Nou, gedeelde smart is halve smart zullen we maar zeggen danquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:22 schreef Ole het volgende:
[..]
uhhh.. mijn maag was het er ook niet mee eens
vrijwel direct van de oven elders beland
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Nou, gedeelde smart is halve smart zullen we maar zeggen dan
Ja, dat was dus bij mij ook het geval. Ik had honger en ik had er zo'n zin in dat ik veel te snel ging. Maar inderdaad, de voordelen wegen nog steeds zwaarder dan de nadelen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:32 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
En dan heb je zoveel zin in.. soms haat ik het hoor! Ook al wegen bij mij de voordelen veel zwaarder dan de nadelen.. Gaat vooral omdat ik dan te snel eet...
maar wel balen somsquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:36 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, dat was dus bij mij ook het geval. Ik had honger en ik had er zo'n zin in dat ik veel te snel ging. Maar inderdaad, de voordelen wegen nog steeds zwaarder dan de nadelen.
Nou, zeker als je ergens heel veel zin in hebt. En bewaren kan ook niet want ik ga vis niet nog een dag bewaren en dan weer opwarmen. Meestal heb ik er dan ook al geen zin meer in.quote:
Ìk ga elke maandag met een goede vriend uit eten. Meestal mezze. had laatste keer een bento bakje mee,quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:39 schreef praadje het volgende:
[..]
Nou, zeker als je ergens heel veel zin in hebt. En bewaren kan ook niet want ik ga vis niet nog een dag bewaren en dan weer opwarmen. Meestal heb ik er dan ook al geen zin meer in.
Dat is wel ideaal natuurlijk en gelijk heb je dat je het mee neemt. Ja, je moet echt de tijd nemen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:41 schreef Ole het volgende:
[..]
Ìk ga elke maandag met een goede vriend uit eten. Meestal mezze. had laatste keer een bento bakje mee,
we hebben dan de tijd, dus gaat meestal goed.
Ik heb een grote kerel als huisgenoot dus het meegenomen eten is dezelfde avond op!
nu die gast van dat tv programmaquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:47 schreef praadje het volgende:
[..]
@:WcPot zit nu kwijlend voor de televisie te wachten tot Belle komt
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:47 schreef praadje het volgende:
[..]
@:WcPot zit nu kwijlend voor de televisie te wachten tot Belle komt
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:51 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh die heb ik drie keer zien optreden en drie keer was hij ladderzat.
#SHOquote:
Altijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |