is niet bekend!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:05 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Maar niet meerdere keren in zijn hoofd toch? Ik wacht de persconferentie wel even af eigenlijk. Teveel tegenstrijdige berichten online logischerwijs.
Nou, vooruit dan maarquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:06 schreef yvonne het volgende:
Oy! #VBL!
Ik post net dit:
[..]
Laat me nog ff langer trots zijn
De kans is klein maar niet onmogelijk om een kogel in je hoofd te overleven. Ligt er ook aan hoe en waar. Maar hoopvol is het niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
is het te lastig voor je om die conclusie te trekken op basis van de foto's en filmpjes? Man man man... die domme hoop nog bij mensen. Ja ik snap het dat we allemaal moeten hopen dat hij nog leeft.... maar als je reeel bent kan dat toch helemaal niet.
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach nee, Rapper Kafka wellicht opgepakt vanwege zijn uitspraken rondom Peter R.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:05 schreef Pek het volgende:
[..]
Hem een journalist noemenZat zelf vuistdiep in het wereldje, hier kon je op wachten.
Bron of is dat je dikke duim?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:05 schreef Pek het volgende:
[..]
Hem een journalist noemenZat zelf vuistdiep in het wereldje, hier kon je op wachten.
Hoezo VBL?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:06 schreef yvonne het volgende:
Oy! #VBL!
Ik post net dit:
[..]
Gelukkig welquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:05 schreef Lange_Lans het volgende:
En Italië en Spanje voetballen gewoon door.
Nee het ging per ongeluk.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:06 schreef nils7 het volgende:
Zouden ze direct van een moordaanslag spreken?
Lekker nuttig met die waterdichte telefoons tegenwoordigquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:06 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Rappers mogen per direct in de gracht worden gegooid
Waren niet hele duidelijke beelden maar minimaal 1x, aan de rechter zijkant van zijn hoofd net boven zijn oren.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:01 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Is hij echt meerdere keren in het hoofd geschoten?
doe ook maar niet kijken.... ik kreeg ze via een mongool op de app.... Enfin.... ik ben van de true-crime boeken en verhalen en ik concludeer dat iemand dit niet kan hebben overleeft, helaas.......quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:06 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik heb die foto's nog niet eens gezien Hans.
Maakt niet uit. Betalen !quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:00 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Je weet dat hij al jaren dood is heh? Of niet?
In maart noemde Peter R. de Vries Grapperhaus nog laf.quote:
Snel nog even eyeliner op gedaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lidwien hebben ze net uit bed gelicht
Nou inderdaad, goeiemorgen Lidwien.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lidwien hebben ze net uit bed gelicht
@Calandquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:06 schreef yvonne het volgende:
Oy! #VBL!
Ik post net dit:
[..]
Is ook wel een beetje een debiel.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach nee, Rapper Kafka wellicht opgepakt vanwege zijn uitspraken rondom Peter R.
Terecht.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
In maart noemde Peter R. de Vries Grapperhaus nog laf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |