plus supermarkt. Heb er een dubbel servies van
Nee gewoon van de zegeltjes gespaard. En een dubbel servies omdat man en ik het beiden mooi vonden en dachten, als we ooit uit elkaar gaan hebben we beiden dat servies. Maar toen ging man dood en zit ik mooi met de hele zooi. Nee hoor, ik ben er nog steeds heel blij mee.quote:Op zondag 11 juli 2021 18:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Het leek op een erfstuk van betovergrootmoeder ofzo.
Mooi verhaal. Kan me voorstellen dat je er zuinig op bent.quote:Op zondag 11 juli 2021 18:21 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee gewoon van de zegeltjes gespaard. En een dubbel servies omdat man en ik het beiden mooi vonden en dachten, als we ooit uit elkaar gaan hebben we beiden dat servies. Maar toen ging man dood en zit ik mooi met de hele zooi. Nee hoor, ik ben er nog steeds heel blij mee.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zal maar nietsvermoedend nog even snel naar een plaatselijke winkel inkopen doen. Komt er in één keer iemand met een raketwerper om de hoek.quote:Op zondag 11 juli 2021 18:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit lijkt me een beangstigende situatie voor de omwonenden. Gelukkig gaat Boulevard binnenkort ergens anders hun uitzendingen opnemen.
quote:Op zondag 11 juli 2021 19:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
Je zal maar nietsvermoedend nog even snel naar een plaatselijke winkel inkopen doen. Komt er in één keer iemand met een raketwerper om de hoek.
GTA achtige situatiequote:Op zondag 11 juli 2021 19:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
Je zal maar nietsvermoedend nog even snel naar een plaatselijke winkel inkopen doen. Komt er in één keer iemand met een raketwerper om de hoek.
Vol topic in 7 minuten dat waren nog eens tijdenquote:Op zondag 11 juli 2021 19:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus; het is hier op een zondagavond wel 's drukker geweest.
Ik ook. En ondertussen puzzeltje verder doen.quote:Op zondag 11 juli 2021 19:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik ga straks Oranjezomer en voetbal kijken
Per zondag zo'n 450 kwaliteitsposts in dit topic achterlaten.quote:Op zondag 11 juli 2021 19:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
Vol topic in 7 minuten dat waren nog eens tijden
En heel veel Alberto en Koos plaatjesquote:Op zondag 11 juli 2021 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Per zondag zo'n 450 kwaliteitsposts in dit topic achterlaten.
En af en toe eens een review over een camping in Limburgquote:Op zondag 11 juli 2021 19:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En het delen van onze bijdragen in diverse gastenboeken.
ja heel dichtbij. Ben op zich mee eens niet buigen maar vind het al jaren eng. Naast Boulevard sowieso risico op aanslag hierquote:
dat dus. Het zou zo kunnenquote:Op zondag 11 juli 2021 19:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
Al vaker gezegd hier!quote:Op zondag 11 juli 2021 19:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus; het is hier op een zondagavond wel 's drukker geweest.
blijft legendarisch!quote:Op zondag 11 juli 2021 19:55 schreef WcPot het volgende:
[..]
En af en toe eens een review over een camping in Limburg
en ook de smaakpolitie!!!quote:Op zondag 11 juli 2021 19:54 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, toen hadden we nog Wegmisbruikers. Toen ging het hard.
Avond Snowsquallquote:Op zondag 11 juli 2021 21:53 schreef Snowsquall het volgende:
Avond allen![]()
![]()
Nascar series; Atlanta Motor Speedway avondje op Z i g g o racing
.......jullie kunnen nog inschakelen lap 9 van 260 nu
Avond allerliefstequote:Op zondag 11 juli 2021 21:53 schreef Snowsquall het volgende:
Avond allen![]()
![]()
Ik las op het PeterR topic al dat de familie van de ene dader erg geschokt is, want dit is "geen gewone" criminaliteit. Wtf???quote:
Ik kijk meequote:Op zondag 11 juli 2021 21:53 schreef Snowsquall het volgende:
Avond allen![]()
![]()
Toe kold toe hotquote:
ohw, 'gewone criminaliteit' klinkt bizarquote:Op zondag 11 juli 2021 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik las op het PeterR topic al dat de familie van de ene dader erg geschokt is, want dit is "geen gewone" criminaliteit. Wtf???
Echt wel. Tekent wel hoe die kringen in het leven staan.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:05 schreef Ole het volgende:
[..]
ohw, 'gewone criminaliteit' klinkt bizar
Ok dit is heel heftig..
Het lijkt wel alsof Nederland met een noodgang afglijdt naar een land met enorme criminaliteit. Waardoor er zelfs al gepraat wordt over 'gewone" criminaliteit alsof dat niet erg is. Waarom wordt er amper ingegrepen en dan ook echt? Niet dat zalvende toontje maar echt keihard straffen.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:11 schreef Ole het volgende:
en makkelijk praten als je ergens waar dan ook woont.. Voor boulevard gedoe (speelt al jaren, ook omdat John vd H weleens aanschuift) ook nog dreiging van terroristen die even met grote auto/ wapens het plein op gaan...
Hopelijk gaan ze binnenkort verhuizen; iedereen ziet nu dat deze locatie ongeschikt is.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:11 schreef Ole het volgende:
en makkelijk praten als je ergens waar dan ook woont.. Voor boulevard gedoe (speelt al jaren, ook omdat John vd H weleens aanschuift) ook nog dreiging van terroristen die even met grote auto/ wapens het plein op gaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |